Rock Werchter 2025

Wat ik nog hoop, al vermoed ik dat ik veel te veel vraag:

Donderdag: Jack White - Pearl Jam
Vrijdag: Fontaines DC - Green day
Zaterdag: LCD Soundsystem - Sam Fender
Zondag: Oscar and the wolf - Linkin Park

En zondagochtend terug richting West-Vlaanderen na een prachtige driedaagse...
Wat een mooie line up: maar Oscar and the wolf voor Linkin Park is toch de meest rare headliner en sub bij elkaar zetten :)

Zou ze Billie of Olivia niet gewoon in het Boudewijn stadion zetten eigenlijk? Past misschien beter in het tour schema?

Fontaines dc heeft duidelijk zin in Europese festivals buiten de UK. Op 10, 11 of 12 juli zien we ze als headliner 2025 op POHADA, het beste mediumsized festival in Europa. Er is nog een headliner plek voor hen of op donderdag of op zondag op Werchter. En zij die twijfelen aan hun status als headliner bekijk de tekst hieronder maar:)

Fontaines dc heeft duidelijk zin in Europese festivals buiten de UK. Op 10, 11 of 12 juli zien we ze als headliner 2025 op POHADA, het beste mediumsized festival in Europa. Er is nog een headliner plek voor hen of op donderdag of op zondag op Werchter. En zij die twijfelen aan hun status als headliner bekijk de tekst hieronder maar:)
Alsnog niet groot genoeg voor headliner, had misschien gekund als Sam Fender niet als headliner er had gestaan maar 2 opkomende is teveel van het goede. Sub of 1 plek daarvoor is perfect. Als ze zo doorgaan staan ze snel genoeg op die headlinerspot

Aangezien deze data nu posten op instagram lijkt de kans klein dat ze werchter er nog zullen bijdoen?
Komen duidelijk nog wat data bij. Veel gaten en komt sowieso nog iets bij in Nederland (Lowlands nog steeds het belangrijkste gerucht).
2 juli Roskilde, 3 juli Werchter, 5 juli Finsbury Park. Kan perfect volgens mij!

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Komen duidelijk nog wat data bij. Veel gaten en komt sowieso nog iets bij in Nederland (Lowlands nog steeds het belangrijkste gerucht).
2 juli Roskilde, 3 juli Werchter, 5 juli Finsbury Park. Kan perfect volgens mij!
En voor LL kan het dan ook nog. 15 aug Wythenshawe UK, 17 aug LL en 19 aug Bonn

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Altijd leuk, van die perstekstjes, maar Fontaines DC was helemaal geen headliner op Glastonbury. En buiten de UK en wat medium sized festivals headlinen ze momenteel eigenlijk nergens.

Altijd leuk, van die perstekstjes, maar Fontaines DC was helemaal geen headliner op Glastonbury. En buiten de UK en wat medium sized festivals headlinen ze momenteel eigenlijk nergens.
Hebben The Park geheadlined vorig jaar toch? Maar in Werchter normen stelt dat weinig voor. Ze gaan denk ik wel subben dit jaar op RW of headlinen op PKP.

Hebben The Park geheadlined vorig jaar toch? Maar in Werchter normen stelt dat weinig voor. Ze gaan denk ik wel subben dit jaar op RW of headlinen op PKP.
Stonden toch nog maar net op PkP? Slotje onder Inhaler, Stormzy en Fred Again.

Zal toch afhangen van de wet van vraag en aanbod. Als de grote namen verstek laten voor de Europese zomerfestivals dan is The Fontaines dc the next big thing. Kan goed zijn dat Nick Cave na Europa in 2024 en Amerika in 2025 (zeker tot 17 mei) een paar maanden pauze inlast zodat Rock Werchter onmogelijk wordt. Veel van die grote namen die nog genoemd worden in dit forum zijn spielerei en gaan wellicht niet optreden in juli 2025 in Europa.
Welke echt grote namen zijn nu al bevestigd in 2025 voor een groot Europees festival van het type Champions League als Rock Werchter?

Dit gaat hem ook worden volgens mij. Weekend BKS ook nog leeg trouwens.

Users who are viewing this thread