Pukkelpop 2025

Ze zouden bijvoorbeeld minder capaciteit kunnen doen op 1 van de 2 campings en daar wat plaats maken voor de fietsenstalling.

Ze hebben de profielfoto weer tijdelijk veranderd zoals in oktober vorig jaar naar pkp in het wit met zwarte achtergrond toen was dat niks speciaals maar misschien dit jaar wel en kunnen we het eerste nieuws volgende maand al krijgen maar ik zal het waarschijnlijk te ver zoeken.
IMG_3863.jpeg

Ze hebben de profielfoto weer tijdelijk veranderd zoals in oktober vorig jaar naar pkp in het wit met zwarte achtergrond toen was dat niks speciaals maar misschien dit jaar wel en kunnen we het eerste nieuws volgende maand al krijgen maar ik zal het waarschijnlijk te ver zoeken.
Bekijk bijlage 10877
zou wel heel vroeg zijn voor een pukkelpop aankondiging, maar wie weet

Had al zoiets horen vallen vorige zomer. Maar vrij zeker dat Justice hier gaat staan. Zijn hele zomer ook beschikbaar.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Had al zoiets horen vallen vorige zomer. Maar vrij zeker dat Justice hier gaat staan. Zijn hele zomer ook beschikbaar.
Snap nog altijd niet hoe die wannabe's daft punk nog zo populaire zijn maar soit...

Laatst bewerkt:
1730371084043.png
Deze 'gelekte' (dd 26/9/25) volgens sommigen 'fake' line up van Reading Leeds is toch wat waarschijnlijker geworden.
Foo Fighters vallen sowieso weg maar tours in Europa zijn van anderen toch al bevestigd ondertussen.

Ik verwacht dat in de loop van november of december festival websites festileaks, 99festivals en/of dansende beren wel weer met de kanshebber lijst voor artiesten van komende pukkelpop editie komt. Dat schept mij altijd duidelijkheid. Heb op dit moment geen enkel idee wie allemaal kans maakt. bijvoorbeeld Dansende beren heeft dat voor editie 2022 op 25 november 2021 gedaan.

vorig jaar werden de headliners einde januari afgekondigd, elke dag eentje.
Wat niets wil zeggen over het nieuwe design en wishlist die kunnen ze perfect in november onthullen en openen of ze dat doen dat is iets anders. Zou ik wel fijn vinden speciaal voor de 40st verjaardag eerder. andere mensen vinden dat misschien niet zo belangrijk maar ik wel, kan de voor pret ook eerder beginnen ‘t is tenslotte nog lang tot pkp25.

Ik verwacht dat in de loop van november of december festival websites festileaks, 99festivals en/of dansende beren wel weer met de kanshebber lijst voor artiesten van komende pukkelpop editie komt. Dat schept mij altijd duidelijkheid. Heb op dit moment geen enkel idee wie allemaal kans maakt. bijvoorbeeld Dansende beren heeft dat voor editie 2022 op 25 november 2021 gedaan.
Ten vroegste januari, eerst kerstmarkten en short-ski om ons hoofd leeg te maken.

Buiten 21 Pilots, Khruangbin en Papa Roach hebben we nog geen concrete geruchten.

Vind het gewoon jammer dat we elk jaar tot december of januari moeten wachten tot ze wakker worden over de nieuwe editie maar ik zal er mij moeten bij neerleggen dat dit nu eenmaal de keuze is die de organisatie maakt. Snap gewoon niet dat ze nu al (zoals vorig jaar) tijdelijk hun profiel foto (wit logo met zwarte achtergrond) aanpassen op sociale media om pas in december het nieuwe design en definitieve logo te onthullen en de wishlist te openen. Het zal wel een bewuste keuze zijn. Ooh wat zou ik graag hun aankondigings schema willen weten wetende dat dit toch nog kan veranderen maar dat zal nooit maar dan ook nooit gebeuren tenzij je er werkt ja dan wel.

MS Dockville, same weekend. The Last Dinner Party seems to be one of the names.

+ Royel Otis

Laatst bewerkt:
Denk dat ze The Last Dinner Party wel op Pukkelpop gaan programmeren (main of Marquee) volgend jaar. Ook aanwezig op Kendall calling (31juli-3 augustus) die haar line-up (voor een middelgroot festival) bekendmaakte deze morgen:
1730450012246.png

Festileaks plukt de namen van kanshebbers wel weg uit het forum fans. Dat hebben ze voor Rock Werchter ook gedaan.

Users who are viewing this thread