Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Idd, bij Abigail heb je allerminst het idee dat haar carrière eigenlijk pas net een paar jaar is begonnen. Vond de uitstraling van de overige bandleden ook dik in orde. Een collectief dat enorm goed in elkaar steekt en waar we hopelijk nog veel meer van gaan horen.

Mooiste/grappigste moment was imo toen ze het Utrechtse publiek voor de laatste keer bedankte en er vervolgens een massaal en luidkeels Uuuuuuuuuuuuuu (inclusief handgebaren) als antwoord terugkwam. Waarna ze enorm in de lach schoot :D

En vervolgens Nothing Matters als uitsmijter, dat binnen no time toch al wel is uitgegroeid tot een onverwoestbaar indie-anthem :)

Blij dat ik ze ik nu wel eindelijk een volwaardig concert van ze heb kunnen zien in een goede setting. Op DTRH kwam ik niet verder dan een halve show achterin de overvolle Teddy.
Hey daar stond ik ook ongeveer. Fantastische show! Bij DTRH stond ik vooraan en ik was bang dat dat niet overtroffen kon worden, maar het was weer verschrikkelijk goed.

Je hebt echt het idee dat je getuige bent van iets speciaals. Iets dat gigantisch kan worden.

• Leuk
Waarderingen: gretz
Hey daar stond ik ook ongeveer. Fantastische show! Bij DTRH stond ik vooraan en ik was bang dat dat niet overtroffen kon worden, maar het was weer verschrikkelijk goed.

Je hebt echt het idee dat je getuige bent van iets speciaals. Iets dat gigantisch kan worden.
Poah ik huil wel een beetje van binnen dat 013 is gecanceld. Heb ook het idee dat dit nog lang niet het plafond is. Knap. Leuke band ook.

Gisteren ook bij the last diner party geweest. Merkte in het eerste nummer wat schoonheidsfoutjes, en was even bang dat de burnoutklachten invloed zouden hebben op de performance, maar niks was minder waar. Bizar hoeveel hits ze eigenlijk al hebben met een album op zak, show voelde nergens echt in te kakken en zo ging het van climax naar climax.
Blij dat ik ze gister nog in de ronda heb gezien, want ik ben bang dat hun volgende passage op zijn minst in de afas gaat plaatsvinden.

• Leuk
Waarderingen: lama
Still Woozy - 013

Lang geleden kaarten voor gekocht en eigenlijk half vergeten dat ik er bij zou zijn. Toch maar een kans gegeven. Het was leuk, lekker druk en de sfeer zat er goed in. Toch had ik het na een half uur stiekem wel gezien. Typisch een act die op DTRH of lowland prima publiek trekt en voor feest zorgt, maar waar ik het ook dan naar een half uur wel geloof. Die enorme Amerikaanse trekjes trek ik ook niet altijd even goed. de rest had het in elk geval erg goed naar de zin. En dat is dan toch belangrijker

Poah ik huil wel een beetje van binnen dat 013 is gecanceld. Heb ook het idee dat dit nog lang niet het plafond is. Knap. Leuke band ook.
Dat kan ik begrijpen ja. Ik had zelf ook nog kaarten voor 013. Mijn vriendin zou in eerste instantie alleen mee naar 013 gaan, maar gelukkig konden we nog last-minute iets vinden op Ticketswap voor haar.

Jessica Pratt - Tivoli grote zaal

Redelijk saai enneentonig voorprogramma maar de hoofdact was het wachten meer dan waard. Prachtige stem en veel sterke nummers in een relatief korte set. Zal me niet verbazen als zij uit gaat groeien tot een hele grote naam in het genre zoals Adrianne Lenker dat nu bijvoorbeeld al is. Kom maar door met een mooie plek op een festival deze zomer, bks past het beste denk ik maar een vroeg slot ergens op dtrh zal ook zeker niet misstaan

Ist Ist met als support Marathon

Marathon heb ik al vaak gehoord op Kink, maar nog nooit live gezien. Wat een heerlijke band, veel gitaren en lekker tempo. Daar gaan we denk ik nog veel van horen.

Ist Ist
Mijn vierde keer dat ik deze band zie. Eerste keer op het Vicefest in een binnenzaal van de Oosterpoort. Zaal half vol en op het einde nog een paar fanatiekelingen over, daar the Vices zouden beginnen
Daarna in een eetgelegenheid tijdens ESNS met ik vermoed ongeveer 20 mensen.
De derde keer in een uitverkocht Vera.
Nu kozen ze ervoor om in de Oosterpoort te spelen, Waar ik de kleine zaal had verwacht werd het de grote. Ik schat in voor zo'n 1100 man.
Muzikaal nag steeds goed en een erg goede show. Op driekwart van de show werd er iemand onwel (gelukkig viel het mee hoorde ik achteraf)
Ze stopten gelijk en verlieten na een paar minuten het podium. Daarna weer vol energie verder. Ik heb wederom weer genoten

Users who are viewing this thread