Rock Werchter 2025

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.274
1.346
Stereophonics (met nieuw album) 4 juli in Londen. Dan tot 12 juli (Cardiff) niets gepland.

Toch een reguliere gast op Werchter. Al kunnen ze ook op tal van andere festivals terecht, dat wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

napril69

Playlistbediener
1 feb 2019
48
39
Smashing Pumpkins zou dé perfecte Barn-head zijn, maar die willen helaas (voorlopig) alleen maar komen als ze top of the bill zijn. Phoenix juich ik ook toe na de geniale passage in de AB een paar jaar geleden. Hebben nu ook weer wat extra aandacht gekregen met de olympische spelen.
Ik vind ze nog steeds erg sterk spelen, Billy Corgan is goed bij stem. Ze hebben samen met Green Day getourd, dus waarom niet op RW na elkaar op het hoofdpodium.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
389
62
Olivia Rodrigo zal volgende week nieuwe data aankondigen in 2025 (ten vroegste in april) voor haar twee gecancelde shows in Manchester. Mochten de nieuwe data in juni of juli liggen dan stijgen de kansen van Rock Werchter om ook opgenomen te worden in een mini Europese tournee. Wat zouden jullie vinden van Olivia Rodrigo als headliner Rock Werchter?
Te vroeg, zou ik hier durven neerzette
Olivia rodrigo
Blink-182
Green day - afsluiter
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
739
602
Te vroeg, zou ik hier durven neerzette
Olivia rodrigo
Blink-182
Green day - afsluiter
Dit zijn toch gewoon drie potentiële sub/headliners? Denk dat Blink en Olivia minimaal sub zullen zijn. Zeker op een dag met Green Day.

Denk dat Rodrigo als headliner te vroeg is (in de EU), maar sub zal er wel inzitten. Denk overigens niet dat ze komt eigenlijk.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.319
2.089
Ik denk dat jullie hier allemaal Olivia Rodrigo haar positie aan het onderschatten zijn. Te vroeg om headliner te zijn? Mannekes, die verkoopt wereldwijd al haar arena's uit en is in elk tot nu toe aangekondigd festival voor 2025 headliner. Als ze er staat volgend jaar, dan is dat echt wel om af te sluiten. Sommige artiesten groeien nu eenmaal erg snel naar de topspots.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
739
602
Ik denk dat jullie hier allemaal Olivia Rodrigo haar positie aan het onderschatten zijn. Te vroeg om headliner te zijn? Mannekes, die is wereldwijd al festivals aan het headlinen en verkoopt arena's uit. Als ze er staat volgend jaar, dan is dat echt wel om af te sluiten.
Durf het niet goed in te schatten, maar denk in ieder geval niet dat het dan dit jaar op RW gaat zijn.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
191
159
Olivia Rodrigo is sowieso headliner, eventueel co in een combinatie met een andere sterke naam. Maar dan nog zie ik ze als laatste staan. Tenzij ze zich nog erg 'humble' opstelt. Die verkoopt in een knip twee Sportpaleizen uit...
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Yerko_music en Timmetje

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
124
108
If she can headline Glastonbury surely she can headline RW? Especially in a combo with some other strong acts on the day
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
190
168
Ik denk dat jullie hier allemaal Olivia Rodrigo haar positie aan het onderschatten zijn. Te vroeg om headliner te zijn? Mannekes, die verkoopt wereldwijd al haar arena's uit en is in elk tot nu toe aangekondigd festival voor 2025 headliner. Als ze er staat volgend jaar, dan is dat echt wel om af te sluiten. Sommige artiesten groeien nu eenmaal erg snel naar de topspots.
Heeft ze zo veel hits dan? Good 4 U en Drivers License werden plat gedraaid maar daarbuiten valt het wel mee toch? Verkoop van haar shows gaat erg snel maar denk dat het toch wel een beperkt publiek is die hier erg warm van wordt. Co-Headliner lijkt mij beter, denk dat over die plek minder tabou zal zijn en ze alle mensen die twijfelen over haar status (waaronder ik) kan verassen. Misschien op dezelfde dag als The Cure plaatsen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.911
9.877
Heeft ze zo veel hits dan? Good 4 U en Drivers License werden plat gedraaid maar daarbuiten valt het wel mee toch? Verkoop van haar shows gaat erg snel maar denk dat het toch wel een beperkt publiek is die hier erg warm van wordt. Co-Headliner lijkt mij beter, denk dat over die plek minder tabou zal zijn en ze alle mensen die twijfelen over haar status (waaronder ik) kan verassen. Misschien op dezelfde dag als The Cure plaatsen?
Naast Good 4 U en Drivers License is Vampire toch ook wel een dikke hit te noemen niet?
 

Yerko_music

Randprogramma
11 sep 2023
117
63
Heeft ze zo veel hits dan? Good 4 U en Drivers License werden plat gedraaid maar daarbuiten valt het wel mee toch? Verkoop van haar shows gaat erg snel maar denk dat het toch wel een beperkt publiek is die hier erg warm van wordt. Co-Headliner lijkt mij beter, denk dat over die plek minder tabou zal zijn en ze alle mensen die twijfelen over haar status (waaronder ik) kan verassen. Misschien op dezelfde dag als The Cure plaatsen?
Sowieso headliner. Staat momenteel op #52 van meest gestreamde artiesten ter wereld. En trouwens Måneskin was vorig jaar toch ook headliner en zijn zelfs nog kleiner dan haar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken