Rock Werchter 2025

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.399
3.419
Olivia Rodrigo zal volgende week nieuwe data aankondigen in 2025 (ten vroegste in april) voor haar twee gecancelde shows in Manchester. Mochten de nieuwe data in juni of juli liggen dan stijgen de kansen van Rock Werchter om ook opgenomen te worden in een mini Europese tournee. Wat zouden jullie vinden van Olivia Rodrigo als headliner Rock Werchter?
Staat ook al maanden bovenaan het geruchtenlijstje voor Glastonbury dus grote kans dat die Manchester data ook ergens in de periode juni/juli liggen inderdaad. Toch wel een heel grote kanshebber voor Rock Werchter denk ik maar tot nu toe niet enorm veel besproken in het topic hier.
Alleen vraag ik me af: met Billie Eilish die ook al als zekerheidje wordt gezien, gaat RW het aandurven om twee vrouwelijke popheadliners te boeken?
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
448
247
Sting vernieuwt zichzelf rockend met Sting 3.0 zie recente US concerten met de helft Police songs. Hem zie ik optreden op 29 juni of 13 juli (TW KLASSIEK) of Rock Werchter in een sterke line-up (meerdere toppers).
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.399
3.419
Sting vernieuwt zichzelf rockend met Sting 3.0 zie recente US concerten met de helft Police songs. Hem zie ik optreden op 29 juni of 13 juli (TW KLASSIEK) of Rock Werchter in een sterke line-up (meerdere toppers).
Ik hoop dat Mozart langskomt, zou toch wel een terechte en vernieuwende headliner zijn.
 
  • Haha
Waarderingen: Tinus101

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.157
5.554
Staat ook al maanden bovenaan het geruchtenlijstje voor Glastonbury dus grote kans dat die Manchester data ook ergens in de periode juni/juli liggen inderdaad. Toch wel een heel grote kanshebber voor Rock Werchter denk ik maar tot nu toe niet enorm veel besproken in het topic hier.
Alleen vraag ik me af: met Billie Eilish die ook al als zekerheidje wordt gezien, gaat RW het aandurven om twee vrouwelijke popheadliners te boeken?
Billie Eilish lijkt me nog steeds geen 100% zekerheid zoals er hier over wordt gedaan. Haar tour bevat altijd periodes van pauze om zich te sparen.
Ik zie ze Olivia Rodrigo nog wel op een of andere manier in een co-headline constructie krijgen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken