Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel simpel hoor. Wanneer ze inderdaad weken na elkaar wat kunnen aankondigen, gaan ze van start. In dat opzicht was een vroege opstart wishlist een goed teken.
Zit Zegut er de laatste jaren niet vaker naast dan op? Stade de France spreekt niet direct in het voordeel van RW, er zijn meer grote festivals waar ze terecht kunnen.
Langs de andere kant heeft Werchter ook al andere acts die stadions deden op hun bill gezet.
Zit Zegut er de laatste jaren niet vaker naast dan op? Stade de France spreekt niet direct in het voordeel van RW, er zijn meer grote festivals waar ze terecht kunnen.
Langs de andere kant heeft Werchter ook al andere acts die stadions deden op hun bill gezet.
Had eerlijk gezegd ook gedacht dat ze veel meer moeite hadden moeten doen om hun headlinerstatus terug te krijgen. Maar gezien de kaartverkopen heb ik het mis gehad. Persoonlijk ben ik er nog niet van overtuigd dat ik hetzelfde gevoel ga krijgen als bij het 'oude' Linkin Park.