Best Kept Secret 2025

Beetje een vage newsletter van BKS. Volgende week worden er nieuwe events bekend gemaakt, maar verder niks over nieuwe namen?

Misschien The Mars Volta. Die komen altijd graag richting Tilburg en komen met een nieuw album als het goed is. Hebben tot april een tour in Amerika, volgens mij met Deftones zelfs.
Stonden er twee jaar geleden nog. Lijkt me wat snel, dan zou er echt wel een nieuw album moeten zijn.

Zou Nation of Language nog kunnen? Stonden er wel al in 2023 maar hebben inmiddels een nieuw album en hebben voor na halverwege mei nog de hele agenda leeg. Die zullen daarna wel blijven touren gok ik.

• Leuk
Waarderingen: Brundlecat
Zou Nation of Language nog kunnen? Stonden er wel al in 2023 maar hebben inmiddels een nieuw album en hebben voor na halverwege mei nog de hele agenda leeg. Die zullen daarna wel blijven touren gok ik.
Die touren al 3 jaar zo'n beetje nu. Kan me voorstellen dat die ook even gas terug nemen. Verder een altijd welkome act.

Destroyer komt in maart met nieuwe plaat, was vorig keer op bks echt super goed dus graag op herhaling!
Staan op donderdag de 12e smiddags in portugal en s'avonds in londen.. bks weekend is nog vrij.
the Notwist mag ook doorkomen, was ook geweldig jaren terug op bks

Beetje een vage newsletter van BKS. Volgende week worden er nieuwe events bekend gemaakt, maar verder niks over nieuwe namen?
Ik vind hem niet heel raar. Ze kunnen (denk ik) om wat voor reden dan ook nieuwe namen nog niet bevestigen, maar zien wel dat Pinkpop net een rits namen bekend heeft gemaakt. Voor wie twijfelt tussen Pinkpop of BKS kan dit bericht zorgen dat de koop van een Pinkpop-ticket nog net wordt uitgesteld.

VRIJDAG:
Eefje De Visser
Barry Can't Swim
Nilüfer Yanya
Brihang
Kabeaushé
Kin'gongolo Kiniata
Lander & Adriaan
Paceshifters

ZATERDAG:
Deftones
TV on the Radio
Amadou & Mariam
Amenra
L'Impératrice
King Hannah

ZONDAG:
Michael Kiwanuka
Wilco
Djo
Waxahatchee
WineLips
The Thing
Gouge Away
Split System

Deze dagverdeling is ondertussen al via de websites van de groepen/artiesten of die van hun booking agents te achterhalen.
(Voor The Thing, Gouge Away en Split System vertrouw ik op de bron van Neracroft)

*PS Deftones op zaterdag is een veronderstelling

Laatst bewerkt:
VRIJDAG:
Eefje De Visser
Barry Can't Swim
Nilüfer Yanya
Brihang
Kabeaushé
Kin'gongolo Kiniata
Lander & Adriaan
Paceshifters

ZATERDAG:
Deftones
TV on the Radio
Amadou & Mariam
Amenra
L'Impératrice
King Hannah
The Dare

ZONDAG:
Michael Kiwanuka
Wilco
Djo
Waxahatchee
WineLips
The Thing
Gouge Away
Split System

Deze dagverdeling is ondertussen al via de websites van de groepen/artiesten of die van hun booking agents te achterhalen.
(Voor The Thing, Gouge Away en Split System vertrouw ik op de bron van Neracroft)
Kijk dat geeft al een beeld! Van Split System, Gouge Away en The Thing heb ik ook geen data kunnen vinden dus beniewd of dat klopt

• Leuk
Waarderingen: Bubba
VRIJDAG:
Eefje De Visser
Barry Can't Swim
Nilüfer Yanya
Brihang
Kabeaushé
Kin'gongolo Kiniata
Lander & Adriaan
Paceshifters

ZATERDAG:
Deftones
TV on the Radio
Amadou & Mariam
Amenra
L'Impératrice
King Hannah
The Dare

ZONDAG:
Michael Kiwanuka
Wilco
Djo
Waxahatchee
WineLips
The Thing
Gouge Away
Split System

Deftones binnen 24 uur spelen in Porto en Hilvarenbeek? Lijkt me eerder dat ze op de zondag staan.

Deftones staan net als TV on the Radio op vrijdag in Porto (op Primavera Sound).
Bij nazicht is het plaatsen van Deftones op zaterdag een veronderstelling geweest. 5 van de 6 huidige headliners hebben hun bevestigde plek en het leek/lijkt me dus enigszins logisch dat ze er dus op zaterdag nog bijkomen. Maar je kan gelijk hebben.

• Leuk
Waarderingen: rubenv

Users who are viewing this thread