Pinkpop 2025

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.003
2.049
Greenfield komt maandag met headliner.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
925
401
Greenfield komt maandag met headliner.
Slipknot zie ik daar wel komen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.494
6.726
Slipknot zie ik daar wel komen
die kunnen er idd bij zitten voor Greenfield.
Maar zie ze nog best met een andere headliner komen, ook gezien NovaRock een paar dagen later met de volgende worp namen komt.
zou ook wel leuk zijn als er een 'andere' headliner in het circuit komt voor juni 2025... Foo Fighters bijvoorbeeld?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
648
367
Zoals gezegd, is wel al eens eerder gebeurd. Ging toen om de info van een grote artiest met tourdata. Geen idee meer wie of wat precies. Toen ontstond er ook een kleine discussie hier. Het is per slot van rekening Festileaks met de nadruk op leaks. Al snap ik ook wel dat soms bepaalde info pas gedeeld kan worden op het moment dat het officieel naar buiten mag komen.....
Ja maar dan had ik hier wel een apart bericht van verwacht, en niet tussen neus en lippen door aan het einde van zo'n bericht.
maar je weet nooit inderdaad. Ik hoop zelf vooral eerder wat te weten :)


edit: Onder het bericht over Timberlake staat het zo:

Traditiegetrouw wachten ze daarmee tot het einde van het jaar, waarbij er een aantal bekendmakingen vlak achter elkaar volgen, met tot slot de start van ticketverkoop. Wel zijn er tal van geruchten, die je natuurlijk terugvindt in ons Pinkpop 2025 geruchtenoverzicht.

Ik vind het toch wat overdreven om over traditie getrouw te spreken. Normaal zaten ze toch ook wel vaak veel vroeger met de aankondigen (Of je moet 'einde van het jaar' heel breed trekken).
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.571
8.887
Ja maar dan had ik hier wel een apart bericht van verwacht, en niet tussen neus en lippen door aan het einde van zo'n bericht.
maar je weet nooit inderdaad. Ik hoop zelf vooral eerder wat te weten :)


edit: Onder het bericht over Timberlake staat het zo:

Traditiegetrouw wachten ze daarmee tot het einde van het jaar, waarbij er een aantal bekendmakingen vlak achter elkaar volgen, met tot slot de start van ticketverkoop. Wel zijn er tal van geruchten, die je natuurlijk terugvindt in ons Pinkpop 2025 geruchtenoverzicht.

Ik vind het toch wat overdreven om over traditie getrouw te spreken. Normaal zaten ze toch ook wel vaak veel vroeger met de aankondigen (Of je moet 'einde van het jaar' heel breed trekken).

Volgende week is al 75% van het jaar om, gaat toch al richting het einde van het jaar
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.003
2.049
Ja maar dan had ik hier wel een apart bericht van verwacht, en niet tussen neus en lippen door aan het einde van zo'n bericht.
maar je weet nooit inderdaad. Ik hoop zelf vooral eerder wat te weten :)


edit: Onder het bericht over Timberlake staat het zo:

Traditiegetrouw wachten ze daarmee tot het einde van het jaar, waarbij er een aantal bekendmakingen vlak achter elkaar volgen, met tot slot de start van ticketverkoop. Wel zijn er tal van geruchten, die je natuurlijk terugvindt in ons Pinkpop 2025 geruchtenoverzicht.

Ik vind het toch wat overdreven om over traditie getrouw te spreken. Normaal zaten ze toch ook wel vaak veel vroeger met de aankondigen (Of je moet 'einde van het jaar' heel breed trekken).
Zou het bericht aangepast kunnen zijn? Traditiegetrouw stond er volgens mij helemaal niet. Ik dacht dat er stond dat we voor de eerste namen moeten wachten tot het einde van het jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken