Best Kept Secret 2025

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.536
2.678
Ik zou heel graag Little Simz als dagafsluiter zien, was op NSJ23 en DTRH22 erg goed.

En, misschien een beetje in de trend van Alt-J qua grootte en bekendheid, is Future Islands niet wat als afsluiter?
Ik vond Future Islands de laatste keer op BKS echt niet goed en zeker niet headlinewaardig.
Buiten Seasons snap ik niet wat er bijzonders is aan deze band. Hun muziek lijkt voor mij allemaal wel erg veel op elkaar.
Ik vind het prima als ze weer een slot op ONE vullen, maar wordt er niet superenthousiast over.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Ik vond Future Islands de laatste keer op BKS echt niet goed en zeker niet headlinewaardig.
Buiten Seasons snap ik niet wat er bijzonders is aan deze band. Hun muziek lijkt voor mij allemaal wel erg veel op elkaar.
Ik vind het prima als ze weer een slot op ONE vullen, maar wordt er niet superenthousiast over.
Ran en King Of Sweden zijn ook wel uitschieters voor mij. Ik snap wel wat je bedoeld, ik ben enkele tracks heel erg fan, maar dat is idd ook een beetje van hetzelfde. Heel veel nummers zijn inderdaad ook niet interessant. Zeker geen headliner nee, maarja wat zijn de hits van Alt-J of Christine And The Queens?
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
450
Als Future Island superfan kan ik eigenlijk niet objectief oordelen maar ik denk ook dat ze nog niet headliner status hebben. Leuk voor in de TWO net voor of na de headliner. Zou ook niet weer zo goed werken op klaarlichte dag op de ONE vind ik.

Ik zou het een fantastische boeking vinden, zeker met dat nieuwe sterke album op zak voegt het denk ik veel toe aan het affiche. Bovendien in 2024 ook nog niet in Nederland geweest. Ik zie ze dan wel eerder naar DTRH gaan, in principe hadden ze afgelopen jaar hun festivaltour dus zou je verwachten dat ze ook een Nederlands festival zouden doen. BKS en Lowlands had gekund maar stonden ze niet en tijdens DTRH waren ze in Amerika.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken