Best Kept Secret 2025

Professor2707

Playlistbediener
17 jun 2024
9
17
Bon Iver
Franz Ferdinand - Chapell Roan - The Jesus Lizard
Bill-Ryder Jones - Deadletter - Fake Fruit - Protomartyr

Jack White
Wilco - Caribou - Thurston Moore
Magdalena Bay - MJ Lenderman - Nilufer Yanya - Maruja

Underworld
Michael Kiwanuka - Bright Eyes - Glass Animals
Cassandra Jenkins - Gurriers - Hinds - Confidence Man

Zou hier ook voor tekenen hoor, fijne lijst.
Ik heb alleen zomaar het gevoel dat we Bon Iver niet op de festivalweides gaan zien, ik kan me voorstellen dat ze met dat nieuwe werk eerder intiemere shows gaan doen, als ze al touren. Carré bijvoorbeeld.
Zou ze overigens graag zien op bks.

Benjamin Clementine komt ook met een nieuw album, dat zou ook interessant vinden om op een festival te zien!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.544
2.684
Zou hier ook voor tekenen hoor, fijne lijst.
Ik heb alleen zomaar het gevoel dat we Bon Iver niet op de festivalweides gaan zien, ik kan me voorstellen dat ze met dat nieuwe werk eerder intiemere shows gaan doen, als ze al touren. Carré bijvoorbeeld.
Zou ze overigens graag zien op bks.

Benjamin Clementine komt ook met een nieuw album, dat zou ook interessant vinden om op een festival te zien!
Bon Iver in Carré klinkt heel aantrekkelijk, maar wordt weer een hel van een voorverkoop....
 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
67
107
Ik wil ook wel een lijstje maken. Zoals altijd compleet onrealistisch en helemaal niet zo BKS-minded:

Run The Jewels
Atmosphere – Nicolas Jaar – Purity Ring
Rival Consoles – Ho99o9 – Circle Takes The Square – VRIL Live

Nine Inch Nails
Have A Nice Life – Deafheaven – The Antlers
Skee Mask – The Joy Formidable - Brutus – DIIV

Godspeed You! Black Emperor
Olafur Arnalds – Unwound – Bat for lashes
Kiasmos - Doodeskader – Andy Stott - City Of Caterpillar

Edit: Brand New bestaat niet meer, dan maar vervangen door een veel grotere en nog meer onrealistische naam NiN.
 
Laatst bewerkt:

Professor2707

Playlistbediener
17 jun 2024
9
17
Ik ben toch benieuwd, stel: we krijgen als headliners Bon Iver, The National en Nick Cave. Is men dan tevreden of toch vooral teleurgesteld in het recyclen van namen?

Puur hypothetisch, want in het beste geval verwacht ik één van de drie en ik zie de huidige leiding van het festival toch minstens één hippe/dancy headliner boeken.
 
  • Confetti
Waarderingen: Vantola

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
369
375
Ik wil ook wel een lijstje maken. Zoals altijd compleet onrealistisch en helemaal niet zo BKS-minded:

Run The Jewels
Atmosphere – Nicolas Jaar – Purity Ring
Rival Consoles – Ho99o9 – Circle Takes The Square – VRIL Live

Nine Inch Nails
Have A Nice Life – Deafheaven – The Antlers
Skee Mask – The Joy Formidable - Brutus – DIIV

Godspeed You! Black Emperor
Olafur Arnalds – Unwound – Bat for lashes
Kiasmos - Doodeskader – Andy Stott - City Of Caterpillar

Edit: Brand New bestaat niet meer, dan maar vervangen door een veel grotere en nog meer onrealistische naam NiN.
Ja ik bedoel, hier zou ik instant voor tekenen.

Dan hoeft een Bon Iver ofzo eigenlijk niet. Al weet ik niet of GY!BE een festival dag kan dragen....
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
149
216
Ik wil ook wel een lijstje maken. Zoals altijd compleet onrealistisch en helemaal niet zo BKS-minded:

Run The Jewels
Atmosphere – Nicolas Jaar – Purity Ring
Rival Consoles – Ho99o9 – Circle Takes The Square – VRIL Live

Nine Inch Nails
Have A Nice Life – Deafheaven – The Antlers
Skee Mask – The Joy Formidable - Brutus – DIIV

Godspeed You! Black Emperor
Olafur Arnalds – Unwound – Bat for lashes
Kiasmos - Doodeskader – Andy Stott - City Of Caterpillar

Edit: Brand New bestaat niet meer, dan maar vervangen door een veel grotere en nog meer onrealistische naam NiN.
Ólafur Arnalds én Kiasmos? (was je gisteren ook in de Melkweg?)
 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
67
107
Ja ik bedoel, hier zou ik instant voor tekenen.

Dan hoeft een Bon Iver ofzo eigenlijk niet. Al weet ik niet of GY!BE een festival dag kan dragen....
Tja ik denk eigenlijk ook van niet. Daarvoor zijn ze nu eenmaal niet populair genoeg, maar voor mij persoonlijk zou dat nu wel de perfecte headliner zijn. Zeker op het strand met die overgang van daglicht naar de nacht, wat een magie zou dat worden.
 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
67
107
Overigens vraag ik me ten zeerste af of GY!BE überhaupt in de TWO zou staan, laat staan de ONE.
Zeker niet groot genoeg om headliner te zijn op de ONE, daarvoor is hun muziek niet toegankelijk genoeg.
Maar zeker wel voor de TWO. Niet onderschatten hoe fanatiek hun fanbase is, wees maar zeker dat er redelijke groep alleen al voor hen naar BKS zou komen (mezelf incluis). Op de spot van Altin Gün of Floating Points van vorig jaar passen ze volgens mij perfect (al zou ik ze liever iets langer zien spelen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs

Gebruikers die dit onderwerp bekijken