Best Kept Secret 2025

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.554
2.695
Ik vind het wel vrij bizar dat zo'n grote naam op het affiche nu al uitlekt.

Verder alleen maar heel blij mee. Wilco is voor mij net zo'n must see als PJ Harvey en Slowdive dit jaar.

Hopelijk wordt die lijn verder in het programma voortgezet.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.140
782
Objectief een prachtige naam, maar ik kan er maar niet in komen elke keer als ik het weer eens probeer. Vind het echt oersaai… kan er de vinger niet op leggen, want het zou objectief gezien een band kunnen zijn die me op het lijf geschreven is.

Op hun site zie ik trouwens ‘request song’ onder elke show. Mogen fans de setlists gaan bepalen?
 
  • Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre en Timmetje

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
526
496
Objectief een prachtige naam, maar ik kan er maar niet in komen elke keer als ik het weer eens probeer. Vind het echt oersaai… kan er de vinger niet op leggen, want het zou objectief gezien een band kunnen zijn die me op het lijf geschreven is.
Dit is wat ik heb bij Interpol, The National en, weet ik sinds afgelopen BKS zeker, ook met PJ Harvey.

Wilco is wel een van mijn favoriete acts. Al een stuk of vijf keer gezien, maar die keer op BKS was misschien wel de beste. Ontzettend fijn dat ze terugkeren!
 

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
62
92
Ik heb gelijk een nummertje aangevraagd op hun site. Natuurlijk wel een die ze vorige passage niet hebben gespeeld. Heel blij mee dat ze komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken