Best Kept Secret 2025

Ferraroo

Playlistbediener
15 jan 2017
15
16
Als iemand die tot nu toe pas twee keer een dagkaart heeft gekocht, zal een dag met Eefje als headliner bij mij wel al meteen afvallen. Je moet wel een hele sterke under en midcard boeken wil ik dat het geld dan waard vinden. En dat is geen verwijt aan Eefje, ik ben niet de grootste fan maar ik zou haar best eens willen zien, maar niet met een dagkaart voor ~120-130 euro(?). Als weekendbezoeker maakt dit natuurlijk al minder uit en daar zal de focus ongetwijfeld ook liggen. Maar toch.

Aan de andere kant, de afgelopen jaren zijn er ook al meerdere dagen headliners geweest waar ik geen dagkaart voor zou kopen. Dus zoveel zou het ook niet veranderen. ;) En mochten ze nou per se voor een Nederlandse act gaan, zijn er natuurlijk nog veel slechtere keuzes.
Eefje lijkt me een veilige keuze, geen keuze die voor een kaartverkoopexplosie gaat zorgen.
;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
88
95
Nu al Heimwee naar Eefje op BKS25 (al zal ze geen headliner zijn)
Blijft wel ongelofelijk dat Eefje in 10 edities nog nooit op Best Kept Secret heeft gestaan :eek:

Van volgende artiesten vind ik het in meer of mindere mate ook opmerkelijk dat ze er nog niet eerder hebben gespeeld. Het moet natuurlijk ook meezitten met tourschema's en een aantal van hen moeten niet steeds gekaapt worden door Mojo, maar wat mij betreft zijn het perfecte BKS-namen:

Aafke Romeijn
Angel Olsen
Bat for Lashes
Blonde Redhead
Bombay Bicycle Club
Daughter
Donny Benét
FKA twigs
girl in red
Het Zesde Metaal
IDLES
L'Impératrice
Little Simz
London Grammar
Mazey Haze
Men I Trust
M83
Perfume Genius
Phoebe Bridgers
Phoenix
Robyn
Roosbeef
Sharon Van Etten
Shura
Spinvis (met band, niet als dj)
Still Corners
The Antlers
The Shins
Villagers
Yumi Zouma
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
339
360
Bat for Lashes
FKA twigs
girl in red
Little Simz
London Grammar
Mazey Haze
Men I Trust
M83
Phoebe Bridgers
Phoenix
Robyn
Still Corners
The Shins
Yumi Zouma
Kunnen we deze door laten komen? Koop ik alvast een kaartje.

Yumi Zouma trouwens een aanrader, nog op Metropolis in 22 gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken