Pinkpop 2025

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
67
39
Voor 2025 heb ik het volgende wensenlijstje:

Muse (wie weet nieuw album 2025?)
TwentyOnePilots (album net uit, mei 2025 ook ziggo in nl)
Blink182
Placebo
Sam Fender
Son Mieux een mooie spot begin avond?
Oscar and the Wolf voor het popgehalte
London Grammar
Suzan en Freek why not, dan krijg ik ook mn vriendin iig mee.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
940
1.702
Ik zou Radiohead, Tool en Fred Again wel een mooi rijtje vinden, maar die kans is denk ik niet aanwezig na de gelezen interviews.

Ik hoop vooral dat ze weer wat scherper gaan boeken en buiten gevestigde pop-namen ook weer alternatieve bands durven neer te zetten.
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
26
18
En die vriendin gaat ook achter jou aan bij de rest van je lijstje? haha. Die krijgt de wind van voren
Haha ja je moest eens weten laatst nog mee geweest naar Suicide Silence en Malevolence in de 013 ze houd er totaal niet van maar gaat altijd mee dus dan ga ik ook mee naar S&F en Davina Michelle! 😂🤘
 
  • Geweldig
  • Haha
Waarderingen: visdave34 en ChrisV

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
480
Haha ja je moest eens weten laatst nog mee geweest naar Suicide Silence en Malevolence in de 013 ze houd er totaal niet van maar gaat altijd mee dus dan ga ik ook mee naar S&F en Davina Michelle! 😂🤘
Man dat is 'houden van'

Ik ben toch blij dat ik met mijn vriendin toch behoorlijk op 1 lijn lig wat muziek betreft dan haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mikel

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
38
27
Ik zou de volgende namen wel vet vinden om te zien (groot en klein door elkaar):

- The Killers
- Sam Fender
- Green Day
- Eminem
- Rolling Stones
- Joost
- Waltzburg
- Twenty one Pilots
- Disclosure (al zag ik negatief commentaar over hun bks optreden maar ik vond t optreden zelf wel goed klinken op de radio😅)
- the Weeknd
- Elephant
- Weezer
- Fun lovin criminals
- Boxer rebellion
- Harry Styles
- Blink182 zoals voorgesteld kan ik ook wel wat mee (maar hebben ook niet echt meer nieuwe muziek geloof ik?)
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
480
Maar wat pinkpop 2025 betreft. In mijn ogen zou ik de namen uit een volgende poule graag zien komen; ( al is het 99% zeker dat het Werchter wordt voor mij, maar puur voor de fun en hoop dat er hiervan veel overlap is)

Depeche Mode, Muse (aangezien ze z.g.a. rond waren voor dit jaar) , Sam Fender, Alanis Morissette, London Grammar, Metallica, Paramore, The Cure, Fountaines D.C, Enter Shikari, IST IST, Eminem, Pearl Jam, Bloodhound Gang als die nog eens nieuw leven ingeblazen worden, Public Service Broadcasting, First Aid Kit, Bring Me The Horizon, CHVRCHES, Beabadoobee, Richard Ashcroft , Simple Minds, Kings of Leon (JA dat lees je goed, prachtig) Alice in Chains, New Order, Slipknot, Soulwax, Bloody Beetroots, Stereophonics, The Strokes, Two Door Cinema Club, The War on Drugs, Weezer, Within Tempation, The XX, Goose. Cage the Elephant.

En ik kan zo nog wel even door dromen :D
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Zou Foo Fighters nog een jaartje doorpakken? En Muse weer op tour? Zouden wel voor Pinkpop twee heel welkome headliners zijn. Zet er een derde wat frissere naam bij en de verkoop moet wel zodanig zijn dat we weer wat extra wc's krijgen, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en stanleyy

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Dit zal het wel worden 🤪:

Muse x Slipknot x Martin Garrix ( co met The Killers)

Veel discussie over Slipknot als headliner maar de rockers geven toch meer geld uit aan consumpties.

Verwachting hoe het gaat:

De Foo Fighters zeggen toch weer af en blijkt dan naar arena te gaan.

Bruce Springsteen staat in de arena.

Harry Styles naar het Goffertpark.

Zonder alle gekkigheid ik stond vrijdagavond in de regen te kijken naar Aveil Lavigne en had het over de Pinkpop line up. Naast me stond een mevrouw met een “guest bandje” ze wist het een en ander te vertellen en ze zei.

Pinkpop moet het hebben van de rock headliners want die verkopen tenminste de meeste kaarten. Of hele grote pop acts maar die zijn schaars.

Pinkpop zet dus sowieso in op een rockheadliner en deze zijn ze dus dit jaar misgelopen (vandaar Maneskin opeens headliner).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Als Radiohead te moeilijk is, is Slipknot waarschijnlijk ook net niet salonfähig genoeg haha. Al zou ik het wel eens willen meemaken.

Zou Pinkpop het niet eens aandurven bijvoorbeeld Within Temptation te laten headlinen? Met een sub als nbt zou dat niet minder verkopen dan Maneskin, denk ik.

Als dan FF en Muse lukt, zou je het nog best aardig doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Slipknot op Pinkpop? Lijkt me niet te gebeuren want ook niet "gezellig."
Ik ben vooral zoekende naar namen die wel vernieuwen maar ook zorgen voor publiek dat tickets koopt en genoeg consumpties koopt….

Bestaan die namen wel ….

Denk dat dit de kleine vijver is waar Pinkpop uit moet vissen.

Laten we wel niet vergeten dat Ed Sheeran eerder arenas uit verkocht en het Werchter veld en dit jaar opeens festival headliner was voor enkele festivals.

Hierdoor zou een Rammstein t.z.t. altijd wel nog kunnen….

Acts zoals The Weeknd, Taylor Swift, Coldplay , Beyoncé , Adèle , Madonna , U2 en Taylor Swift zijn veel te groot.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Rammstein inmiddels ook wel denk ik. Het zou ook wel wat treurig zijn als ze daar na al die losse concerten mee aankomen volgend jaar.

Ik zou Eminem wel een toffe wildcard vinden.

Dan iets van:

21 Pilots - Eminem - Muse
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Ik ben vooral zoekende naar namen die wel vernieuwen maar ook zorgen voor publiek dat tickets koopt en genoeg consumpties koopt….

Bestaan die namen wel ….

Denk dat dit de kleine vijver is waar Pinkpop uit moet vissen.

Laten we wel niet vergeten dat Ed Sheeran eerder arenas uit verkocht en het Werchter veld en dit jaar opeens festival headliner was voor enkele festivals.

Hierdoor zou een Rammstein t.z.t. altijd wel nog kunnen….

Acts zoals The Weeknd, Taylor Swift, Coldplay , Beyoncé , Adèle , Madonna , U2 en Taylor Swift zijn veel te groot.
Ze hadden dit jaar, we doen gewoon net alsof ze alles kunnen boeken, Foo Fighters - QoTSA - Ed/Dua Lipa moeten hebben en vorig jaar AM - Pink/Robbie - RHCP (met de co/sub TWOD, Editors die ze vorig jaar goed hadden)
1 nieuwere/pop naam en 2 rocknamen. Dan denk ik dat ze een heel eind komen elk jaar
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
567
364
Nou ja dan kan ik niet achterblijven met de voorspellingen 😬😛

Foo Fighters of Muse voor de rock
Depeche Mode of Paul McCartney voor de classic
Billie Eillish of Katy Perry voor de Pop

Subs programma 21 Pilots, Slipknot, Within Temptation, Alanis Morisette, Five Finger Death Punch, Oscar & The Wolf

Daaronder opvulling 😛
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Maar wat pinkpop 2025 betreft. In mijn ogen zou ik de namen uit een volgende poule graag zien komen; ( al is het 99% zeker dat het Werchter wordt voor mij, maar puur voor de fun en hoop dat er hiervan veel overlap is)

Depeche Mode, Muse (aangezien ze z.g.a. rond waren voor dit jaar) , Sam Fender, Alanis Morissette, London Grammar, Metallica, Paramore, The Cure, Fountaines D.C, Enter Shikari, IST IST, Eminem, Pearl Jam, Bloodhound Gang als die nog eens nieuw leven ingeblazen worden, Public Service Broadcasting, First Aid Kit, Bring Me The Horizon, CHVRCHES, Beabadoobee, Richard Ashcroft , Simple Minds, Kings of Leon (JA dat lees je goed, prachtig) Alice in Chains, New Order, Slipknot, Soulwax, Bloody Beetroots, Stereophonics, The Strokes, Two Door Cinema Club, The War on Drugs, Weezer, Within Tempation, The XX, Goose. Cage the Elephant.

En ik kan zo nog wel even door dromen :D
Van mij mag je gaan soliciteren
 
  • On fire
Waarderingen: ChrisV

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Queen+ Adam
U2
Volbeat
Muse
Coldplay
Bon Jovi
The Weeknd
Eminem
Lana del Rey
Londen grammar
Billie Eilish
Alanis Morissette,
Within Temptation
Twenty One pilots
Chili Peppers
Pearl Jam
evanescence
Skunk Anansie
Nelly furtado
Shania Twain
Bryan Adams
Stromae
Rag'n' bone man
De Spice Girls 🤪
Chris stapleton
Dolly Parton
Lorde
Mika
En als we dan toch ook nog iets Nederlandstalige moeten plaatsen dan maar.
Bløf
Snelle

Dat het wensenlijstje realistisch is of moest zijn zal ik niet zeggen🙈.

Maar Als ik moet kiezen tussen Muse of de FF dan kies ik toch voor Muse (meer persoonlijke smaak)

Rammstein en Metallica hmm ja mijn vriend zou ongetwijfeld helemaal happy zijn met Rammstein ik iets minder, vette show maar heb minder met de muziek ( al zal ik mij heus wel vermaken)

En ja het is echt ik ga dan toch voor Volbeat niet voor Metallica, Volbeat is gewoon een beetje ons bandje geworden om naar te luisteren vinden we beiden tof en zien we graag nog een keer samen, Metallica viel de laatste keer gewoon een beetje tegen.

Nothing but Thieves is steen goed en op weg naar de headliners positie, alleen ik heb ze nu in een aantal jaren wel al een aantal keer op Pinkpop gezien dus ik denk dat ze er goed aan doen om nothing but Thieves opnieuw neer te zetten, juist om te voorkomen dat mensen Nbt moe worden en als ze dan als headliner komen voor een half leeg veld zouden staan dat zou eeuwig zonde zijn.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Als volgend jaar Miley Cyrus met haar tante aanwezig is, Fontaines D.C., Pulp of Suede, ben ik toch weer van de partij. Al zal die laatste te 'moeilijk' zijn denk ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
110
76
Oké, schot voor de boeg..
Noah Kahan - Muse - Post Malone
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Als ik Pinkpop was, zou ik volgend jaar of het jaar erna (afhankelijk van de beschikbaarheid) proberen om Bring Me The Horizon en Parkway Drive als combinatie binnen te halen. BMTH afsluiter hoofdpodium en PWD ervoor op North. Beiden hebben zich 100% bewezen als geweldige headliners op Graspop. Alleen is een mainstream festival dragen wellicht nog net te hoog gegrepen. Maar de combinatie gaat een bak aan tickets verschuiven. En het zijn oprecht hele mooie shows, ook al is het niet helemaal je muziek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken