Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
t boeit toch ook letterlijk niemand wie er nou precies draait.
er is niet 1 persoon te vinden die naar de poster kijkt en dan denkt: oh die en die komt, dan ga ik n kaartje kopen
t boeit toch ook letterlijk niemand wie er nou precies draait.
er is niet 1 persoon te vinden die naar de poster kijkt en dan denkt: oh die en die komt, dan ga ik n kaartje kopen
Natuurlijk zijn die mensen er volop. Alleen bij een Tomorrowland staat voor de liefhebber van dat genre vrijwel "alles". Daar zijn ook gewoon mensen die hele blokkenschema's volgen hoor. Vroeger zelf ook vaak genoeg gedaan op dance festivals (en nog steeds). Dat is echt niet anders dan op bandjes festivals hoor.
Natuurlijk zijn die mensen er volop. Alleen bij een Tomorrowland staat voor de liefhebber van dat genre vrijwel "alles". Daar zijn ook gewoon mensen die hele blokkenschema's volgen hoor. Vroeger zelf ook vaak genoeg gedaan op dance festivals (en nog steeds). Dat is echt niet anders dan op bandjes festivals hoor.
Cactusfestival 2025 heeft al zijn weekeinde tickets al verkocht behalve honderd. Van alle tickets zijn meer dan de helft al verkocht. Mooie prestatie na de uitzonderlijke verkoop van de editie Cactus vorig jaar met War on Drugs als uitzonderlijke headliner. En dan moet nog meer dan drie kwart van de affiche ingevuld worden.
Ik zag zelfs een akelig bericht (soms gooit facebook wat random bizarre posts op mijn wall) dat er ontdekt was dat Tiësto dit jaar niet op Tomorrowland staat, klonk redelijk dramatisch...
En dan klagen wij soms over herhalingen op festivals
Ik zag zelfs een akelig bericht (soms gooit facebook wat random bizarre posts op mijn wall) dat er ontdekt was dat Tiësto dit jaar niet op Tomorrowland staat, klonk redelijk dramatisch...
En dan klagen wij soms over herhalingen op festivals
Haha, dat is zeker waar. Ook voor een Defqon is het bijvoorbeeld heel normaal dat 75% van de scene er gewoon elk jaar staat. Er zijn natuurlijk altijd wel wat verrassingen, maar in grote lijnen is dit wel het geval.
Grote verschil is natuurlijk wel dat het voor een band vrij normaal is om jarenlang dezelfde of vrijwel dezelfde setlist te spelen. Terwijl het voor een dj eigenlijk de bedoeling is dat elke set anders is.
Het noiserock-dagje op Les Nuits Botanique is bijna rond en ziet er als volgt uit:
The Jesus Lizard
Soccer Mommy • Mclusky • The Ex • The World Is A Beautiful Place & I Am No Longer Afraid To Die
Armlock • SNÕÕPER • Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs • Daufødt • Kara Delik • W!ZARD • SLAG • Mhaol • The K. • marcel • The Bernadettes Maries