R Rick1617899545 Geliefde act 20 nov 2014 1.694 853 Gisteren om 20:21 #81 Jamel zei: Midwinter Prog met de line-up! Jammer en vreemd dat Antimatter verdwenen is.. Maar wat een line-up verder!! Klik om te vergroten... Zo grappig dit, ik ga zoeken op Spotify naar een playlist, kom ik als eerste die van ene @Joslittel tegen Waarderingen: Joslittel, Loek123 en Jamel
Jamel zei: Midwinter Prog met de line-up! Jammer en vreemd dat Antimatter verdwenen is.. Maar wat een line-up verder!! Klik om te vergroten... Zo grappig dit, ik ga zoeken op Spotify naar een playlist, kom ik als eerste die van ene @Joslittel tegen
Jamel Sunset slot 26 jun 2019 3.059 9.172 Gisteren om 20:24 #82 Rick1617899545 zei: Zo grappig dit, ik ga zoeken op Spotify naar een playlist, kom ik als eerste die van ene @Joslittel tegen Klik om te vergroten... Jos is zo lief om van elk event waar hij naartoe gaat een mooie playlist te bouwen. Dus geen toeval. Waarderingen: Joslittel
Rick1617899545 zei: Zo grappig dit, ik ga zoeken op Spotify naar een playlist, kom ik als eerste die van ene @Joslittel tegen Klik om te vergroten... Jos is zo lief om van elk event waar hij naartoe gaat een mooie playlist te bouwen. Dus geen toeval.
wenteldave Droomheadliner 21 apr 2019 13.503 14.513 Gisteren om 20:39 #83 Jamel zei: Jos is zo lief om van elk event waar hij naartoe gaat een mooie playlist te bouwen. Dus geen toeval. Klik om te vergroten... @Joslittel Ik ga echt niet beter wielrennen van I'm Shipping Up to Boston... Hoe krijg je dat voor elkaar?
Jamel zei: Jos is zo lief om van elk event waar hij naartoe gaat een mooie playlist te bouwen. Dus geen toeval. Klik om te vergroten... @Joslittel Ik ga echt niet beter wielrennen van I'm Shipping Up to Boston... Hoe krijg je dat voor elkaar?
Joslittel Headliner 17 feb 2016 9.906 12.769 Gisteren om 21:48 #84 wenteldave zei: @Joslittel Ik ga echt niet beter wielrennen van I'm Shipping Up to Boston... Hoe krijg je dat voor elkaar? Klik om te vergroten... Lekker opbouwend ritme. Stel je ervoor open en je vliegt over de baan! Grappig dat je die eruit haalt trouwens. Staan nummers in waarbij ik eerder vraagtekens had verwacht zoals Barbara Streisand Laatst bewerkt: Gisteren om 21:54
wenteldave zei: @Joslittel Ik ga echt niet beter wielrennen van I'm Shipping Up to Boston... Hoe krijg je dat voor elkaar? Klik om te vergroten... Lekker opbouwend ritme. Stel je ervoor open en je vliegt over de baan! Grappig dat je die eruit haalt trouwens. Staan nummers in waarbij ik eerder vraagtekens had verwacht zoals Barbara Streisand
Joslittel Headliner 17 feb 2016 9.906 12.769 Gisteren om 21:49 #85 Rick1617899545 zei: Zo grappig dit, ik ga zoeken op Spotify naar een playlist, kom ik als eerste die van ene @Joslittel tegen Klik om te vergroten... Up to date met de actuele setlist! Geniet er van. Wordt een topdag. Leuk om daar een biertje te doen.
Rick1617899545 zei: Zo grappig dit, ik ga zoeken op Spotify naar een playlist, kom ik als eerste die van ene @Joslittel tegen Klik om te vergroten... Up to date met de actuele setlist! Geniet er van. Wordt een topdag. Leuk om daar een biertje te doen.