Rock Werchter 2025

Wat zijn grote artiesten dan? Als Fender straks 2x de Ziggo uitverkoopt?
Qotsa, Tame Impala, Dua Lipa, Tyler, Billie, Stromae. Niet allemaal mijn favorieten, maar wel Ziggo artiesten die niet tot de standaard Werchter namen horen en ook wel een nieuw publiek aanspreken. En waar ik minder discussies verwacht over wel of niet toe aan een headlinerplek. En af en toe de uitschieters die stadions vullen zoals de Foo’s.

Mooie gedurfde headliner eentje waar ik zeer naar uit kijk! Dat worden 2 dagkaarten voor de vrijdag en zaterdag.

Weet iemand van jullie of het mogelijk is om een camping kaart ( C3 ) te kopen. En donderdag avond met 2 personen naar Werchter af te zakken. Waar op zaterdag 1 persoon naar huis gaat en de volgende persoon zaterdag ochtend komt tot zondag?
Jij bedoeld u campingbandje doorgeven aan een andere persoon?

Qotsa, Tame Impala, Dua Lipa, Tyler, Billie, Stromae. Niet allemaal mijn favorieten, maar wel Ziggo artiesten die niet tot de standaard Werchter namen horen en ook wel een nieuw publiek aanspreken. En waar ik minder discussies verwacht over wel of niet toe aan een headlinerplek. En af en toe de uitschieters die stadions vullen zoals de Foo’s.
Dus Qotsa is geen standaard RW naam?

Tame Impala heeft trouwens minder hits dan Sam Fender. En is ook festivals beginnen headlinen omdat festivals hen die kans gaven.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Dus Qotsa is geen standaard RW naam?

Tame Impala heeft trouwens minder hits dan Sam Fender. En is ook festivals beginnen headlinen omdat festivals hen die kans gaven.
Eigenlijk echt wel zot dat Maneskin en Sam Fender eerder een Main Stage afgesloten gaan hebben dan QOTSA

Nou, ik heb dat Seventeen Going Under geluisterd, en ik weet niet welke artiesten en nummers ik allemaal precies gehoord heb, maar ik heb t allemaal al eerder gehoord. Ieder loopje, iedere versnelling, echt één groot bij elkaar gejat verhaal.

Precies van die middle of the road muziek om heerlijk bij in slaap te vallen op de wei zo tegen een uur of 6 met een dalend zonnetje.

Ik ga dat eerste album eens proberen.

Users who are viewing this thread