Sport algemeen

last minute win wedstrijden zijn altijd leuk.
blijven toch nog aanhaken met de top

Ajax supporters jullie moeten toch ook helemaal gek worden van Kroes. Waarom haal je Regeer als opvolger van Rensch. Regeer heeft 1 onvoldoende gehaald dit seizoen en dat was als back tegen Union. Nu komt ook nog naar buiten dat Farioli er ook niet op zit te wachten. Regeer blijft als hij zelf slim is gewoon in ons mooie Enschede

Ajax supporters jullie moeten toch ook helemaal gek worden van Kroes. Waarom haal je Regeer als opvolger van Rensch. Regeer heeft 1 onvoldoende gehaald dit seizoen en dat was als back tegen Union. Nu komt ook nog naar buiten dat Farioli er ook niet op zit te wachten. Regeer blijft als hij zelf slim is gewoon in ons mooie Enschede
Zou me niet verbazen dat hij ook als vervanger van Taylor wordt gezien na de zomer. Nu is er gewoon iemand nodig die Gaaei af kan wisselen op rechts

Zou me niet verbazen dat hij ook als vervanger van Taylor wordt gezien na de zomer. Nu is er gewoon iemand nodig die Gaaei af kan wisselen op rechts
Het probleem is een beetje dat hij dat gewoon niet kan. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ook benieuwd wat Twente gaat doen, ik verwacht wel een vervanger en hoop persoonlijk op Meerveld van Willem 2

Heeft Sam Baro daar echt 30 miljoen in gepompt? Ik kan het moeilijk geloven.
Ik dacht dat dat niet zo'n rijke knul was.

Ze hebben al jaren geen P01 gehaald en er is niemand in de kern die je voor veel geld kan verkopen. Nog 1 of 2 miscasts als trainers en Gent is definitief middenmoot.

Heeft Sam Baro daar echt 30 miljoen in gepompt? Ik kan het moeilijk geloven.
Ik dacht dat dat niet zo'n rijke knul was.

Ze hebben al jaren geen P01 gehaald en er is niemand in de kern die je voor veel geld kan verkopen. Nog 1 of 2 miscasts als trainers en Gent is definitief middenmoot.
was het dat al niet een beetje?
de eeuwige 5de en dan dat ene jaar de titel

en met union en antwerp erbij nog 2 plaatsjes gezakt...

Rensch is daarentegen ook geen bijzondere speler, er lopen in Nederland wel 10 backs rond die de positie niet minder zouden invullen. Hij heeft geluk gehad op jonge leeftijd veel apps in Ajax 1 te hebben, maar weinig speciaals aan.

Regeer lijkt me idd ook geen fantastische back, al lijkt Farioli toch wel in staat spelers op hun kwaliteiten in te passen.

Soms zetten supporters druk door het varken uit te hangen, bij Gent door massaal afwezig te blijven.
Kan me inbeelden dat het heel pijnlijk moet zijn alle er nog geen 10.000 man in je Ghelamco Arena komt opdagen in een competitie wedstrijd.
Heeft Gent ooit een fanatieke aanhang gehad? Ik heb nooit de indruk gehad dat er veel gevaarlijk volk rondloopt.

Heeft Gent ooit een fanatieke aanhang gehad? Ik heb nooit de indruk gehad dat er veel gevaarlijk volk rondloopt.
belange niet
eerste uitmatch van antwerp in eerste in thuis vak gezeten, met enkele honderden anderen.
en rechtgesprongen en gezongen
niks last gehad

Sensationeel. Wat een wedstrijd, natuurlijk was Bayern veel beter. Maar vandaag waren er wel wat klasbakken te zien hoor. MOTM Bijlow natuurlijk, wat een wedstrijd keepte hij.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Rockbeer
En priske buiten
Lmao
Zou toch wel onterecht zijn imo. Wat een CL campagne hebben ze. Eredivisie kan/moet beter, en je zit nog in de beker. Maar ik vind de TD meer aan te rekenen dan de trainer. Beetje raar om nu over te praten na vanavond. Soms mag je iemand iets langer de kans geven.

Als City volgende week wint is het billen knijpen in Brugge. Stel dat ze eruit gaan op doelsaldo. 😅

Ben benieuwd.

• Haha
Waarderingen: theblackmadness
Wat een memorabele wedstrijd heb ik net mee gemaakt in de Kuip. En Bijlow inderdaad een geweldige wedstrijd.

En ook ik heb mijn twijfels soms bij Priske, maar hij heeft wel een hele mooie Champions League campagne neergezet tot nu toe. Voelt dan toch erg vreemd om Priske te ontslaan.

belange niet
eerste uitmatch van antwerp in eerste in thuis vak gezeten, met enkele honderden anderen.
en rechtgesprongen en gezongen
niks last gehad
Goh ja, uiteindelijk is dat zoals het zou moeten he. Supporters die door elkaar zitten en elk hun ding kunnen doen zonder een vuistslag te krijgen.

Supporters moeten druk kunnen zetten op het bestuur vind ik. KRC Genk en RSCA hebben bewezen dat je een duidelijke boodschap kan geven zonder dat het fysiek wordt. Bij Gent is het voorlopig stil bij de harde kern (als die er al één hebben).

Maar bij Gent zijn ze altijd stil ;)

Users who are viewing this thread