Die prikkel is best normaal en ik begrijp je reactie ook. Maar ik ben er ook enorm van overtuigd dat iemands mening irrelevant noemen enorme barrières in stand houdt dus ik ga daar ook altijd iets over zeggen
Moeilijke vraag trouwens over mijn persoonlijke voorkeuren. Ik zie in het genre vaak de bomen door het bos niet waardoor ik er doordeweeks relatief weinig naar luister. Ik ga veel liever naar random shows in de buurt waar ik niets van ken om er daar live een mening over te vormen. Ik merk daarbij dat vooral bands die een crossover hebben met bijvoorbeeld noise rock, postpunk of hiphop mij aanspreken. Ook wel fan van hardcore bands die meer aanleunen bij de oldschool punk en bands met veel tempowisselingen. Dingen die mij minder aanspreken gaan meestal richting pure metalcore bijvoorbeeld.
Show Me The Body was mijn gateway, ideale band voor mensen die al interesse hebben in de genres die ik zonet noemde en nog vrij toegankelijk. Andere bands die ik al live zag en erg goed vond: Stiff Meds, xVICIOUSx (RIP Belgische legendes, laatste optreden ooit was geniaal) en Mindwar. Maar ik moet er ook meteen bijzeggen dat ik al heel wat dingen live wel kon smaken waar ik nu de naam niet meer van zou kunnen herinneren haha.