Pukkelpop 2024

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Nu gewoon al 5 weken niets… beetje jammer. Maar als we net zoon mooie drop krijgen als Lowlands is het, het wachten waard.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
460
337
Dit is niet plezant meer al 5 weken lang worden we teleurgesteld ben toch eens benieuwd waarom het zo lang duurt maar daar zal ik de organisatie maar niet mee storen. Iemand anders misschien? 😂
 

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
24
7
Hoop dat als ze ons zolang laten wachten er nog een paar heel mooie namen op de affiche zullen staan. David Kushner hopelijk nog ergens er tussen 😁
Nu gewoon al 5 weken niets… beetje jammer. Maar als we net zoon mooie drop krijgen als Lowlands is het, het wachten waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Yerko_music

Playlistbediener
11 sep 2023
46
29
Hoop dat als ze ons zolang laten wachten er nog een paar heel mooie namen op de affiche zullen staan. David Kushner hopelijk nog ergens er tussen 😁
Ik hoop op David Kushner, Only The Poets en Dean Lewis (Dean lewis speelt een van die dagen in Duitsland)
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.283
799
ik zou als organisatie die namen een beetje spreiden
iedere week 10 namen bekend maken
dan kun je 20 weken vooruit
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
726
657
Gokje dat het vanwege covidrisico’s er tijdelijk is afgehaald, zodat ze bandjes makkelijk naar het jaar erna konden doorschuiven.
Ik denk dat dit een hele mooie gok is, want die bandjes kosten natuurlijk ook wat flappen. (ook al worden die gesponsord door de Loterij).

Per stuk:

1716378979933.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken