Lowlands 2024

Athos

Dagopener
13 jul 2023
623
842
Als het zou gebeuren, wat ik niet zie gebeuren want ik vind LL berucht slecht met vervanging en mensen niet op de lineup hebben die wel op zelfde weekend in Europa zijn zou ik heel blij zijn
Hij zou op zondag nog kunnen (vr in UK en za in Frankrijk). DTRH valt toch ook onder Mojo? Dus het lijntje met zn management zal er nog wel liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
403
497
Ik ga uit van het volgende:

Deze week: programma Hacienda, TaLLk programma

Volgende week: filmprogramma, laatste namen (waaronder Willem en The Streets)

De week daarna: blokkenschema!!!
Ik was de eerste 2 vergeten in mijn draft :). Ik hoop overigens alles wat compacter, omdat LL vrij vroeg valt dit jaar. En het komt vooral beter uit met mijn vakantie...
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
589
456
Na jaren down the rabbit hole ga ik dit jaar voor het eerst naar lowlands. Op dtrh ben ik gewend vrij makkelijk van het ene naar het andere optreden te kunnen lopen, omdat de loopafstanden tussen de podia niet zo groot zijn maar ook omdat er altijd nog wel plek is. Hoe is dat op lowlands? Ik weet dat de afstanden veel groter zijn maar stel er staan twee acts opeenvolgend in de alpha, bravo of Heineken die je graag wil zien lukt het dan om die allebei mee te pakken of moet je dan echt kiezen tussen die twee?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.870
2.535
Na jaren down the rabbit hole ga ik dit jaar voor het eerst naar lowlands. Op dtrh ben ik gewend vrij makkelijk van het ene naar het andere optreden te kunnen lopen, omdat de loopafstanden tussen de podia niet zo groot zijn maar ook omdat er altijd nog wel plek is. Hoe is dat op lowlands? Ik weet dat de afstanden veel groter zijn maar stel er staan twee acts opeenvolgend in de alpha, bravo of Heineken die je graag wil zien lukt het dan om die allebei mee te pakken of moet je dan echt kiezen tussen die twee?
De Alpha ligt wel redelijk afgelegen. Bravo-India-Xray-Lima-Heineken is an sich prima te doen en ligt dicht bij elkaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Athos

Dagopener
13 jul 2023
623
842
Na jaren down the rabbit hole ga ik dit jaar voor het eerst naar lowlands. Op dtrh ben ik gewend vrij makkelijk van het ene naar het andere optreden te kunnen lopen, omdat de loopafstanden tussen de podia niet zo groot zijn maar ook omdat er altijd nog wel plek is. Hoe is dat op lowlands? Ik weet dat de afstanden veel groter zijn maar stel er staan twee acts opeenvolgend in de alpha, bravo of Heineken die je graag wil zien lukt het dan om die allebei mee te pakken of moet je dan echt kiezen tussen die twee?
Als je heel snel bent kun je wel van de Bravo naar het voorste vak van de Alpha in 5 minuten. Als je dat gewoon wandelt kan het zo een kwartier duren.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.285
3.277
Dog Show GIF by Westminster Kennel Club
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.877
2.546
Ik ben goed in mensen ontwijken.

Ik heb het afgelopen jaar 1x gedaan. Toen ik als enige van onze groep naar King Gizzard wilde maar de rest van de groep later ook nog wilde treffen in het voorste vak bij Charlotte de Witte. Ik heb t getimed en het was echt 5 minuten.
Ik heb het alleen gedaan in het blokje Michael Kiwanuka - Parquet Courts - Liam Gallagher. In de stromende regen plassen en mensen ontwijkend naar de India en terug. Dat was ook max 5 minuten denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Athos

Spaulding

Playlistbediener
6 jul 2024
13
5
Tijd niet op Lowlands geweest, maar nu ivm het door omstandigheden missen van Werchter is deze toch weer als enige festivalwaardige alternatief een optie.
Zijn er nog bezigheden zoals de titty twister of die juke-joint.

Zou PJ Harvey nog op het biljet komen? Ze heeft ruimte, het zou op de Qotsa dag wel een mooie aanvulling zijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken