Bospop 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.630
11.994
Heel veel plezier allen daar dit hele weekend! Bospop is helaas niet gezegd met het weer de laatste tijd. Tot morgen
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.871
1.991
Kaartenverkoop:
Ongeveer 17.000 vrijdagkaarten
Ongeveer 11.000 zaterdagkaarten
Ongeveer 15.000 zondagkaarten

Volgens dat artikel.
Er is ruimte voor max 30.000 bezoekers meen ik ooit gelezen te hebben. Misschien 5000 weekendtickets erbij tellen. Veel meer ook niet denk ik...
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
195
49
Er is ruimte voor max 30.000 bezoekers meen ik ooit gelezen te hebben. Misschien 5000 weekendtickets erbij tellen. Veel meer ook niet denk ik...
het krantenbericht van vorig jaar er maar weer eens bijgezocht: De afgelopen edities verkochten we 10.000 weekendtickets, nu zitten we amper op 7500. En de dagkaarten gaan in de richting van 2500 op vrijdag, 7000 op zaterdag en 8000 op zondag. Dus ergens tussen de 5k en 7,5k zal het aantal weekendtickets wel zitten inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.368
6.598
Heerlijke setlist gisteren in Berlijn. Verheug me er al op....
echt zin in ook... ben er vandaag bij!

ik ben vandaag te herkennen aan een zwarte regenjas...
ik zal mijn zwarte Pinkpop hoedje van dit jaar opzetten ;)

Hopelijk valt Lotti tegen... dan kan ik tijdig een mooi vooraan plekje zoeken voor Fogerty ;)

hopelijk zijn de parkeerterreinen geen bagger geworden met deze buien nu :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rincewind en Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.786
3.748
Nieuw interview vandaag in dezelfde krant. Ik durf het bijna niet te vragen 😬.
Kan er in ieder geval opmaken dat Bospop hoopte op Neil Young deze editie en voor volgend jaar weer een poging gaat doen om HEART vast te leggen...
Je hoeft dat eigenlijk niet te vragen want je kan dat gewoon zelf, naar archive.is gaan en de originele url daar ingeven, klaar ;)
Et voila: https://archive.is/65ncN
All credits aan @Jamel voor deze kennis trouwens!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: PJ en Jamel

chansadres

Playlistbediener
12 dec 2023
29
48
echt zin in ook... ben er vandaag bij!

ik ben vandaag te herkennen aan een zwarte regenjas...
ik zal mijn zwarte Pinkpop hoedje van dit jaar opzetten ;)

Hopelijk valt Lotti tegen... dan kan ik tijdig een mooi vooraan plekje zoeken voor Fogerty ;)

hopelijk zijn de parkeerterreinen geen bagger geworden met deze buien nu :eek:
Heb een bericht gezien zojuist dat niet de hele parking toegankelijk zal zijn en word opgeroepen met de pendelbus, fiets of te voet te komen.

Edit zojuist gepost:
UPDATE WEERSOMSTANDIGHEDEN

Vanwege de aanhoudende regenval verzoeken we iedereen met klem om zoveel mogelijk met fiets, te voet, kiss ’n ride en openbaar vervoer te komen.

Onze parkeermogelijkheden voor voertuigen bij Bospop zijn door de regen verder beperkt. Op dit moment zijn we bezig alternatieve parkeerplaatsen in te richten waaruit pendelbussen rijden. Volg onze aanwijzingsborden.

Vanaf 16.00 is het droog maar het veld is op plaatsen drassig en de temperatuur is laag voor het jaar. Zorg voor goed en waterdicht schoeisel en warme kleding.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Limborock

Nieuw lid
12 jul 2024
2
0
Hi Bospoppers,

Ik ga zondag naar Bospop. Ik kan nog mensen meenemen met auto vanuit Roermond. Ik vertrek om 12 uur Interesse? Ik hoor graag van jou
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.499
4.920
Veel plezier Bospoppers! Ik hoop voor jullie niet dat jullie hetzelfde soort weer hebben als hier in Amsterdam!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
672
769
Wij nemen het zonnetje mee!
Hopelijk kunnen we nog dichtbij parkeren want we hebben nog n hoop campingspul bij.
Veel plezier allemaal en tot straks bij bar 1! 😀
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.368
6.598
ik ga ook eens langzaam die kant op, verheug me weer op de toeristische route door Laar 😁
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
195
49
echt zin in ook... ben er vandaag bij!

ik ben vandaag te herkennen aan een zwarte regenjas...
ik zal mijn zwarte Pinkpop hoedje van dit jaar opzetten ;)

Hopelijk valt Lotti tegen... dan kan ik tijdig een mooi vooraan plekje zoeken voor Fogerty ;)

hopelijk zijn de parkeerterreinen geen bagger geworden met deze buien nu :eek:

Wij nemen het zonnetje mee!
Hopelijk kunnen we nog dichtbij parkeren want we hebben nog n hoop campingspul bij.
Veel plezier allemaal en tot straks bij bar 1! 😀
De zon schijn nu in Weert heb ik me laten vertellen...
 
  • Confetti
Waarderingen: Oasiss

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
672
769
Ik sta aan de bar tegenover de bospop letters.
Het veld is behoorlijk nat en soppig, dus trek je regenlaarzen aan.
Als het lukt stuur ik nog wel n fotootje.
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1 en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken