Lowlands 2024

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
138
385
Haha grapje heren. Ik heb helemaal niks met die Abel en Hang Youth, laten we het daarop houden
Ik heb op zich ook erg weinig met Abel zelf en/of zijn overtuigingen, maar de muziek, de energie en de show van IJsland is geweldig. Als ik alleen maar artiesten zou waarderen die mijn opvattingen delen of met wie ik homies zou kunnen zijn, blijft er veel te weinig over. Zonde.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
386
400
Waar zouden ze Brutalismus 3000 neerzetten? Het lijkt mij iets om van de live acts van overdag het nachtprogramma in te rollen.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
375
536
Als QOTSA het niet redden, vind ik Charli XCX en daarna Skrillex een prima plan.
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
197
266
Haha grapje heren. Ik heb helemaal niks met die Abel en Hang Youth, laten we het daarop houden
Ik ook niet. Ben toch naar de IJsland show op DTRH geweest (via vrienden), was top. Een van de betere shows op DTRH. Veel energie. Best strak. Zou een aanwinst zijn voor Lowlands.
 

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
55
97
Is dat al zo groot? Lijkt mij meer een x-ray naam. Brutalismus is wel groter door de streams in de hard techno lijstjes. Ze hebben zelfs een hosting op DGTL ADE dit jaar.
Horsegiirl staat denk ik ‘s nachts, en Brutalismus 3000 heeft een soort spot als Partiboi69. Brutalismus is namelijk niet aangekondigd bij het nachtprogamma, itt tot Horsegiirl, wasrbij sommige DJ’s wel voor de tweede keer genoemd zijn.

Horsegiirl staat minimaal in de India en misschien zelfs wel Bravo; zo sloot ze vorig jaar bijvoorbeeld al op Onder de Radar het podium af waar voor haar onder meer Benwal en Tjade draaiden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken