Lowlands 2024

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
246
262
En wat als ze nou een soort vrienden van Amstel (en dan bedoel ik niet de wanstaltige muziekkeuze, maar meer een samenkomst van artiesten) esque act optuigen. Lijkt mij eigenlijk wel vet.
Dit hadden The Opposites moeten doen toen ze headliner waren. Sef met De Leven, Dio met tijdmachine, 2 tunes van De Jeugd en nog een Antoon tune voor de kids.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en BeWario

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
246
262
Dit lijkt mij heel tof, maar alleen als je iedereen met elkaar laat repeteren en er echt werk in steekt.
ja en dan word t dus al snel een heel duur grapje, of de initiatiefnemer moet goed de gunfactor mee hebben maar zelfs dan zit je met de planning en logistiek. Maar moet kunnen. De scene is er rijp voor.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.439
2.515
Dit lijkt mij heel tof, maar alleen als je iedereen met elkaar laat repeteren en er echt werk in steekt.
Dat lijkt mij dan wel een voorwaarde inderdaad. Super veel tijd/dedication in de show steken en 'm niet half assen.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
762
1.068
Ik denk dat een reeds aangekondigde act als Peggy Gou, Skrillex of Nas doorschuift naar de headliner om eerlijk te zijn. Er zal ongetwijfeld een vervanger komen voor QOTSA maar niet als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Earl

Gebruikers die dit onderwerp bekijken