Lowlands 2024

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
321
581
Voor de mensen die de Hacienda namen willen weten, dit is een stilbeeld uit de video.
 

Bijlagen

  • hacienda namen.JPG
    hacienda namen.JPG
    52,6 KB · Weergaven: 14

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
39
139
Een mens mag dromen en daar zal het bij mijn wens als QOTSA vervanging wel bij blijven, maar Pearl Jam en The War On Drugs zijn beide in augustus beschikbaar. Dat zou wel een droom zijn als het één van die twee zou worden, maar ongeveer 0% kans realistisch gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
391
449
The Streets op PKP. Gaan daar onze kansen?
Ben gaan kijken op Werchter, maar ik vond het niet meevallen. Vond het rommelig en vond Skinner sterk leunen op de rest. Het lag voor een deel ook wel aan mij. Ben zelf nog een tandje ouder, maar een 45 jarige zweterige man die zingt over fit girls met een fake tan was het die avond gewoon niet. Genoeg Britten die er anders over dachten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.471
1.608
Ben wel echt benieuwd wat jou dan zou bekoren. Je zet drie bands (artiesten) met allemaal een unieke sound die alles met veel passie en kwaliteit opbouwen weg als te min. In mijn ogen zouden ze alledrie op die spot kunnen staan. Heb ze allemaal ook meerdere keren al live gezien.
Als vervanger voor Queens of the stone age? The National, LCD, Sam Fender, Fontaines DC, James Blake, The Last Dinner Party(waarom niet?!), Vampire Weekend, Charlie XCX en zo kan ik nog wel even doorgaan. Niet allemaal groot genoeg om direct als headliner aangekondigd te worden, maar als je zo'n spot in je schoot krijgt geworpen, kan ik mij best voorstellen dat je even wat extra jus kan geven.

Juist die drie namen die je noemt, vind ik echt heel plat en voor Pinkpop/Bospop/Paaspop/Zwarte Cros
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
193
383
Als vervanger voor Queens of the stone age? The National, LCD, Sam Fender, Fontaines DC, James Blake, The Last Dinner Party(waarom niet?!), Vampire Weekend, Charlie XCX en zo kan ik nog wel even doorgaan. Niet allemaal groot genoeg om direct als headliner aangekondigd te worden, maar als je zo'n spot in je schoot krijgt geworpen, kan ik mij best voorstellen dat je even wat extra jus kan geven.

Juist die drie namen die je noemt, vind ik echt heel plat en voor Pinkpop/Bospop/Paaspop/Zwarte Cros
Okay man. Want Lowlands is natuurlijk niet plat tegenwoordig (snik). Kijk op DTRH wat er gebeurt met een paar van de namen uit jouw rijtje (behalve LCD dan). Het moet plat anders blijft iedereen weg. Zelfs op Paaspop wat je noemt stond Editors voor een lege tent, met de rijke lowlandsgeschiedenis van Editors lijkt het mij sterk dat dit ook hier gebeurt. Vandaar mijn betoog voor iets groots met een geschiedenis. Overigens vind ik alle namen die jij noemt tof. Alleen Vampire Weekend is live echt een aanfluiting de laatste jaren.
 
Laatst bewerkt:

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
50
101
Mijn speculatie hiphop van eigen bodem: Mula B of Abel & Sef. Ik kijk met veel jaloezie naar de beelden van die laatste twee samen op DTRH.

Daarnaast heeft Kaytranada nog een vrije zondag na 2 optredens in Europa
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Spaulding

Playlistbediener
6 jul 2024
40
33
Haha, en dat terwijl het gros RHCP verwachtte. Mooie tijden toen een verrassingsact nog echt een verrassingsact was (want heel LL wist natuurlijk ook al dat Them Crooked Vultures kwamen).
Dat was toen de verwachting. Het was ook gigantisch goed, een combi van legendarische bands.... Jammer dat er geen opnames van zijn....
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
902
691
Mijn speculatie hiphop van eigen bodem: Mula B of Abel & Sef. Ik kijk met veel jaloezie naar de beelden van die laatste twee samen op DTRH.

Daarnaast heeft Kaytranada nog een vrije zondag na 2 optredens in Europa
IJsland was echt geweldig en ik gun het iedereen (en mezelf) om dat nog een keer op LL over te mogen doen.

Echt insane, album nog geen paar weken oud en iedereen die alles woord-voor-woord meezing.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.953
2.701
Een mens mag dromen en daar zal het bij mijn wens als QOTSA vervanging wel bij blijven, maar Pearl Jam en The War On Drugs zijn beide in augustus beschikbaar. Dat zou wel een droom zijn als het één van die twee zou worden, maar ongeveer 0% kans realistisch gezien.
Pearl Jam zal uberhaupt geen Lowlands doen, War on Drugs zit dan al in de States
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
510
487
Korn heeft ook nog een gaatje zondag (support van de tour Spiritbox staat er al), dan zou Goldband naar de vrijdag moeten gaan.
Vraag mij alleen af of dat nog op Lowlands anno 2024 zou werken.

Ik blijf het meeste hopen op een spoedig herstel voor Josh
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken