Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij ook!, kijk ik echt heel erg naar uit. Heb deze week al heel veel Live opnames van ze bekeken. Vooral die From the Basement en bij StuBru vind ik erg goed.
Mag ik vragen welke festivals last minute grote rocknamen kunnen vervangen voor nieuwe grote rocknamen?
Van Goldband als headliner kunnen we veel zeggen, maar als Lowlands voor QOTSA geen grote vervanger kan regelen neem ik ze dat echt niet kwalijk. Hooplijk is het niet nodig, maar ik ga wel een beetje van het ergste uit. Gelukkig genoeg anders moois op deze line-up.
Het probleem: ze hebben al een Goldband op het hoogste schavot gezet. Als ze daarnaast ook nog eens zo'n type act een andere dag laten afsluiten, dan ben je wel af.
Zeker, maar dat soort act hebben ze al in de vorm van die andere 2 headliners. Naast Fred en Goldband kan je niet nog eens de Jeugd zetten. Voor de bezoekers misschien wel, maar het festival wil ook wel een balans houden gok ik zo.
Zeker, maar dat soort act hebben ze al in de vorm van die andere 2 headliners. Naast Fred en Goldband kan je niet nog eens de Jeugd zetten. Voor de bezoekers misschien wel, maar het festival wil ook wel een balans houden gok ik zo.
Ik zie het ook wel gebeuren dat ze iets als Rise Against boeken en vervolgens na wat schuiven Idles met evt erna nog Peggy Gou de Alpha laten afsluiten