Lowlands 2024

Davidd

Support act
7 jul 2021
950
1.711
Voor mij is IDLES wel de hoofdact op zondag gelukkig.
Voor mij ook!, kijk ik echt heel erg naar uit. Heb deze week al heel veel Live opnames van ze bekeken. Vooral die From the Basement en bij StuBru vind ik erg goed.
 

jackparker

Nieuw lid
24 mei 2023
4
4
Mag ik vragen welke festivals last minute grote rocknamen kunnen vervangen voor nieuwe grote rocknamen?

Van Goldband als headliner kunnen we veel zeggen, maar als Lowlands voor QOTSA geen grote vervanger kan regelen neem ik ze dat echt niet kwalijk. Hooplijk is het niet nodig, maar ik ga wel een beetje van het ergste uit. Gelukkig genoeg anders moois op deze line-up.

Colours of Ostrava heeft zojuist gelijk ingeschakeld en Tom Morello geboekt als vervanger van QOTSA!
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
44
97
Het probleem: ze hebben al een Goldband op het hoogste schavot gezet. Als ze daarnaast ook nog eens zo'n type act een andere dag laten afsluiten, dan ben je wel af.
Voor de overgrote meerderheid in dit forum wel. De gemiddelde Lowlands ganger zal het helemaal prima vinden denk ik, of ben ik dan te sceptisch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.913
9.881
Ik denk dat 60% van de Lowlandsgangers liever de Jeugd ziet dan iets als The National
Zeker, maar dat soort act hebben ze al in de vorm van die andere 2 headliners. Naast Fred en Goldband kan je niet nog eens de Jeugd zetten. Voor de bezoekers misschien wel, maar het festival wil ook wel een balans houden gok ik zo.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.201
3.154
Haha Goldband, Fred again.. én Charlotte de Witte, dan kun je het beter omdopen tot Snuiflands.
Dat is het toch al? 😅
Zeker, maar dat soort act hebben ze al in de vorm van die andere 2 headliners. Naast Fred en Goldband kan je niet nog eens de Jeugd zetten. Voor de bezoekers misschien wel, maar het festival wil ook wel een balans houden gok ik zo.
Een goedkope vervanger waar mensen enthousiast van worden, denk dat de organisatie zich dan niet meer zo met balans gaat bezig houden.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
950
1.711
Dat van the Streets had ik even gemist, Als die er op de zaterdag nog bij gaan komen, ben ik bang dat het een dag vol clashes gaat worden.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
604
609
Misschien een wat rare vraag nav Hacienda programma. Maar is Jungle by Night Soundsystem iets anders dan "normale" Jungle by Night?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.967
2.714
Misschien een wat rare vraag nav Hacienda programma. Maar is Jungle by Night Soundsystem iets anders dan "normale" Jungle by Night?
Zal een DJ-set zijn in plaats van een live afrobeat / jazz-funk show. Ik verwacht wat Turkse psychedelica, afrobeat (Fela Kuti etc.), Ethio-Jazz
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkvD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken