Lowlands 2024

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
134
369
IJsland was echt geweldig en ik gun het iedereen (en mezelf) om dat nog een keer op LL over te mogen doen.

Echt insane, album nog geen paar weken oud en iedereen die alles woord-voor-woord meezing.
Echt een van de dikste shows van het weekend wat mij betreft. Ik had letterlijk tot aan de eerste seconde van de show enorme twijfel of ik er goed aan gedaan had The National te skippen. Na die eerste seconde heb ik daar geen moment weer aan gedacht. Insane hoe goed dat album gevallen is en wat een energie er vrij kwam in het publiek. Het zou me verbazen als die helemaal niet hun gezicht laten zien in Biddinghuizen dit jaar.

Ik kijk met veel jaloezie naar de beelden van die laatste twee samen op DTRH.

Waar vind je nu al beeldmateriaal van deze show? Ik wil het graag nog eens terugkijken, evt. met matige kwaliteit.
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
50
101
Waar vind je nu al beeldmateriaal van deze show? Ik wil het graag nog eens terugkijken, evt. met matige kwaliteit.
Op hun eigen Instagram, heb stories voorbij zien komen en gekeken naar posts waarin zij zijn getagd. Het is beperkt, maar genoeg om te zien dat het geweldig was.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.954
2.704
Korn heeft ook nog een gaatje zondag (support van de tour Spiritbox staat er al), dan zou Goldband naar de vrijdag moeten gaan.
Vraag mij alleen af of dat nog op Lowlands anno 2024 zou werken.

Ik blijf het meeste hopen op een spoedig herstel voor Josh
Zou een prima vervanger zijn. Show in de Afas is ook al uitverkocht, wat de mogelijkheid iets vergroot.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
63
111
Haha ja, ze stonden toch in een veel te kleine tent?
Was gigantisch druk.
Ik ben nooit verder gekomen dan 5 meter buiten de tent aan de rechter kant. Te laat aangekomen dus. Stond toen recht tegen de zon in te kijken en kon inmiddels geen kant meer op.
Was er dus zeker bij, maar heb helaas erg weinig gezien toen.
Wat een hype en wat een gekkenhuis was dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en spongebobsong

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.465
1.957
Ik zou er prima mee kunnen leven als ze Sef & Abel neerzetten. Zonder meer de meest originele optie die hier is voorbij gekomen. Zou zomaar hèt moment van Lowlands kunnen opleveren.

Niet dat ik beweer dat het een potentiële headliner is hoor, integendeel. Maar het zou wel van lef getuigen, meer dan weer de Jeugd optrommelen. Denk echt dat IJsland nu het momentum heeft. Soortgelijke vervanger vind je toch niet makkelijk; het valt meestal enorm tegen wat er in plaats van komt.

Maar goed realistisch gezien gaat dat niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
193
383
Ik heb ze dit jaar live gezien op Primavera en was alleszins verrast. Grote band op podium, veel instrumenten. Goed bij het ondergaande zonnetje
Jullie hebben gelijk, de laatste tour zit niet in mijn mening maar de keren dat ik ze had gezien. Dat was echt belabberd. Niettemin zou ik ze zeer waarderen, ik ben alleen bang dat als LL ze nu op de QOTSA plek neer zou zetten er toch echt een lege Alpha staat.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.419
2.498
En wat als ze nou een soort vrienden van Amstel (en dan bedoel ik niet de wanstaltige muziekkeuze, maar meer een samenkomst van artiesten) esque act optuigen. Lijkt mij eigenlijk wel vet.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
902
691
En wat als ze nou een soort vrienden van Amstel (en dan bedoel ik niet de wanstaltige muziekkeuze, maar meer een samenkomst van artiesten) esque act optuigen. Lijkt mij eigenlijk wel vet.
Ja leuk! Nóg een keer Froukje!!! /s
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken