Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
999
1.555
Ben heel benieuwd naar het scenario.

Ze kunnen ook nog Peggy Gou de headliner maken op vrijdag en er een wat kleinere band als sub voorzetten. Denk aan Prodigy, Flogging Molly, LCD Soundsystem, The National of Jack White.

Mijn droomscenario is Goldband naar vrijdag en Liam Gallagher op zondag. Andere opties van bands die in de buurt zijn en die op zondag kunnen zijn Editors of Placebo.

Maar het zal wel De Jeugd of Joost worden.
 
  • Haha
Waarderingen: DanielNedelko

Athos

Support act
13 jul 2023
999
1.555
Blink 182 zou ik persoonlijk ook wel een leuke vervanger vinden, ook op Reading week na LL.

Wanneer verwachten we eigenlijk nieuwe namen? Volgende week verwacht ik zelf.
Die eindigen donderdag 15 aug hun Amerikaanse tour. Zie ik niet dan die zondag al op LL staan.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
352
326
Ben heel benieuwd naar het scenario.

Ze kunnen ook nog Peggy Gou de headliner maken op vrijdag en er een wat kleinere band als sub voorzetten. Denk aan Prodigy, Flogging Molly, LCD Soundsystem, The National of Jack White.

Mijn droomscenario is Goldband naar vrijdag en Liam Gallagher op zondag. Andere opties van bands die in de buurt zijn en die op zondag kunnen zijn Editors of Placebo.

Maar het zal wel De Jeugd of Joost worden.
Liam verwacht ik niet na de lege tent van de vorige keer (ookal regende het).
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
232
169
Als QOTSA niet komt, is dat een aderlating voor LL dit jaar. Zijn maar weinig bands die een waardige vervanger zijn hiervoor, zelf zou dat voor mij enkel de Foo Fighters zijn. Een Royal Blood komt ergens in de buurt, maar zal zeker niet hetzelfde zijn. Al het andere zal aanvoelen als een downgrade
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.548
1.786
Vind Liam ook echt braderie Bospop/Zwarte Cros materiaal, net als Editors en The Prodigy. En De Jeugd of Joost gaat het ook echt niet worden, dat snappen ze bij LL ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en koekebakker

Athos

Support act
13 jul 2023
999
1.555
Uiteraard zijn het in hetzelfde genre allemaal downgrades en nog een NL artiest is simpelweg niet te verkopen.

Maar dat is wel wat het gaat worden want de Foo Fighters zitten in de VS. Er is dus niks gelijkwaardigs.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
186
569
Laat Liam Gallagher alsjeblieft thuis.

Misschien geen hippe mening, maar als QOTSA inderdaad afzegt, heb ik liever een artiest van een 'lager' kaliber die het veld voltrekt dan dat er een puristenfavoriet komt waarbij het halve veld leegstaat. Ze gaan denk ik niet een vergelijkbare artiest vinden die zo kort dag op komt draven, dus wat mij betreft gooien ze het dan gewoon over een hele andere boeg en zorgen ze dat er in ieder geval een veld vol staat voor een feestje. (Ook al is het woord feestje hier uit den boze).
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Uiteraard zijn het in hetzelfde genre allemaal downgrades en nog een NL artiest is simpelweg niet te verkopen.

Maar dat is wel wat het gaat worden want de Foo Fighters zitten in de VS. Er is dus niks gelijkwaardigs.
Optie 3 zou dan zijn om te zoeken naar een zo groot mogelijke naam in een ander genre. Hoop dat ze dit zullen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
391
Vind Liam ook echt braderie Bospop/Zwarte Cros materiaal, net als Editors en The Prodigy. En De Jeugd of Joost gaat het ook echt niet worden, dat snappen ze bij LL ook wel.
Ben wel echt benieuwd wat jou dan zou bekoren. Je zet drie bands (artiesten) met allemaal een unieke sound die alles met veel passie en kwaliteit opbouwen weg als te min. In mijn ogen zouden ze alledrie op die spot kunnen staan. Heb ze allemaal ook meerdere keren al live gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

Davidd

Support act
7 jul 2021
950
1.711
Hacienda programma bekend gemaakt:

Plek waar ik zelf niet vaak te vinden ben overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Athos

Support act
13 jul 2023
999
1.555
Laat Liam Gallagher alsjeblieft thuis.

Misschien geen hippe mening, maar als QOTSA inderdaad afzegt, heb ik liever een artiest van een 'lager' kaliber die het veld voltrekt dan dat er een puristenfavoriet komt waarbij het halve veld leegstaat. Ze gaan denk ik niet een vergelijkbare artiest vinden die zo kort dag op komt draven, dus wat mij betreft gooien ze het dan gewoon over een hele andere boeg en zorgen ze dat er in ieder geval een veld vol staat voor een feestje. (Ook al is het woord feestje hier uit den boze).
Ik vind het prima als bv Charlotte de Witte weer komt om eerlijk te zijn. Was een mooi feest vorig jaar. Liever zo'n DJ dan een tweede NL act als Joost of De Jeugd als headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken