Lowlands 2024

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
387
445
Ik zag ergens dat het om hernia zou gaan bij Homme. Geen officiele bevestiging en mocht het zo zijn ook geen idee van de hersteltijd.
 

peter Molenaar

Playlistbediener
4 aug 2023
33
39
Ik zag ergens dat het om hernia zou gaan bij Homme. Geen officiele bevestiging en mocht het zo zijn ook geen idee van de hersteltijd.
Dr google had het over 6 weken dus denk niet dat het door gaat. Ze hebben natuurlijk ook veel shows staan dus lijkt me ook niet dat ze Lowlands spelen en dan de rest niet.
 

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
43
95
Ik zie ze ook nog wel De Jeugd van Tegenwoordig op die spot zetten. Misschien armoedig, maar het is de oplossing waar je de meeste mensen vrolijk mee maakt.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
703
1.174
je verleidt me bijna in het kopen van een kaartje
Nou de prijs van de tweedehands kaarten staat alweer bijna op de verkoopprijs, dus nog even wachten en een slechte weersvoorspelling en je kan zo voor een prikkie naar LL.
 
  • Geweldig
Waarderingen: snoep

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
175
401
Als je het dan in de Nederlandse hoek moet zoeken als afsluiter misschien wel een tof idee om Kiki en Job Jobse samen een dikke set te laten draaien of wie weet heeft Marlon nog een gaatje in zin agenda.
Dan heb je een avond Fred Again (…again), een avond Goldband en een avond een dj duo dat om 03:00 in de bravo op z’n plek zou zijn. Da’s wel een heel magere poster.
 
  • Wow
Waarderingen: RichardB

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
195
182
Dacht hier ook eventjes aan ja.

Ik heb nog wel goede hoop dat ze gewoon komen, maar laat please De Staat niet invallen… maar met De Staat en Goldband als headliners is voor LL ook gewoon een no-go lijkt mij. Komt echt wel een prima vervanger voor. Hallo The National?!
Laat Matt & Co maar doorkomen hoor, al zou ik misschien liever nog een keer LCD Soundsystem zien
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
598
202
Mag ik vragen welke festivals last minute grote rocknamen kunnen vervangen voor nieuwe grote rocknamen?

Van Goldband als headliner kunnen we veel zeggen, maar als Lowlands voor QOTSA geen grote vervanger kan regelen neem ik ze dat echt niet kwalijk. Hooplijk is het niet nodig, maar ik ga wel een beetje van het ergste uit. Gelukkig genoeg anders moois op deze line-up.
Had RW niet Faith no more als vervanger van de foos toen dave grohl z'n been brak?
 

Spaulding

Playlistbediener
6 jul 2024
39
27
Er was op mijn eerste Lowlands editie in 2011 al kritiek op The Offspring als headliner haha, laat staan in 2024.

Doe mij maar LCD Soundsystem, had flinke fomo afgelopen vrijdag. Maar bovenal hoop ik dat QOTSA gewoon komt! :)
Betere headliner dan en goldband...
En in '11 vond ik ze wel okee!
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
512
68
Als het een serieuze hernia is, dan spelen ze niet 7 optredens in slechts 14 dagen tijd en dat al over 4 weken en 2 dagen. Onmogelijk.. Ook onverstandig gezien zn fysieke gesteldheid afgelopen jaren door ziekte.


Amerikaanse toernee 27 september op zn vroegst.
Of rust en 2025 nieuwe ronde nieuwe kansen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.648
5.585
Als je het dan in de Nederlandse hoek moet zoeken als afsluiter misschien wel een tof idee om Kiki en Job Jobse samen een dikke set te laten draaien of wie weet heeft Marlon nog een gaatje in zin agenda.
Dat is een beetje het ergste wat ik me nog kan bedenken. 2 dj's die echt op iedere hoek van de straat dan en nooit iets bijzonders neer weten te zetten. Nee dank je.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
703
1.174
Had RW niet Faith no more als vervanger van de foos toen dave grohl z'n been brak?
Klopt en Royal Blood ging een 2e optreden geven in dst weekend RW op de dag van Foo Fighters. Wel was Faith no more een band die toen al aan het touren was. Alleen als ik kijk naar tourende bands rond eind augustus die nog niks hebben op vrijdag kom ik op niet zo heel veel uit voor een vervanger van QOTSA.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
703
1.174
Blink 182 zou ik persoonlijk ook wel een leuke vervanger vinden, ook op Reading week na LL.

Wanneer verwachten we eigenlijk nieuwe namen? Volgende week verwacht ik zelf.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus en RichardB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken