Lowlands 2024

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
417
429
Dave Grohl weet wel hoe je moet optreden als je nog in de kreukels ligt. Miss moet Josh hem is bellen voor tips.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
567
840
Eefje is toch geen gelijkwaardige vervanger voor een band als QOTSA? Dadelijk kom je nog met Kane als eventuele vervanger ...
Froukje ook niet voor Florence maar LL zie ik wel weer een goedkope nederlandse vervanger regelen en de rest van t geld in de zak stoppen
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.968
3.330
Froukje ook niet voor Florence maar LL zie ik wel weer een goedkope nederlandse vervanger regelen en de rest van t geld in de zak stoppen
Ach kom op dit zijn onzin opmerkingen. Als het aan hun ligt boeken ze ook de vetst mogelijke vervanger. Maar op korte tijd blijkt keer op keer dat het vrijwel niet mogelijk is om om grote namen hun tourplannen te laten aanpassen. Dat ze expres een Nederlandse act boeken om op het geld te gaan zitten is onzin.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
567
840
Ach kom op dit zijn onzin opmerkingen. Als het aan hun ligt boeken ze ook de vetst mogelijke vervanger. Maar op korte tijd blijkt keer op keer dat het vrijwel niet mogelijk is om om grote namen hun tourplannen te laten aanpassen. Dat ze expres een Nederlandse act boeken om op het geld te gaan zitten is onzin.
Goldband is zeker de vetst mogelijke naam ook, voor Denzel is t ook nog stil terwijl er verschillende mogelijke namen op de markt zijn zelfde periode
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.968
3.330
Goldband is zeker de vetst mogelijke naam ook, voor Denzel is t ook nog stil terwijl er verschillende mogelijke namen op de markt zijn zelfde periode
Ik doelde op vervangende namen, Goldband is dat niet. Een Froukje twee jaar geleden bijvoorbeeld wel. Dat ze geen directe vervanger voor Denzel Curry bekend zouden maken lag vanaf moment 1 al in de lijn der verwachting, want dat doen ze doorgaans niet met acts die enkele maanden voor het festival annuleren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en hendrik1

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
351
324
Wens de boekers wel succes om een act van formaat vast te leggen als vervanger voor als QOTSA niet komt. Tourt verder niet veel soeps qua grote namen rond die periode (op Lana misschien na).
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
193
150
Vorig jaar probeerde ze samen met PkP om Lorde te strikken als vervanger van Florence. Die zullen ongetwijfeld samen proberen om een waardige vervanger te regelen. Zie niet zo snel een act doorschuiven naar de QOTSA spot. Liam Gallagher zie ik graag langskomen, maar staat helaas die vrijdag al in Belfast.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Last year she tried to get Lorde to replace Florence together with PkP. They will undoubtedly try to find a worthy replacement. I don't see an act moving to the QOTSA spot anytime soon. I would like to see Liam Gallagher come by, but unfortunately he is already in Belfast that Friday.
Jack White
 

Athos

Support act
13 jul 2023
999
1.555
In principe kan je denk ik 4 a 5 weken na een hernia operatie al wel weer zingen. Misschien is gitaarspelen nog te zwaar maar dat kan iemand anders ook eventueel doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken