Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.677
5.662
Dat kan kloppen, zou het alleen niet heel logisch vinden. Vorig jaar zat partiboy ook bij een van de eerdere drops toch?
Ahh geen idee, ik durf het niet mee zekerheid te zeggen (en geen zin om nu op te zoeken). Kan ook prima dat het andersom is hoor. Ik wil bij Horsegiirl best even ramptoerist spelen in ieder geval. En Brutalismus 3000 staat ook wel op mijn optieslijstje. Maar lijkt me leuk ook voor in de nacht eigenlijk. Ik vind die 2 ook elkaar wel aanvullen eigenlijk, misschien toch nog een 3e naam erbij en dat ze samen een nacht vullen in de India o.i.d.?
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.677
5.662
Dit artikel doet het lijken alsof het om zijn Israelische achtergrond gaat, maar valt dan weer compleet niet op te maken uit het statement. Wel benieuwd hoe dit ingevuld gaat worden dan
Die richting lijkt het wel op te gaan inderdaad.

Ik denk wel dat ik ze skip dit jaar, afgelopen jaren genoeg gezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.538
9.351
Dit artikel doet het lijken alsof het om zijn Israelische achtergrond gaat, maar valt dan weer compleet niet op te maken uit het statement. Wel benieuwd hoe dit ingevuld gaat worden dan
Het feit dat hij uit Tel Aviv komt lijkt er wel met de haren bijgesleurd ja. En doet eigenlijk ook helemaal niet ter zake.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.677
5.662
Even een overzichtje gemaakt

Must: QOTSA (?), Air, The Smile, Roísin Murphy, Arooj Aftab, Wunderhorse,

Iets minder must, maar toch graag zien: IDLES, Inhaler, J Hus, Jorja Smith, Blawan (live), Bambounou B2B Mama Snake, Elephant, Horsegiirl, Hudson Mohawke, Kokoroko, Romy, Sugababes, Zwart Licht, Bar Italia, Fat Dog, Lander & Adriaan, Model/Actriz, Yazzus.

Ook prima: Again, Big Thief, NAS, Skrillex, Sampha, Teddy Swims, Barry Can't Swim, Eyedress, Half Moon Run, Bob Vylan, Brutalismus 3000, Koven, The Lathums, Overmono, Sleaford Mods, Soulwax, Spinvis, Spirtibox, Teezo, Touchdown, Benwal, Dj Chuckie, Dj Europarking b2b Slimfit, Flowdan, Maduk, MSPAINT, Ramkot, University.

Geen Optie: Froukje, Golband, Peggy Gou, HAEVN, Miles Kane, Sticks, Young Marco, Backxwash, Brumzyn, New West.

Kortom zeer content.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.468
1.963
Voor mij zijn de must sees:

Air - Big Thief - J Hus - Jorja Smith - Nas - Roisin Murphy - The Smile - Kae Tempest

Leuk te zien:

Harry Mack - Fred Again - Sampha - Dudu Tassa & Johnny Greenwood - Eyedress - Glass Beams - Horsegiirl - Hudson Mohawke - The Lathums - Miles Kane - Overmono - Sleaford Mods - Sticks - Soulwax - Zwart Licht - Pachyman - Bar Italia - Bob Vylan - Fat Dog - Model / Actriz - Wunderhorse

En dan moet ik nog veel namen ontdekken.... Komt allemaal wel goed dus dit jaar ;-)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.103
716
Voor mij zijn de must sees:

Air - Big Thief - J Hus - Jorja Smith - Nas - Roisin Murphy - The Smile - Kae Tempest

Leuk te zien:

Harry Mack - Fred Again - Sampha - Dudu Tassa & Johnny Greenwood - Eyedress - Glass Beams - Horsegiirl - Hudson Mohawke - The Lathums - Miles Kane - Overmono - Sleaford Mods - Sticks - Soulwax - Zwart Licht - Pachyman - Bar Italia - Bob Vylan - Fat Dog - Model / Actriz - Wunderhorse

En dan moet ik nog veel namen ontdekken.... Komt allemaal wel goed dus dit jaar ;-)
Heerlijk programma
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.485
1.628
Voor mij zijn de must sees:

Air - Big Thief - J Hus - Jorja Smith - Nas - Roisin Murphy - The Smile - Kae Tempest

Leuk te zien:

Harry Mack - Fred Again - Sampha - Dudu Tassa & Johnny Greenwood - Eyedress - Glass Beams - Horsegiirl - Hudson Mohawke - The Lathums - Miles Kane - Overmono - Sleaford Mods - Sticks - Soulwax - Zwart Licht - Pachyman - Bar Italia - Bob Vylan - Fat Dog - Model / Actriz - Wunderhorse

En dan moet ik nog veel namen ontdekken.... Komt allemaal wel goed dus dit jaar ;-)
Ik wacht echt eerst de timetable af, voordat ik ga ontdekken. Kan mijzelf soms helemaal blindstaren om 1 kleine naam, die ik MOET zien, en vervolgens clasht met een grote must-see...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.485
1.628
Nas - Roisin Murphy - Air - Sampha - Big Thief(hangt van het tijdslot af) - Overmono - Idles - The Smile

Verder zie ik het wel. Heb al een vervelend gevoel dat hier wel iets van gaat clashen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.468
1.963
Ik wacht echt eerst de timetable af, voordat ik ga ontdekken. Kan mijzelf soms helemaal blindstaren om 1 kleine naam, die ik MOET zien, en vervolgens clasht met een grote must-see...
Dat zien we dan wel weer ;-). Ik calculeer in dat je een hoop wensen niet kan waarmaken. Als Kae Tempest - Nas - The Smile maar niet overlappen, dat zou wel onmetelijk kut zijn.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
152
191
Het feit dat hij uit Tel Aviv komt lijkt er wel met de haren bijgesleurd ja. En doet eigenlijk ook helemaal niet ter zake.
Toch is het wel logisch dat er gespeculeerd wordt dat het iets met Israël te maken heeft, gezien het statement het heeft over "interpersonal reasons". Het onderwerp Max en Israël is online al wel vaker besproken (Google maar eens). In 2022 zouden ze al in Israël spelen, wat na ophef weer is gecanceld, en er zijn mensen die zijn Instagram-posts direct na 7 oktober te pro-Israël vonden en vinden dat hij zich niet genoeg uitspreekt voor Gaza. Nu kan ik niet echt vinden dat hij zelf iets controversieels heeft gezegd (hij heeft letterlijk "cease fire now" in zijn bio staan) maar het is toch niet ondenkbaar dat dit ook intern tot discussie heeft geleid. Adrianne Lenker noemde de discussie rondom het spelen in Israël eerder in een interview al "the type of inner turmoil that could break a band up". Maar goed, het blijft allemaal speculatie natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken