Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.500
4.920
Eminem heeft wel weer een hitje te pakken met Houdini. En ze zijn er al eerder mee bezig geweest (heb ook gehoord dat hij even vast heeft gelegen). Weet ook niet 100% of dit een match is met Pinkpop
Oh, ik dacht dat het over Coldplay ging.

Eminem vind ik zelf ook wat lastiger in te schatten. Als ik puur naar mijn eigen omgeving kijk, denk ik dat best veel leeftijdsgenoten, die op de middelbare zaten toen Eminem groot was, dit zouden waarderen, ondanks dat het genre niet gelijk hun ding is. Of het haalbaar is en hoe hij zelf tegenover festivals staat, geen idee..
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.100
500
Coldplay drie dagen achter elkaar op NSJ?
Nee bewaar me, NSJ heeft wel dit concept al tig jaren en daar werkt het / alhoewel het ene jaar beter dan het andere ligt eraan welke artiest het is en welke samenwerkingsverbanden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.975
12.653
Nee bewaar me, NSJ heeft wel dit concept al tig jaren en daar werkt het / alhoewel het ene jaar beter dan het andere ligt eraan welke artiest het is en welke samenwerkingsverbanden.
Ik zou nog eens een keer naar de line-ups van NSJ kijken als ik jou was. Dit hebben ze één keer met Prince gedaan en voor de rest ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp en BeWario

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.999
2.820
Oh, ik dacht dat het over Coldplay ging.

Eminem vind ik zelf ook wat lastiger in te schatten. Als ik puur naar mijn eigen omgeving kijk, denk ik dat best veel leeftijdsgenoten, die op de middelbare zaten toen Eminem groot was, dit zouden waarderen, ondanks dat het genre niet gelijk hun ding is. Of het haalbaar is en hoe hij zelf tegenover festivals staat, geen idee..
Eminem zullen ze toch eerder een Goffertpark of Malieveld laten doen, niet?
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
73
36
Ik denk dat Coldplay naast dat ze te groot zijn en dit slechts nog voor Glastonbury is weggelegd, ook niet komt opdagen omdat het niet heel duurzaam zou zijn om voor één optreden af te reizen.

Eminem zou heel gaaf zijn. Post Malone wat mij betreft ook een fijne boeking. Post Malone met bijvoorbeeld 21 pilots lijkt me uitstekend voor Pinkpop.
Post Malone met 21 Pilots vind ik best wel realistisch klinken.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.100
500
Gezien haar absolute zegetocht (qua snelle uitverkoop, laaiende kritieken en vooral drukte op de wei) in Werchter, zeker jammer.

Ik pik haar graag mee in een stadion volgend jaar.
Welke dames blijven er dan nog over als betaalbare / realistische headliner?Het gaat soms razendsnel allemaal tegenwoordig.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
73
36
Welke dames blijven er dan nog over als betaalbare / realistische headliner?Het gaat soms razendsnel allemaal tegenwoordig.
Niet veel he? Ik kan er in ieder geval GEEN EEN bedenken die ik graag als headliner zou zien.
Wel zou ik Sofi Tukker (man + vrouw weliswaar, maar toch) graag zien, maar niet als headliner.
 

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
48
17
Billie Eilish, Lorde, Olivia Rodrigo, Lana del Rey, P!nk, Katy Perry, Beyonce, Lady Gaga, Alicia Keys.
Al kun je bij de helft afvragen of ze wel festivals willen doen.
zie rihanna ook nog wel als een pinkpop naam. beetje zelfde idee als eminem qua grootte, bereik, internationaal aanzien en hits.
 

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
48
17
en Billie eilish misschien voor 2026? ze staat in mei nog 3 keer in de ziggo. eind juni pinkpop lijkt me dan wel snel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken