Pinkpop 2025

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.951
4.009
Ik ken hem van dat hitje met Fender.
Die heb ik schijnbaar ook gemist 😅
Heb zijn meest gestreamde nummer op spotify even aangeklikt, dat is vast van tiktok want hoor het volgens mij wel eens uit de telefoon van mijn vriendin komen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.289
2.621
En verkoopt Katy Perry anno 2024 nog een Gelredome uit?

Post Malone zou wel erg tof zijn!
Ik denk niet dat ze een GelreDome uitverkoopt maar dat ze het wel gaat proberen. Net zoals Lady Gaga dat deed. Ik weet het niet maar vind Katy Perry de laatste jaren een imitator van Lady Gaga. Haar laatste nummer klinkt heel erg als Stupid Love van Lady Gaga.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.289
2.621
Harry Styles lijkt me ook te groot voor festivals. Beyoncé ook.

Noah Kahan lijkt me ook (nog?) geen headliner. Al moet ik daarbij eerlijk zeggen dat ik die ook niet zo goed ken.
Ja sorry ik ken al z’n nummers en veel nummers hebben me erdoor heen gesleept als ik me even rot voelde. Maar goed ik ben dus biased.

Misschien categorie Hozier? Die verkoopt ook wel de Ziggo Dome uit? Sub headliner voor Noah Kahan misschien dan eerder…. Zou wel een flinke zijn.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.289
2.621
Foo Fighters/Pearl Jam - Muse - Imagine Dragons/21Pilots

Zit je veilig en kun je als Pinkpop zijnde een uitdagender dagprogramma neerzetten en een keer stoppen met zoveel Nederlandse acts programmeren.
heel saai wel. Pearl Jam, 21 pilots en Imagjne Dragons stonden er in 2022.

Foo Fighters - Muse - Post Malone zou iets beter zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en Minie

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
73
36
Harry Styles lijkt me ook te groot voor festivals. Beyoncé ook.

Noah Kahan lijkt me ook (nog?) geen headliner. Al moet ik daarbij eerlijk zeggen dat ik die ook niet zo goed ken.
Haha, dat zegt dan misschien genoeg of hij ook headliner kan zijn. Ik vind hem wel prima, maar idd nog geen headliner zou ik zeggen.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
73
36
Foo Fighters/Pearl Jam - Muse - Imagine Dragons/21Pilots

Zit je veilig en kun je als Pinkpop zijnde een uitdagender dagprogramma neerzetten en een keer stoppen met zoveel Nederlandse acts programmeren.
Dit zou ik echt een hele fijne line-up vinden. Ik denk dat Imagine Dragons best ook een reële optie kan zijn voor 2025 (sorry, ik weet dat velen hier dit niks vinden). Nieuw album, dus wie weet. Zeer welkom, wat mij betreft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.920
6.658
Metallica gaat rond voor Werchter in het Werchter topic dus misschien is

Foo Fighters - Metallica

ook nog een optie. Met als derde headliner dan Post Malone, Muse, Pearl Jam of (als het ze meezit dit jaar) Eminem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

klaagadvocaat

Playlistbediener
20 jun 2024
14
27
Mooi om de negatieve reacties hier te lezen op Pinkpop. Dit laat zien dat mensen kritischer zijn geworden afgelopen jaren, omdat vrijwel elk festival in 20 jaar is doorontwikkeld.

De romantiek van de forumleden en PP 'verdedigers' uit de 80's en 90's kan niet meer op tegen festivals anno '24. Blind ook voor elke kritiek.
Ok: duur. Maar dan is vrijwel elk festival in NL met meer dan 20k mensen beter georganiseerd.
Iemand riep hier al. PP is een weiland met paar bands. Zoals ik al eerder schreef: prima een 6. Lekker kijken. Als jezelf door het leven gaat als een 6. Maar als je als 6 hier het forum van PP 2025 al zit te lezen - kom op.

Wil je je EUR500 toch kapot slaan - kies dan eens wat anders mensen en kom dan terug hier en geef de organisatie tips.
Onder de Mojo vlag ben je nu gewoon een
wandelende money machine.
 

klaagadvocaat

Playlistbediener
20 jun 2024
14
27
Deze festivals spelen meer in op beleving iets wat Pinkpop ook wilt. En de vraag is of Pinkpop toekomstbestendig is op deze manier.
Sterk punt. Met het huidige festival landschap en opties wordt de kritiek op PP steeds steviger. Ik vrees ook voor een stabiele toekomst met PP als 'brand'. Met de huidige strategie wordt het gewoon concept: Bands op veld megaland.

Voorbeeld: De zondag afgelopen PP '24. Met ons groepje van 6 personen onzelf nog nooit zo treurig gevoeld.
Dames die 45 minuten in rij stonden om te plassen, heren die 45 min in rij stonden voor bier.
Stap voor stap hobbelen over het terrein. Serieus; ook al zijn de bands nog zo goed of leuk - dit verneukt je middag. En dat praten veel hier goed door te stellen: "maar goede muziek". En juist daar komt PP niet meer mee weg
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.014
2.849
Mooi om de negatieve reacties hier te lezen op Pinkpop. Dit laat zien dat mensen kritischer zijn geworden afgelopen jaren, omdat vrijwel elk festival in 20 jaar is doorontwikkeld.

De romantiek van de forumleden en PP 'verdedigers' uit de 80's en 90's kan niet meer op tegen festivals anno '24. Blind ook voor elke kritiek.
Ok: duur. Maar dan is vrijwel elk festival in NL met meer dan 20k mensen beter georganiseerd.
Iemand riep hier al. PP is een weiland met paar bands. Zoals ik al eerder schreef: prima een 6. Lekker kijken. Als jezelf door het leven gaat als een 6. Maar als je als 6 hier het forum van PP 2025 al zit te lezen - kom op.

Wil je je EUR500 toch kapot slaan - kies dan eens wat anders mensen en kom dan terug hier en geef de organisatie tips.
Onder de Mojo vlag ben je nu gewoon een
wandelende money machine.
Dus omdat mensen naar Pinkpop gaan, is hun leven een 6? Ik vind je een zielig ventje en ik vraag me af wat je eigenlijk op dit forum doet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.920
6.658
Gewoon negeren, dit is van username tot posts overduidelijk iemand die een account heeft gemaakt om te trollen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.807
8.251
Dus omdat mensen naar Pinkpop gaan, is hun leven een 6? Ik vind je een zielig ventje en ik vraag me af wat je eigenlijk op dit forum doet.
Ik vind het serieus knap dat jij iets van een punt uit die onsamenhangende brabbelpost hebt kunnen halen. Ik heb hem drie keer gelezen en heb werkelijk geen idee wat 'ie probeert te zeggen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.603
8.413
Ik vind het serieus knap dat jij iets van een punt uit die onsamenhangende brabbelpost hebt kunnen halen. Ik heb hem drie keer gelezen en heb werkelijk geen idee wat 'ie probeert te zeggen.
Ik haal er vooral uit dat hij vind dat hij zelf door het leven gaat als een 6 en dat dat hem heel verdrietig maakt
Zoals ik al eerder schreef: prima een 6. Lekker kijken. Als jezelf door het leven gaat als een 6.
Voorbeeld: De zondag afgelopen PP '24. Met ons groepje van 6 personen onzelf nog nooit zo treurig gevoeld.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
548
252
Ik verwacht voor 2025:
-post malone - sam fender
-foo fighters - snow patrol
-mumford and sons - 21 pilots
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.504
4.926
Blijkbaar maakt mijn kritiek nogal wat los.
De zesjes laten van zich horen!
Neem het niet te persoonlijk - ik ben enkel de woordvoerder van de meerderheid op de PP festival weide.
Er is een naam voor dit soort syndroom, vast ook een remedie 😀.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

klaagadvocaat

Playlistbediener
20 jun 2024
14
27
In mijn rol als klaagadvocaat heb ik zwijgplicht. Ik kan hierdoor niet uit de school klappen inzake alle acts voor 2025, maar ik heb zo mijn bronnen, alvast een voorzetje:
- Jannes
- Susan en Freek
- Monique Smit
 

puncturewounds

Playlistbediener
2 dec 2023
25
46
Zowel Noah Kahan als Sam Fender zijn (nog) geen headliner (vind ik), daarnaast denk ik dat PP ook niet het juiste festival is om ze op deze spot te zetten. Als ze komen dan gok ik inderdaad eerder op een tijdstip a la Hozier.

Even afgaande op de album releases die dit jaar nog gaan komen plus een eventuele tour dan gok ik dat OneRepublic, Glass Animals, Tones and I, Post Malone, Fontaines D.C., Stand Atlantic, Boston Manor, Snow Patrol, Blossoms, Pale Waves, Nina Nesbitt, Dean Lewis, Rag'n'Bone Man ook nog wel in het Pinkpop-straatje passen.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Maria en brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken