Lowlands 2024

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.283
799
er is altijd wel een groepje nieuwelingen, en bij hun kun je een hamer lenen, en een pomp.
en weet ik wat je allemaal meeneemt als je voor t eerst naar een festival gaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Novis95

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Ik wil dit jaar zo min mogelijk slepen. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb deze. Ligt echt heerlijk, is heel klein en je hebt geen pomp nodig!

 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
577
978
Famous last words als iedereen dat denkt voortaan :)
Deze gedachte gaat bij mij vaak door mijn hoofd als we tijdens onze jaarlijkse pre-Lowlands meeting met de vriendengroep (meestal kansloos bier drinken en muziek luisteren), besluiten om weer geen pomp of hamer mee te nemen dit jaar, omdat de buren op de camping er vast wel eentje hebben.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.020
Deze gedachte gaat bij mij vaak door mijn hoofd als we tijdens onze jaarlijkse pre-Lowlands meeting met de vriendengroep (meestal kansloos bier drinken en muziek luisteren), besluiten om weer geen pomp of hamer mee te nemen dit jaar, omdat de buren op de camping er vast wel eentje hebben.
Jullie hebben een pre Lowlands meeting? Wij hebben een ongeorganiseerde groepsapp waarbij de helft niet reageert totdat een deel al op het terrein is met de vraag of iemand toevallig ... heeft.

Misschien toch maar die meeting opgooien als idee.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
561
792
Jullie hebben een pre Lowlands meeting? Wij hebben een ongeorganiseerde groepsapp waarbij de helft niet reageert totdat een deel al op het terrein is met de vraag of iemand toevallig ... heeft.

Misschien toch maar die meeting opgooien als idee.
Doen wij ook! BBQ, bier, muziek, plannen maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Froyo en Davidd

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
577
978
Jullie hebben een pre Lowlands meeting? Wij hebben een ongeorganiseerde groepsapp waarbij de helft niet reageert totdat een deel al op het terrein is met de vraag of iemand toevallig ... heeft.

Misschien toch maar die meeting opgooien als idee.
haha, Jaa zeker, afspraken maken wie er gaat rijden, wie er de dag ervoor boodschappen gaan doen, hoe vroeg we dit jaar weer vertrekken richting Lowlands, ontdekkingen uitwisselen uit de line-up , concerten terugkijken van voorgaande jaren en de mensen leren kennen die dat jaar weer nieuw aan de groep zijn toegevoegd. Het is een aanradertje.
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
117
156
haha, Jaa zeker, afspraken maken wie er gaat rijden, wie er de dag ervoor boodschappen gaan doen, hoe vroeg we dit jaar weer vertrekken richting Lowlands, ontdekkingen uitwisselen uit de line-up , concerten terugkijken van voorgaande jaren en de mensen leren kennen die dat jaar weer nieuw aan de groep zijn toegevoegd. Het is een aanradertje.
Wat leuk! Lijkt me wel echt heel gezellig zo. Ik doe festivals eigenlijk alleen met een +1, maar met zo’n groep lijkt me wel een hele leuke dynamiek geven. Met hoeveel zijn jullie meestal?
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
577
978
Wat leuk! Lijkt me wel echt heel gezellig zo. Ik doe festivals eigenlijk alleen met een +1, maar met zo’n groep lijkt me wel een hele leuke dynamiek geven. Met hoeveel zijn jullie meestal?
Bij Lowlands verschilt de grootte van de groep per jaar, dit jaar zijn we in totaal met 12 mensen. Normaal is de groep ongeveer in totaal 6 a 7 mensen, alleen dit jaar veel vrienden erbij die voor het eerst Lowlands gaan meemaken. Erg benieuwd wat ze ervan gaan vinden.

In de praktijk is het wel zo, dat ik er heel erg van hou om mijn eigen plan te trekken, dus ook regelmatig in me eentje of met zijn tweeën over het terrein loop.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar en dblauw

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
97
257
haha, Jaa zeker, afspraken maken wie er gaat rijden, wie er de dag ervoor boodschappen gaan doen, hoe vroeg we dit jaar weer vertrekken richting Lowlands, ontdekkingen uitwisselen uit de line-up , concerten terugkijken van voorgaande jaren en de mensen leren kennen die dat jaar weer nieuw aan de groep zijn toegevoegd. Het is een aanradertje.
Yes wij doen dit ook altijd! In ieder geval met zoveel mogelijk. De voorpret is dan toch wel echt op het toppunt! Ook altijd leuk om zo de vrienden-van-vrienden alvast te leren kennen voordat je er een weekend lang stoelendans mee gaat doen, inderdaad.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Don_076, Davidd en LLoww

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
21
50
Yes wij doen dit ook altijd! In ieder geval met zoveel mogelijk. De voorpret is dan toch wel echt op het toppunt! Ook altijd leuk om zo de vrienden-van-vrienden alvast te leren kennen voordat je er een weekend lang stoelendans mee gaat doen, inderdaad.
Ons groepje bestaat uit 4 dit jaar. Mijn jongere broer gaat voor het eerst, na jaren aan z'n kop zeuren dat ie echt een keer mee moest. Ikzelf ben ook al jaren niet meer geweest, maar er gaan nog 2 vrienden mee die tijdens mijn eerste Lowlands er ook bij waren en die elkaar daar hebben leren kennen. Eentje heeft jarenlang in het buitenland gewoond, maar ik heb wel contact gehouden. Zij hebben elkaar sindsdien niet meer gezien, dus we gaan binnenkort een hapje eten met z'n vieren in het kader van bijkletsen en voorpret. Destijds waren we young, free & single. Deze keer zijn we alleen nog 3 dagen free, maar dat gaat de pret niet drukken!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Zo'n pre-lowlands hebben we vooral in mijn jongere jaren wel gedaan ja. Nu iedereen dik in de 30 is, geloven we het wel en zien we elkaar wel op het terrein. Alleen qua vervoer is het wel handig, maar dan ook heeft iedereen verplichtingen rondom lowlands waar sommige ook alleen in auto's komen.

Groepsplekken zijn heilig gebleken hierin. Iedereen kan aansluiten op elk moment van de dag. Gelukkig geen ellebogenwerk om je area af te schermen. Kost al 50% van mn energie voor het hele festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en spongebobsong

Athos

Dagopener
13 jul 2023
561
792
Onze pre-Lowlands festiviteiten beginnen eigenlijk al volgende week zondag op 909, waar we naartoe gaan met een relatief groot gedeelte van de Lowlandsgroep (10 personen). Dan volgt begin augustus nog de BBQ waar ook de rest van de groep aansluit (nog eens 6 personen erbij). Inmiddels hebben we allemaal de leeftijd 40+ en is er na een zekere vorm van planning op zo'n avond ook voldoende ruimte voor anecdotes van lang vervlogen Campingflights.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Onze pre-Lowlands festiviteiten beginnen eigenlijk al volgende week zondag op 909, waar we naartoe gaan met een relatief groot gedeelte van de Lowlandsgroep (10 personen). Dan volgt begin augustus nog de BBQ waar ook de rest van de groep aansluit (nog eens 6 personen erbij). Inmiddels hebben we allemaal de leeftijd 40+ en is er na een zekere vorm van planning op zo'n avond ook voldoende ruimte voor anecdotes van lang vervlogen Campingflights.
Dan zie ik je daar op 909! ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Wij waren ooit met zijn achten begonnen, nu zijn we nog over met vier.


En daarnaast treffen we altijd een andere groep gedurende het weekend (die ik door het jaar heen niet of nauwelijks zie).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken