Lowlands 2024

Beer8

Playlistbediener
20 jun 2023
5
2
Mooie drop. Heel blij met AIR, The Lathums en Wunderhorse. Meer dan ik verwacht had. Nu nog de rest luisteren.

Gaat weer mooi worden.

Qua kaarten, ik heb er waarschijnlijk 2 over.
Wij kunnen er nog wel 1 gebruiken!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.349
1.376
Wat een vreselijk kut nummer ja. You & Me vond ik echt prima, op de dansvloer doet ie het ook wel lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
156
97
Het enige wat ik een beetje lijk te missen zijn van die typische Lima-feest acts. Folk, balkan, gekkigheid. Je weet wel.
Ik mis dit ook nog idd, maar heb dan ook nog niet goed naar alle, voor mij, onbekende namen geluisterd. Ik laat me graag verrassen wat dat betreft.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
537
763
Ik mis best wel wat punk moet ik zeggen. Nou was dat nooit echt een overheersend genre op LL maar er waren toch vaak wel een paar acts te bekijken. Dit jaar staat de teller helaas nog op 0 volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.673
2.192
Ik mis best wel wat punk moet ik zeggen. Nou was dat nooit echt een overheersend genre op LL maar er waren toch vaak wel een paar acts te bekijken. Dit jaar staat de teller helaas nog op 0 volgens mij.
In de gauwigheid zie ik Idles, Brutalismus 3k, Fat dog, Sleaford Mods en Bob Vylan op de line up staan?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.673
2.192
Snap ik en die staan ook allemaal op mijn (to see) lijstje maar vallen niet in het traditionele punkgenre dat ik bedoel.
Ja de acts zijn wel wat breder dan punk alleen. Maar gelukkig genoeg voor de punkrockliefhebber om echt wel aan z'n trekken te komen.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
537
763
IDLES is toch meer 'post punk', Sleaford Mods en Vylan toch meer rap met punk en metal invloeden. Brutalismus meer dance met punkinvloeden. Ik wil gewoon een punkbandje met gitaristen die 2 akkoorden spelen. Lekker raggen en een beetje schreeuwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
400
331
IDLES is toch meer 'post punk', Sleaford Mods en Vylan toch meer rap met punk en metal invloeden. Brutalismus meer dance met punkinvloeden. Ik wil gewoon een punkbandje met gitaristen die 2 akkoorden spelen. Lekker raggen en een beetje schreeuwen.
University iets voor je? Onderstaand nummer begint met 2 akkoorden raggen, gevolgd door beetje schreeuwen

 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
37
51
Ik weet trouwens niet of iemand dit al iemand opgevallen was, maar ik zie Brutalismus 3000 niet bij het nachtprogramma staan, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blawan die net als Brutalismus bij de eerste lichting zat. Kunnen we hieruit opmaken dat zij ergens overdag zullen staan? Wellicht op een soortgelijke plek als Partiboi69 vorig jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.969
1.907
Ik weet trouwens niet of iemand dit al iemand opgevallen was, maar ik zie Brutalismus 3000 niet bij het nachtprogramma staan, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blawan die net als Brutalismus bij de eerste lichting zat. Kunnen we hieruit opmaken dat zij ergens overdag zullen staan? Wellicht op een soortgelijke plek als Partiboi69 vorig jaar?
Hoe bedoel je bij het nachtprogramma?

Lijkt mij overigens wel dat B3000m overdag staat ja
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.969
1.907
Niet geheel verrassend, maar: Tsepo b2b Lucky Done Gone in de nacht in de Bravo volgens de instagram van 3voor12
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • rrr