Graspop Metal Meeting 2024

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
320
658
Ik ben zelf niet veganistisch dus heb er niet heel veel op gelet, maar wat ik wel weet is dat de Karma Kebab vegan is en die is echt belachelijk lekker😍😍😍 waren denk ik 2 plekken op het terrein waar je die kon bestellen vorig jaar
Karma Kebab was inderdaad hemels. Kleine dingen als gewoon zelf de saus er op mogen doen (en geen halve munt vragen) is meteen 5 pluspunten in mijn beleving.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.112
2.293
Ik zie dit op de facebook van Graspop staan:

Split wiser at the festival with Paybonsai! The app that makes your festival experience even more epic when you're in a group: transparently manage Skullies together, link bank transactions and pay back with 1 tap. Link your bracelet in the app and enjoy all these benefits!
Everyone who links gets a free drink!
🍻



Gratis pinke voor iedereen!
 

Reislustig

Playlistbediener
20 jun 2023
46
141
Dit is misschien helemaal off topic maar kent er iemand de “line-up” van de eetstanden? Ik leef veganistisch dus het is elk jaar een beetje zoeken. Er is ook nooit heel veel keuze dus dan moet ik meer van thuis meenemen 😊
(Sorry als het hier niet hoort, ik geraakte geïnspireerd door de vraag over luchtmatrassen)
Hier nog een veganist present 🤘. Vorig jaar waren inderdaad karma kebab goed en dat greenway tentje was okee. En ik neem altijd een paar pakjes noodlesoup mee naar de camping, waar ik dan een lepel pindakaas doorheen roer zodat ik tussendoor bij de tent nog iets te eten kan maken.
Dit jaar neem ik ook een tube veganaise mee, die hoop ik mee het terrein op de smokkelen zodat ik vegan mayo bij de friten heb.

Ik hou mij zeer aanbevolen om tijdens het festival tips uit te wisselen voor meer eet-opties op het terrrein (met vooral het commentaar of het goed is of niet)!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ik ben zelf geen veganist, maar eet graag gezond en aziatisch op festivals.
Ideeën die ik voor jullie heb zijn noodles, vegetarische pasta's.
En mijn favorieten path thai en indisch. Je kan altijd vragen of ze vegan bakken of met dierlijke vetten. Dat weet ik niet.
Veel succes!
Ben wel blij met het plantaardig vet want op een bewolkter moment kan ik wel eens een plantaardige friet eten want mijn favoriete frituurs in Tongeren België gebruiken ook plantaardig vet.
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Ik ben zelf niet veganistisch dus heb er niet heel veel op gelet, maar wat ik wel weet is dat de Karma Kebab vegan is en die is echt belachelijk lekker😍😍😍 waren denk ik 2 plekken op het terrein waar je die kon bestellen vorig jaar
Karma Kebab was echt een life saver vorig jaar ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Ha leuk, een medeveganist! Het grootste deel van de food line-up maakt helaas wel gebruik van dierlijke producten. Van het eten dat nu al online staat op de prijslijst (een klein deel van het uiteindelijke aanbod) staat enkel de friet als vegan optie. Dit is een verbetering t.o.v. vorig jaar, toen werd de friet nog gebakken in dierlijk vet. Vorig jaar was de mayo niet plantaardig.

Vorig jaar was er verder qua vegan opties karma kebab (mijn favoriet) en een Thais bami achtig gerecht te krijgen, wat allebei erg goed smaakte. Laten we hopen dat het aanbod dit jaar verder aangevuld wordt 🤞.
Lees ik dan dat de mayo nu wel plantaardig zal zijn?
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Hier nog een veganist present 🤘. Vorig jaar waren inderdaad karma kebab goed en dat greenway tentje was okee. En ik neem altijd een paar pakjes noodlesoup mee naar de camping, waar ik dan een lepel pindakaas doorheen roer zodat ik tussendoor bij de tent nog iets te eten kan maken.
Dit jaar neem ik ook een tube veganaise mee, die hoop ik mee het terrein op de smokkelen zodat ik vegan mayo bij de friten heb.

Ik hou mij zeer aanbevolen om tijdens het festival tips uit te wisselen voor meer eet-opties op het terrrein (met vooral het commentaar of het goed is of niet)!
Doe een voorstel hoe we dat communicatiekanaal opzetten en ik doe mee! 😉
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Doe een voorstel hoe we dat communicatiekanaal opzetten en ik doe mee! 😉
Stel een whatsapp groep op waar enkel veganistische dingen in kunnen staan. Zoals er nog 2 whatsapp groepen bestaan. Beslis zelf maar of er gezonde dingen die niet altijd veganistisch zijn in mogen staan. Of dat nu ok is van jullie of niet. Ik heb interesse om daarbij te komen in die groep als die zou worden opgericht. Maar wel streng zijn voor spammers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.709
3.492
Doe een voorstel hoe we dat communicatiekanaal opzetten en ik doe mee! 😉
Volgens mij kan dat gewoon hier tijdens het festival, ook daar dient toch een forum voor en eten is toch best belangrijk op een plaats waar je 4 dagen doorbrengt. Er zullen zeker nog meelezers zijn die dat ook interessant vinden, of nieuwelingen ter voorbereiding van volgend jaar dat hier terugvinden.
Andere optie is een van de whatsapp groepen maar dan blijft het natuurlijk enkel onder de mensen die daarop zitten.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258

Donderdag, Vrijdag, Zaterdag nat.
Dat klopt. Regen of geen regen. Dikke druppen gaan het worden

Edit: en ja....ik maak weer een grap. Feit is dat het op het moment op alle weersites zo verschillend wordt voorspeld dat we alleen maar kunnen afwachten en er ondertussen toch een gigantisch feest van maken.
Tip: indien mogelijk gewoon voldoende droge kleren en goed schoeisel mee nemen
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Volgens mij kan dat gewoon hier tijdens het festival, ook daar dient toch een forum voor en eten is toch best belangrijk op een plaats waar je 4 dagen doorbrengt. Er zullen zeker nog meelezers zijn die dat ook interessant vinden, of nieuwelingen ter voorbereiding van volgend jaar dat hier terugvinden.
Andere optie is een van de whatsapp groepen maar dan blijft het natuurlijk enkel onder de mensen die daarop zitten.
Laat het ons hierop houden @nikita 🤘🏼 We zouden maar eens iemand kunnen inspireren!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Dag beste kijkers,
Ditmaal eerst de cijfers dan de uitleg
woensdag tot maandag: 22, 24, 18, 23, 24, 26
Hopelijk halen we de tent bij temperaturen van 12, 15, 12, 14, 17 graden.
Mijn voorspelling dat het zou kunnen regenen tussen alice cooper en tool blijft. Alleen zou ik nu durven zeggen tussen alice cooper en bedtijd of brunch.
Woensdag, zaterdag, zondag en maandag zo goed als droog.
Alhoewel er op zaterdag 55 % regenkans is en woensdag en zondag 0 kan dat nog opschuiven naar zaterdag op zondag nacht. Maar dan wel kleine hoeveelheid. Woensdag en zondag is al 0 % kans. Donderdag is ook van 100 naar 35 % kans gegaan. Opgeschoven naar donderdag op vrijdag nacht of vrijdagochtend. Nog altijd kans op onweer. Maar als ik bv Namen opzoek zie ik daar voor donderdag en vrijdag 100 % kans staan. Dus iedereen...
Duwen naar het zuiden!
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Dag beste kijkers,
Ditmaal eerst de cijfers dan de uitleg
woensdag tot maandag: 22, 24, 18, 23, 24, 26
Hopelijk halen we de tent bij temperaturen van 12, 15, 12, 14, 17 graden.
Mijn voorspelling dat het zou kunnen regenen tussen alice cooper en tool blijft. Alleen zou ik nu durven zeggen tussen alice cooper en bedtijd of brunch.
Woensdag, zaterdag, zondag en maandag zo goed als droog.
Alhoewel er op zaterdag 55 % regenkans is en woensdag en zondag 0 kan dat nog opschuiven naar zaterdag op zondag nacht. Maar dan wel kleine hoeveelheid. Woensdag en zondag is al 0 % kans. Donderdag is ook van 100 naar 35 % kans gegaan. Opgeschoven naar donderdag op vrijdag nacht of vrijdagochtend. Nog altijd kans op onweer. Maar als ik bv Namen opzoek zie ik daar voor donderdag en vrijdag 100 % kans staan. Dus iedereen...
Duwen naar het zuiden!
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Edit: Ik zie net dat er vrijdag in de kempen van 16 tot 16 graden krijgen. lol.
Het centrum van 15 tot 19 graden. Wil wss zeggen dat het vrijdag langer blijft hangen. En het centrum er vrijdag eerder vanaf is.
We zien wel.
 

niels485g

Playlistbediener
5 jan 2024
7
15
Hebben jullie nog suggesties voor de zaterdag overdag? Ik heb zojuist Vola ontdekt, maar verder zit ik tot ice Nine Kills nog leeg met bands die ik graag wil zien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken