Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Hebben jullie nog suggesties voor de zaterdag overdag? Ik heb zojuist Vola ontdekt, maar verder zit ik tot ice Nine Kills nog leeg met bands die ik graag wil zien
Dit is voor mij het schema tot ice nine kills. Als je niet van België bent dan kan ik je spoil engine aanraden. Is nu meer metalcore denk ik dan melodic death (helaas voor mij)
fleddy melculy is de Belgische trots in de metalcore.
En frog leap die van bekende pop hits metal(core) covers maakt.

spoil engine north stage 12:00 tot 12:45

fleddy melculy south stage 12:55 tot 13:40

red? jupiler stage 14:00 tot 14:45

mammoth (meeting) south stage 14:45 tot 15:35

frog leap
jupiler stage 15:40 tot 16:25

ice nine kills! south stage 16:45 tot 17:35
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.523
6.382
Hebben jullie nog suggesties voor de zaterdag overdag? Ik heb zojuist Vola ontdekt, maar verder zit ik tot ice Nine Kills nog leeg met bands die ik graag wil zien
Start van die dag heeft ook geen must sees voor mij, ga een beetje rondlopen en kijken wat pakt, of later het terrein op. Ook wel eens lekker. Vola is de eerste die ik wil zien, dan Frog Leap > Pain > Rotting Christ > Uriah Heep > Brutus > Blind Guardian > Wolfmother > Abbath, dus heb ook niet te weinig te doen verder die dag haha
 

Reislustig

Playlistbediener
20 jun 2023
46
141
Volgens mij kan dat gewoon hier tijdens het festival, ook daar dient toch een forum voor en eten is toch best belangrijk op een plaats waar je 4 dagen doorbrengt. Er zullen zeker nog meelezers zijn die dat ook interessant vinden, of nieuwelingen ter voorbereiding van volgend jaar dat hier terugvinden.
Andere optie is een van de whatsapp groepen maar dan blijft het natuurlijk enkel onder de mensen die daarop zitten.

Laat het ons hierop houden @nikita 🤘🏼 We zouden maar eens iemand kunnen inspireren!

Helemaal prima! Ik scroll iedere ochtend van het festival toch al even door dit forum. Zal dan een terugkoppeling van mijn bevindingen van de dag ervoor hier delen 🥣🫡
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
736
674
Wie gaat, beter niet meer kijken naar de website van het KMI, die gaat met het uur achteruit.

Het is jammer, maar langs de andere kant is het niet te warm en zolang de togen niet wegspoelen zal het wel tof blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
37
75
Hallo allemaal, dit jaar gaan mijn vriendin en ik voor het eerst naar Inferno. Wat zijn de ervaringen met aankomst op woensdag bij inferno? Staan er rijen? Of loop je zo naar binnen?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
608
747
Hallo allemaal, dit jaar gaan mijn vriendin en ik voor het eerst naar Inferno. Wat zijn de ervaringen met aankomst op woensdag bij inferno? Staan er rijen? Of loop je zo naar binnen?
het zal er een beetje vanaf hangen wanneer je aankomt. in de namiddag zal het allicht een korte rij zijn. s'avonds kun je normaal vlot doorlopen. over het algemeen gaat het wel vrij vlot op inferno.
 
  • Leuk
Waarderingen: davidfcutreg

1880

Randprogramma
2 jul 2022
125
137
Wie gaat, beter niet meer kijken naar de website van het KMI, die gaat met het uur achteruit.

Het is jammer, maar langs de andere kant is het niet te warm en zolang de togen niet wegspoelen zal het wel tof blijven.
Volgens mijn berekeningen gaat het vanaf vrijdag namiddag 13u beteren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken