Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Hallo allemaal, dit jaar gaan mijn vriendin en ik voor het eerst naar Inferno. Wat zijn de ervaringen met aankomst op woensdag bij inferno? Staan er rijen? Of loop je zo naar binnen?
Vorig jaar om 16:00 ongeveer aanwezig. Inchecken, bandjes, Skullies en alles ging toen zeer voorspoedig en gemoedelijk
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Hoe werkt die graspop fans community whatsapp groep? Ik zie staan u kunt reageren op aankondigingen. Maar kan ik daar zelf geen berichten sturen? In de graspop festileaks had ik meer dan 27000 ongelezen berichten. Dusja, een beetje onoverzichtelijk voor deze oogjes die maar voor een paar procent werken.
Heb me juist toegevoegd bij die groep btw.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
39
66
Ik denk dat we er gewoon vanuit moeten gaan dat we en de zon, en de regen en de warmte en de koude gaan ervaren.
Ik merk het ook aanzienlijk aan de hoeveelheid gerief/kleren dat ik heb klaarliggen. Een regenjas, laarzen, extra (warme) kleren, extra schoenen,... Alles bijna dubbel in vergelijking met vorige jaren.
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
99
210
Wordt er ook nog F1 uitgezonden zondag op groot scherm om 15.00, want het is pas sport als er brandstof in mot.
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
126
261
Niet alleen Max, overigens.
Ook Lando Norris en Lance Stroll hebben een Vlaamse moeder.
(al heeft alleen Max een Belgisch rijbewijs)
 
  • Leuk
Waarderingen: Stinus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken