Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.057
Er staat ook 'grippo' in de lijst, wat een bekerhouder lijkt te zijn
Is dat ene muntje toch wel echt waard als het een beetje fatsoenlijk werkt.
iemand hier ervaring mee?
1718621237594.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102

Het lijkt erop dat de prijslijst eindelijk is bijgewerkt

Een halve liter jupiler voor 1,5 tokens? dat was eerst 2 muntjes toch??

En ook een pitcher jupiler, is die nieuw? geloof het wel toch? 150cl voor 5 skullies

De speciaalbiertjes staan nu ook gewoon in de lijst, weet alleen niet of dit ze allemaal zijn?
Dat zal wel een foutje zijn vermoed ik.
Denk eerder 1,5 voor 33cl en idd 2 voor 50cl haha.
Anders weet ik wat ik ga drinken! 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Nightrage

Elisa Day

Playlistbediener
17 jul 2023
38
72
Er staat ook 'grippo' in de lijst, wat een bekerhouder lijkt te zijn
Is dat ene muntje toch wel echt waard als het een beetje fatsoenlijk werkt.
iemand hier ervaring mee?
Bekijk bijlage 9389
Hiervan heb er vorige week een paar gekocht. (thuis) uitgeprobeerd, het lijkt wel goed te werken.
Het is een klein klemmetje, dat je eenvoudig aan je broek / tas kunt vastmaken
Tot 2-3 lege hardplastic bekers kun je hiermee zeker wel vastmaken, zit ook echt wel stevig volgens mij.
Afwachten hoe het in het echt gaat zijn natuurlijk, maar ik ben hoopvol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
260
371

Het lijkt erop dat de prijslijst eindelijk is bijgewerkt

Een halve liter jupiler voor 1,5 tokens? dat was eerst 2 muntjes toch??

En ook een pitcher jupiler, is die nieuw? geloof het wel toch? 150cl voor 5 skullies

De speciaalbiertjes staan nu ook gewoon in de lijst, weet alleen niet of dit ze allemaal zijn?
En ook medium biertjes?
Ik denk niet dat de lijst echt klopt. Een pitcher zou dan meer kosten dan 3 grote biertjes. En de kans dat de prijs omlaag gaat is 0 :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.057
Dat zal wel een foutje zijn vermoed ik.
Denk eerder 1,5 voor 33cl en idd 2 voor 50cl haha.
Anders weet ik wat ik ga drinken! 🤣
En ook medium biertjes?
Ik denk niet dat de lijst echt klopt. Een pitcher zou dan meer kosten dan 3 grote biertjes. En de kans dat de prijs omlaag gaat is 0 :ROFLMAO:
de 33cl prijs klopt in ieder geval wel, dit was vorig jaar ook 1,3 skullies.
werden alleen verkocht bij de beers & stories bar geloof ik.
zou me niet verbazen als de pitchers ook alleen bij een bepaalde bar verkrijgbaar zijn
DOUBLE EXPRESSO MACCHIATO

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

De stagair is weer aant het werk geweest precies.
er staat nog een hele berg aan fouten in inderdaad. zou krijg je in de Engelse lijst ook een 'cub keeper' voor 1 skully. lijkt me erg goedkoop voor een oppas voor je jonge huisdieren, denk dat ze een 'cup keeper' bedoelen
ook klopt de prijs omrekening in de tabel van geen kant bij bepaalde producten
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
125
137
even off topic over het weer.
2 artikels van vandaag:

Zitten de weergoden dan toch mee voor de fans van de Rode Duivels? “Kans op regen is even groot als de kans op een nederlaag”​


WEERBERICHT. Rode Duivels op groot scherm? Neem dan maar een paraplu mee: veel regen op komst in sommige regio’s​


dus m.a.w. ze kunnen het voor vanavond nog niet voorspellen, laat staan voor binnen enkele dagen.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
321
661
Hoe verwachten jullie dat het festivalterrein er donderdag zal uitzien, wetende dat het morgen goed gaat regenen en woensdag normaal droog zou zijn?
Modderig en dus best wel waterdichte schoenen aandoen of zullen gewone schoenen ook wel oké zijn?
De zon is behoorlijk krachtig. Hier is er ook elke dag wel flinke regen maar het droogt vrijwel in 5 minuten weer op als het even blauwe lucht is.

Het kan best wat drassig zijn, maar verwacht eigenlijk geen dikke modderzooi. Dat is iets wat vooral trucks/traktoren veroorzaken maar alle paden/wegen lijken met stalen platen gemaakt te zijn waardoor het terrein niet helemaal naar de getver is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken