Graspop Metal Meeting 2024

Finchy

Nieuw lid
17 jun 2024
2
12
Ik ga waarschijnlijk niet kunnen gaan daar mijn moeder haar gezondheid fel achteruit aan het gaan is en ik niet weet hoe dit gaat evolueren... Ik kan mijn ticket wel verkopen via ticketswap maar heeft iemand enig idee hoe ik mijn skullies kan refunden? Die zijn namelijk gekoppeld aan het ticket... Heb al mailtje gestuurd maar geen reactie tot nog toe...
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
33
57
Ik ga waarschijnlijk niet kunnen gaan daar mijn moeder haar gezondheid fel achteruit aan het gaan is en ik niet weet hoe dit gaat evolueren... Ik kan mijn ticket wel verkopen via ticketswap maar heeft iemand enig idee hoe ik mijn skullies kan refunden? Die zijn namelijk gekoppeld aan het ticket... Heb al mailtje gestuurd maar geen reactie tot nog toe...
Wat ontzettend vervelend om te horen. Sterkte.

Qua refund kan het enkel na het festival begreep ik. Ik had die vraag al als hypothetische situatie voorgelegd (toch niet kunnen door ziekte oid) bij de organisatoren en dat was toen het antwoord.

Misschien kun je het ticket voor een hogere prijs verkopen? Erbij zetten dat er x aantal skullies aan gelinkt zijn.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
260
371
Misschien kun je het ticket voor een hogere prijs verkopen? Erbij zetten dat er x aantal skullies aan gelinkt zijn.
Op ticketswap liggen de prijzen vast geloof ik (toch een plafond).
Beste optie is te verkopen online/vriendenkring.
Als 'bescherming voor de koper kan je het ticket wel prive via ticketswap doen, en dan het gedeelte bonnen apart.



Mijn belangrijkste mededeling van de dag gemist!!!

VANDAAG IS DE WEEK
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Hoe verwachten jullie dat het festivalterrein er donderdag zal uitzien, wetende dat het morgen goed gaat regenen en woensdag normaal droog zou zijn?
Modderig en dus best wel waterdichte schoenen aandoen of zullen gewone schoenen ook wel oké zijn?
De grond is overal heel verzadigd maar vandaag was ook een “slechtere” dag en ik werk op 10 min van Dessel. Het is hier sinds de regen vanmorgen een zomerdag met veel zon en weinig wolken.

Alles hangt af van wat er morgen effectief uit de lucht valt en vanaf wanneer het droog is. Wat woensdag niet voldoende heeft kunnen drogen, wordt een modderpoel.

Maar alles met een heel grote ALS want de weersvoorspellingen zijn al zo vaak veranderd dat ik het eerst wil zien gebeuren.
 

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
49
77
Maar dan is een halve liter toch niet handig om te halen als je voor 1 skully 0,33 hebt?
BEERSSKULLIESEURO
JUPILER SMALL (25CL)1,0 SK€ 3,50
JUPILER MEDIUM (33CL)1,3 SK€ 4,55
JUPILER LARGE (50CL)2 SK€ 7
JUPILER PITCHER (150CL)5,0 SK€ 17,50
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
126
261
Ik voel precies toch al wat jaloezie opkomen bij mezelf bij die berichtjes over metalpark.
Moet helaas nog tot en met woensdag werken.
Dus pas op donderdagochtend naar GMM (inferno tip-up)
 

R3mko

Campingartiest
20 nov 2023
62
74
Ik voel precies toch al wat jaloezie opkomen bij mezelf bij die berichtjes over metalpark.
Moet helaas nog tot en met woensdag werken.
Dus pas op donderdagochtend naar GMM (inferno tip-up)
Zelfde hier, donderdagmorgend aanzetten naar Inferno camping. Ook een tip-up :D
 

dvdh666

Playlistbediener
30 mei 2023
43
125
Prijzen zijn al aangepast zag ik. Nu een halve liter voor 2 skullies.
GIF by SkySlope
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
De zon is behoorlijk krachtig. Hier is er ook elke dag wel flinke regen maar het droogt vrijwel in 5 minuten weer op als het even blauwe lucht is.

Het kan best wat drassig zijn, maar verwacht eigenlijk geen dikke modderzooi. Dat is iets wat vooral trucks/traktoren veroorzaken maar alle paden/wegen lijken met stalen platen gemaakt te zijn waardoor het terrein niet helemaal naar de getver is.
Inderdaad, dat was ook prachtig om te zien hoe zorgzuldig ze met het terrein omgaan op dat drone-filmpje van de week op social media:

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.446
11.386
Wij moeten elkaar ook wel ergens tegen komen op de vrijdag! Tijdens de onofficiële meeting tijdens Lansdowne, of ergens bij Avantasia ofzo
Ja zeker, leuk plan. Meeting pak ik alleen op donderdag mee maar Avantasia wil ik goed vooraan gaan meepakken. Ik ga mijn best doen om je daar op tijd te vinden.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
189
222
Ik ga waarschijnlijk niet kunnen gaan daar mijn moeder haar gezondheid fel achteruit aan het gaan is en ik niet weet hoe dit gaat evolueren... Ik kan mijn ticket wel verkopen via ticketswap maar heeft iemand enig idee hoe ik mijn skullies kan refunden? Die zijn namelijk gekoppeld aan het ticket... Heb al mailtje gestuurd maar geen reactie tot nog toe...
Heel veel sterkte alvast, graspop heeft deze morgen een aantal mogelijkheden op de socials gezet om contact met hun te nemen. misschien via deze weg proberen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.171
Ja zeker, leuk plan. Meeting pak ik alleen op donderdag mee maar Avantasia wil ik goed vooraan gaan meepakken. Ik ga mijn best doen om je daar op tijd te vinden.

Kom daar waarschijnlijk pas na Bruce ergens aansprinten, maar we gaan ons best doen!

Had je nog iets anders gepland staan op de North Stage? Daar wil ik alles zien in ieder geval, Brian Downey of HammerFall misschien?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.446
11.386
Kom daar waarschijnlijk pas na Bruce ergens aansprinten, maar we gaan ons best doen!

Had je nog iets anders gepland staan op de North Stage? Daar wil ik alles zien in ieder geval, Brian Downey of HammerFall misschien?
Vrijdag wordt inderdaad best een mainstage dagje overdag, hopelijk werkt de regen een beetje mee. Lansdowne pak ik de 1e 20 minuten mee, ff naar Khemmis maar daarna Brian Downey - POD - Hammerfall - Fear Factory pak ik allemaal mee vanuit mooie plekjes. Dan moet ik naar Vltimas (helden) en weer snel terug voor Avantasia voordat ik me voor de rest van de avond ergens bij Jupiler/Metal Dome ga installeren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.057
Ja zeker, leuk plan. Meeting pak ik alleen op donderdag mee maar Avantasia wil ik goed vooraan gaan meepakken. Ik ga mijn best doen om je daar op tijd te vinden.
Kom daar waarschijnlijk pas na Bruce ergens aansprinten, maar we gaan ons best doen!

Had je nog iets anders gepland staan op de North Stage? Daar wil ik alles zien in ieder geval, Brian Downey of HammerFall misschien?
mini meeting linksvoor bij Hammerfall? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken