Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.172
Vrijdag wordt inderdaad best een mainstage dagje overdag, hopelijk werkt de regen een beetje mee. Lansdowne pak ik de 1e 20 minuten mee, ff naar Khemmis maar daarna Brian Downey - POD - Hammerfall - Fear Factory pak ik allemaal mee vanuit mooie plekjes. Dan moet ik naar Vltimas (helden) en weer snel terug voor Avantasia voordat ik me voor de rest van de avond ergens bij Jupiler/Metal Dome ga installeren.

Laten we proberen een mini meeting bij Brian Downey voor elkaar te krijgen met @Piebe71 erbij
mini meeting linksvoor bij Hammerfall? :)

En daarna een mini meeting bij HammerFall! (y)
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Piebe71 en Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Piebe71

BraveNewWorld

Playlistbediener
6 nov 2023
24
13
What do you think about travelling to and from boneyard camping by car and traffic jams?
Is Wednesday night there and Sunday back after machine head ok? How much time do you need to plan?
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
126
261

Veel boomschors en extra houten vloeren: Dessel maakt zich op voor regenachtige editie Graspop​

Dessel-
Hoewel België de komende dagen geteisterd wordt door hevige stortbuien, maakt Dessel zich op voor de 27ste editie van Graspop. De organisatie ziet alvast weinig problemen: “We zetten alles op alles om de festivalganger zo veel mogelijk comfort te bieden, ondanks de regen.”

Vandaag om 13:57

Graspop Metal Meeting vindt dit jaar plaats tussen donderdag 20 juni en zondag 23 juni 2024. De opbouw van het festival is goed begonnen. En het regenweer staat voorlopig niets in de weg om er ook dit jaar een knaleditie van te maken. “Ondanks het regenweer ligt het terrein er nagenoeg goed bij. De opbouw is in volle gang en ligt op schema. We hebben veel geleerd uit vorige, verregende edities en zijn met deze kennis nog beter voorbereid op de komende editie”, vertelt persmedewerkster Kaat.
Modderplassen zijn al verschillende jaren een beeld geweest op Graspop.

Modderplassen zijn al verschillende jaren een beeld geweest op Graspop. — © Jef Matthee
“We zetten alles op alles om zo veel mogelijk comfort aan de festivalganger te bieden”, aldus Kaat. Daarvoor heeft het festival verschillende voorbereidingen getroffen. “We voorzien heel veel boomschors, rijplaten, kunstplaten en houten vloeren.” Zo wil de organisatie zo veel mogelijk modderpoelen vermijden. “We evalueren de toestand iedere dag en sturen bij waar nodig”, zegt Kaat.(TB)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.172
Mijn ervaring is juist dat iedereen daar staat en je via de grote bieren bar veel makkelijk naar voren doorsteekt. Maar ik zal een poging doen om jullie daar tijdens Hammerfall op te zoeken.

Via de zijkant kan je heel makkelijk inschuiven aan die kant. Denk dat je tijdens Brian Downey nog wel wat meer kans hebt om aan de rechterkant ergens naar voren te komen. Al kijk jij misschien eerst de volledige Khemmis set?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Mijn ervaring is juist dat iedereen daar staat en je via de grote bieren bar veel makkelijk naar voren doorsteekt. Maar ik zal een poging doen om jullie daar tijdens Hammerfall op te zoeken.
oh echt ik heb het idee dat via het midden bij de mainstages naar voren gaan juist een drama is
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.172
oh echt ik heb het idee dat via het midden bij de mainstages naar voren gaan juist een drama is

Bij de eerste act valt het nog mee, dus misschien dat Brian Downey ook nog wel lukt, maar HammerFall gaat denk ik al wel aardig vol staan
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Bij de eerste act valt het nog mee, dus misschien dat Brian Downey ook nog wel lukt, maar HammerFall gaat denk ik al wel aardig vol staan
Ik verwacht inderdaad bij Brian niet de grootste drukte. Denk toch een stuk onbekendheid bij het publiek. Moest hem zelf ook googlen in het begin
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
even off topic over het weer.
2 artikels van vandaag:





dus m.a.w. ze kunnen het voor vanavond nog niet voorspellen, laat staan voor binnen enkele dagen.
Als ik even mag muggenziften: In drie dorpen in Wallonië was het aan het onweren. De rest van België had zo goed als droog weer. Heb vandaag 6,66 druppen geteld. haha
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.525
6.391
lekkerder dan met eieren?
Nouja lekkerder zou ik niet willen zeggen, maar mayo is wel een van die dingen die best goed plantaardig te maken is. Ik weet niet hoe ze het maken maar ik merk weinig verschil met "normale", met de kanttekening dat ik geen mayo connoisseur ben haha, als het maar een beetje vet is. Normaal staat hier yoghurt mayo in de koelkast overigens.

Edit: even opgezocht hoe je vegan mayo maakt, heel simpel zelf te doen blijkt, mocht iemand een eigen voorraad vegan mayo mee het terrein op willen smokkelen :ROFLMAO:

1718639190959.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken