Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Nouja lekkerder zou ik niet willen zeggen, maar mayo is wel een van die dingen die best goed plantaardig te maken is. Ik weet niet hoe ze het maken maar ik merk weinig verschil met "normale", met de kanttekening dat ik geen mayo connoisseur ben haha, als het maar een beetje vet is. Normaal staat hier yoghurt mayo in de koelkast overigens.

Edit: even opgezocht hoe je vegan mayo maakt, heel simpel zelf te doen blijkt, mocht iemand een eigen voorraad vegan mayo mee het terrein op willen smokkelen :ROFLMAO:

Bekijk bijlage 9393
Welkom bij de festileaks kookclub. En ja het is ook nog steeds het Graspop forum. Dus als de nieuwkomers dit lezen. Je zit echt op het goede topic 🤣
 

dvdh666

Playlistbediener
30 mei 2023
44
129
Ben wel benieuwd waar je allemaal de pitchers kan halen. Of dit alleen bij de halve liter barren is, of bij allemaal of een aparte voor de pitchers. Kan zeker met het bekertjessysteem best handig zijn voor rondjes halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.265
1.342
Als we het dan toch over koken hebben wil ik even terug naar vorig jaar. Wat ik mij afvraag, zijn die wafels van de drummer van I prevail eigenlijk lekker? Of kookte die toen nog niet? Heb de band pas recent ontdekt en gezien in de AB


Edit: allee ja bakte. Een wafel koken komt niet goed. Misschien dat zijn vel kookte van de hitte maar ik bedoel de wafel en bakken dus
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Dag beste kijkers,
We zijn weer op normale temperaturen beland
wo tot ma: 20, 23, 21, 21, 21, 23
(zaterdag is de kans het grootst dat die dag de temperatuur iets lager ligt.
Na de preparty en tool's bring me the five finger machine head doen we ons oogskes dicht bij
11, 17, 12, 18 en 16 graden.
Neerslagkansen
50, 40, 100, 60, 100, 0 % kans.
drupje?, kleine regen of onweerkans 's avonds, verzuipen (zie morgen), kleine kans, mss kleine hoeveelheid, niks
Vrijdag veel wind: Kan richting code geel gaan, (4, 5 bft) stormschade is 6, 7 bft dus geen zorgen zeker?
zaterdag en zondag een deugddoende wind bij droog? weer hopelijk.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Morgen wordt het naar verwachting een vreselijke dag en as. vrijdag ziet er ook bar en boos uit. De drie bronnen die ik raadpleeg zijn over de vrijdag het meest eensgezind: compleet baggerweer. De zondag kan nog alle kanten op, terwijl de donderdag wat beter dan voorspeld lijkt te worden. De zaterdag zo nu en dan een buitje.
Wat zegt onze weerman over de vrijdag?

Edit: hij was me net een seconde voor. En ook negatief over de vrijdag.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Morgen wordt het naar verwachting een vreselijke dag en as. vrijdag ziet er ook bar en boos uit. De drie bronnen die ik raadpleeg zijn over de vrijdag het meest eensgezind: compleet baggerweer. De zondag kan nog alle kanten op, terwijl de donderdag wat beter dan voorspeld lijkt te worden. De zaterdag zo nu en dan een buitje.
Wat zegt onze weerman over de vrijdag?

Edit: hij was me net een seconde voor. En ook negatief over de vrijdag.....
Graag gedaan. En btw heb geen weerman diploma. haha :)
btw ik denk dat de temperatuur zaterdag wat onzeker is afhankelijk van de timing en de hoeveelheid regen van de vrijdag.
Zou electric callboy en daarna thursday vrijdag ook niet magisch zijn met een goeie plensbui? Liever niet. Ma zal ook wel fun zijn. Ik herinner me nog deftones op pukkelpop 2009 of 2010 in het onweer zonder wind. één van de beste optredes ooit op pukkelpop. Was toen wel nog een jong veuleke. Zou nu anders zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.394
Morgen wordt het naar verwachting een vreselijke dag en as. vrijdag ziet er ook bar en boos uit. De drie bronnen die ik raadpleeg zijn over de vrijdag het meest eensgezind: compleet baggerweer. De zondag kan nog alle kanten op, terwijl de donderdag wat beter dan voorspeld lijkt te worden. De zaterdag zo nu en dan een buitje.
Wat zegt onze weerman over de vrijdag?

Edit: hij was me net een seconde voor. En ook negatief over de vrijdag.....
Nou die vrijdag lijkt echt zo slecht nog niet. De meeste regen vrijdag valt tussen 1 en 4 in de nacht. Tijdens de terugweg van Tool. Overdag nog wel een kans op regen maar ook een mooie 22 graden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Nou die vrijdag lijkt echt zo slecht nog niet. De meeste regen vrijdag valt tussen 1 en 4 in de nacht. Tijdens de terugweg van Tool. Overdag nog wel een kans op regen maar ook een mooie 22 graden.
Dat zou prettig zijn ja... Tis echt koffiedik kijken nog. Laten we hopen dat de druppels allemaal bovenop de tenten vallen en niet bovenop de openluchtpodia. Dan komt het goed :)
Wat in elk geval zeker is, is dat meer druppels ons niet raken dan wel.
 

Reislustig

Playlistbediener
20 jun 2023
47
147
Nouja lekkerder zou ik niet willen zeggen, maar mayo is wel een van die dingen die best goed plantaardig te maken is. Ik weet niet hoe ze het maken maar ik merk weinig verschil met "normale", met de kanttekening dat ik geen mayo connoisseur ben haha, als het maar een beetje vet is. Normaal staat hier yoghurt mayo in de koelkast overigens.

Edit: even opgezocht hoe je vegan mayo maakt, heel simpel zelf te doen blijkt, mocht iemand een eigen voorraad vegan mayo mee het terrein op willen smokkelen :ROFLMAO:

Bekijk bijlage 9393
Of deze! Moet toch gemakkelijk mee het terrein op te smokkelen zijn:17012024_1705472140254_1705472143345_547047_TUB_08710716083441_C1N1.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken