Graspop Metal Meeting 2024

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
273
423
Hier in Brabant volle bak regen,non-stop tot 24.00 😕.
Net optijd dus gevlucht naar boven zo te horen😂, maar hopen dat die bui dan naar t oosten gaat. Wij komen woensdag pas laat in de avond aan dus hoop dat t terein dan ietsjes droger is (al betwijfel ik dat ten zeerste).
Conclusie eigenlijk van de weerberichten die ik voorbij zie komen is:
Het regent. Of het regent niet. Je moet maar even voelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Crusader

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
73
89
40 km ten zuid oosten van dessel al geruime tijd een hoeveelheid water uit de lucht dat kan concureren met de meest teleurstellende watervalletjes
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
321
662
Iemand trouwens een idee hoe strikt de organisatie is met de uren van de parking? Ze zouden om 14u geopend worden, maar is dit echt 14u of kijken ze ook een beetje wanneer er al redelijk wat mensen toekomen?

Maak mij een beetje zorgen hoe de parking er bij ligt, zeker na de aangekondigde regen van/voor vandaag.

Heb gelezen op facebook dat er een 4x4 groepering is gevraagd om de vastgereden auto's te helpen, als voorzorg of omdat het terrein echt drassig is, geen idee.
2 jaar geleden stonden wij met nog een paar duizend man in de file naar de parking. Die lijkt echt pas rond 14:00 open te gaan.

Ook waren ze toen nog de richting borden aan het neerzetten, dus de parking vinden was sowieso al een uitdaging. Was de eerste (en laatste) keer dat ik ook daadwerkelijk mijn GPS had uitgezet toen ik vanaf de snelweg het eerste gele bordje had gezien.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.066
8.179
2 jaar geleden stonden wij met nog een paar duizend man in de file naar de parking. Die lijkt echt pas rond 14:00 open te gaan.

Ook waren ze toen nog de richting borden aan het neerzetten, dus de parking vinden was sowieso al een uitdaging. Was de eerste (en laatste) keer dat ik ook daadwerkelijk mijn GPS had uitgezet toen ik vanaf de snelweg het eerste gele bordje had gezien.

Ik weet wel dat je na een tijdje de bordjes niet meer hoeft te volgen en dan wel bij P1 kan uitkomen, echter geen idee of ik er nog wat aan ga hebben op de vrijdag :LOL:
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
91
249
Straks gaat Dessel en ruime regio wel een gigantisch hoop water krijgen... Hopelijk helpt het zonneke morgen..
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Ja, ik zag het ook. Het zou nu moeten hard moeten regenen in Dessel, maar volgens de radar is het droog. Bijzonder
Ik zit op 10 min rijden van de wei. Het is hier bewolkt maar droog. Het zou deze namiddag even pieken en dan weer droog worden. Grote storing vnl in Wallonië.

Op KMI is de hoeveelheid regen voor vandaag het laatste uur al herzien van 10mm naar geen 5mm.
 

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
49
77
Ik zit op 10 min rijden van de wei. Het is hier bewolkt maar droog. Het zou deze namiddag even pieken en dan weer droog worden. Grote storing vnl in Wallonië.

Op KMI is de hoeveelheid regen voor vandaag het laatste uur al herzien van 10mm naar geen 5mm.
Zolang we maar niet te hard geduwd hebben en de regen op woensdag naar beneden komt. :p

Raar weer de laatste tijd. Ieder weerstation zegt wat anders en het veranderd weer ieder uur. Dus genoeg diverse kleding mee voor regen en zonneschijn.
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Probably, but not confirmed.

Slipknot confirmed festivals are RAR/RIP and Nova Rock
Download heeft dit aangekondigd in hun promofilmpje voor 40 jaar Download in 2025.

Edit: sorry, ik denk dat ik mij vergis met RiP! Zij vieren 40 jaar 🙏🏼
 
Laatst bewerkt:

Robbe

Playlistbediener
19 nov 2023
11
24
Komen de uren hiervan per dag online of hoe werkt dit? Zou durven aanschuiven bij EC mochten ze niet clashen met een groep die ik wil zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken