Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Zelfreflectie is een zeldzame eigenschap die helaas niet aan een ieder gegeven is.
Hier kunnen we het roerend over eens zijn in ieder geval. De tegenstrijdigheid tussen de eerste en de tweede zin in het volgende bericht duidt bijvoorbeeld niet op een hoge mate van zelfreflectie:
Ik wens u allen een plezant GP2025, een festival dat bekend staat om zijn gemoedelijkheid, hoge tolerantiegraad en het “in de waarde laten van een ieder”. Wellicht dat een enkeling onder u nog zich nog eens moet afvragen of hij/zij hier echt thuis hoort 🤟🏻
;)

Toch even moeien: ik zie hier eveneens geen persoonlijke aanvallen, voornamelijk vragen omtrent het gebruik van die vlaggen. Het feit dat uzelf het belangrijk vindt om het gebruik te 'verdedigen' (ik vond geen ander woord), doet vermoeden dat je ook wel ergens weet dat deze beladen is. Misschien heb je er al iets teveel discussie over gehad, maar sommige zaken zijn nu eenmaal discutabel geworden, zowel op politiek vlak, maar evengoed in andere sectoren.

Vandaag zie ik uitgestoken handen. Geen idee hoe lang je al op dit forum vertoeft, maar ik heb tot nu toe niemand gezien die echt negatieve intenties heeft (Buiten die ene kerel die zei dat Metallica nooit op graspop zal staan, zo'n negativiteit kunnen we wel missen🤪). Hopelijk kun je het dat ook vinden om deze handen te aanvaarden. Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat het meest trieste bericht vandaag "no tickets available" zal zijn 😆

Dus volgende verkoop, Black Sabbath?

Klote zooi. Was 1 zitplaats vrij van de artist pre-sale. Moest ik 2 kaarten selecteren! Maar hoe moe k da doen als d'r maar 1 zitplaats is?! Nu is ie alsnog weg...

• Verdrietig
Waarderingen: Jamel
Klote zooi. Was 1 zitplaats vrij van de artist pre-sale. Moest ik 2 kaarten selecteren! Maar hoe moe k da doen als d'r maar 1 zitplaats is?! Nu is ie alsnog weg...
Had die gewoon allebei gekocht! Ik had die tweede wel over gekocht! :(

Heel benieuwd naar de planning tijdens het event inderdaad. Verwacht er wel een paar legendarische combinaties van artiesten die samen nummers gaan spelen
@Koekdoos ik ga hier verder want is niet Graspop gerelateerd. 2000 euro trouwens is het niet maar 2000 pond ;). En 1 pond is meer dan 1 euro

Maar inderdaad, die planning! Ben ik ook wel eens benieuwd naar! Deuren om 12 h 00 en al gedaan om 22 h 30? Dat is, zelfs met gewoon gitaar inpluggen en zonder change over, amper een half uurtje per act? En dan is er nog die super groep?

Had die gewoon allebei gekocht! Ik had die tweede wel over gekocht!
Had de ander (die aan de andere kant van t stadion was) ook geselecteerd, maar toen kon ie nie meer. Wil toch het liefst 2 tickets (Als er nog maar 1 over is ga ik alleen) om met mijn vader hierheen te gaan.
Maar helaas. Wel dus goed om t in de gaten te blijven houden want er vallen dus tickets terug!

• Leuk
Waarderingen: won666
Voor een ieder die een kaart kon bemachtigen: gefeliciteerd, maar wat een prijzen zeg! Mooie line up, maar toch blij dat ik de originele Sabbath line up in 1999 nog in Rotterdam heb kunnen bewonderen tegen een beetje normale prijzen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: nikita
Had die gewoon allebei gekocht! Ik had die tweede wel over gekocht! :(

@Koekdoos ik ga hier verder want is niet Graspop gerelateerd. 2000 euro trouwens is het niet maar 2000 pond ;). En 1 pond is meer dan 1 euro

Maar inderdaad, die planning! Ben ik ook wel eens benieuwd naar! Deuren om 12 h 00 en al gedaan om 22 h 30? Dat is, zelfs met gewoon gitaar inpluggen en zonder change over, amper een half uurtje per act? En dan is er nog die super groep?
Maar dat is hier toch al een aantal keer geventileerd? Het is geen festival, dus geen volledige sets. Zie het al het Freddy Mercury Tribute. Dus 2 a 3 nummers per band. En dan waarschijnlijk veel Ozzy en Sabbath covers. Dus sommige bands zullen niet eens aan een half uur komen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123
Waar vind je dit?

ok op site van livenation vandaag dus

Laatst bewerkt:
Kunnen we het nu lekker weer over muziek hebben?

“Rock is de kunst van het ongefilterde, waar rauwe emotie luider klinkt dan perfectie.”

Aldus de wijze metalcavia.

Peace out brothers, sisters and everyone else! ☮️🌸🤘😊

Maar dat is hier toch al een aantal keer geventileerd? Het is geen festival, dus geen volledige sets. Zie het al het Freddy Mercury Tribute. Dus 2 a 3 nummers per band. En dan waarschijnlijk veel Ozzy en Sabbath covers. Dus sommige bands zullen niet eens aan een half uur komen.
Dat is mijn punt, die bands komen niet eens aan een half uur. Maar ik blijf dat gewoon zo gek vinden. Even voor 2 of 3 nummers helemaal naar Birmingham komen. En zelfs met een kwartier per band moet dat toch een heel strakke timing gaan worden. Ik stel me ook vragen bij de setlisten. Moeten alle bands BS nummers spelen? Dat zijn uit mijn hoofd 10 bands, pak 3 nummers per band. 30 BS nummers. En dan speelt BS zelf er ook nog eens 16? Gaat er dan herhaling zijn?

Dat is mijn punt, die bands komen niet eens aan een half uur. Maar ik blijf dat gewoon zo gek vinden. Even voor 2 of 3 nummers helemaal naar Birmingham komen. En zelfs met een kwartier per band moet dat toch een heel strakke timing gaan worden. Ik stel me ook vragen bij de setlisten. Moeten alle bands BS nummers spelen? Dat zijn uit mijn hoofd 10 bands, pak 3 nummers per band. 30 BS nummers. En dan speelt BS zelf er ook nog eens 16? Gaat er dan herhaling zijn?
Maar heb je the Freddy Mercury Tribute al eens opgezocht? Die bands kwamen destijds ook allemaal naar Wembley. Het is voor die mannen en vrouwen gewoon een eer

• Leuk

Al die gasten zijn gewoon vrienden en zien elkaar eens bij elkaar zo, die zijn daar gewoon heel de dag backstage aan het genieten en waarschijnlijk nog wel wat dagen eromheen.

Ik zou het vergelijken met wij (royale wij) die naar Graspop gaan en elkaar op de woensdag op inferno zien, een grote meetup houden en bij verschillende optredens elkaar zijn. Het beste voorbeeld dat me zo te binnen schiet is (volgens mij) @Jamel die eens zei dat Graspop een reünie is van een stuk of 30 man en dan moet je daar alle "nieuwe" forumvrienden nog bovenop tellen. Vervang dan Jamel, die 30 vrienden en het forum voor Ozzy, 30 oude muzikanten en nog eens wat jonge muzikanten en tadaaaa, maakt het meteen een stuk minder gek, zou ik zeggen.

(PS. @Jamel je bent in dit voorbeeld even Ozzy, excuus, tenzij je graag de Prince of Darkness wil zijn🤪)

Al die gasten zijn gewoon vrienden en zien elkaar eens bij elkaar zo, die zijn daar gewoon heel de dag backstage aan het genieten en waarschijnlijk nog wel wat dagen eromheen.

Ik zou het vergelijken met wij (royale wij) die naar Graspop gaan en elkaar op de woensdag op inferno zien, een grote meetup houden en bij verschillende optredens elkaar zijn. Het beste voorbeeld dat me zo te binnen schiet is (volgens mij) @Jamel die eens zei dat Graspop een reünie is van een stuk of 30 man en dan moet je daar alle "nieuwe" forumvrienden nog bovenop tellen. Vervang dan Jamel, die 30 vrienden en het forum voor Ozzy, 30 oude muzikanten en nog eens wat jonge muzikanten en tadaaaa, maakt het meteen een stuk minder gek, zou ik zeggen.

(PS. @Jamel je bent in dit voorbeeld even Ozzy, excuus, tenzij je graag de Prince of Darkness wil zijn🤪)
Het is je vergeven, hahaha. Mooie vergelijking wel!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
idd... het draait volledig om black sabbath...ozzy natuurlijk...de rest is bijzaak....sommigen denken dat dit een nieuwe editie van monsters of rock festival is en verwachten uitgebreide sets van de komende bands....die zullen hun verwachtingen snel moeten bijstellen...leuke editie om eens op stream te bekijken maar verder dan dit maak ik er niet van....wel leuk voor ozzy....was zijn verlangen om nog eens te kunnen optreden.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: nikita en Piebe71
Maar heb je the Freddy Mercury Tribute al eens opgezocht? Die bands kwamen destijds ook allemaal naar Wembley. Het is voor die mannen en vrouwen gewoon een eer
Jawel! Jawel, jawel. Een van de redders van het zwembad waar ik wekelijks ga zwemmen, vertelde me enkele maanden geleden over de wereldberoemde performance van Elton John en Axl Rose. En het al even legendarische verhaal daar achter. En ik heb het toen eens opgezocht, en ik was er wel van onder de indruk!

• On fire
Had de ander (die aan de andere kant van t stadion was) ook geselecteerd, maar toen kon ie nie meer. Wil toch het liefst 2 tickets (Als er nog maar 1 over is ga ik alleen) om met mijn vader hierheen te gaan.
Maar helaas. Wel dus goed om t in de gaten te blijven houden want er vallen dus tickets terug!
Als we allebei 1 ticket weten te scoren gaan we gewoon samen. Ik ben 60+, aan je foto te zien kan ik best als eendaags-concert-vader dienst doen 😃

• Haha
En ik was erbij 🙌
Ik kan me nog wel levendig herinneren waar ik was op dat moment. Zaten bij mijn ouders aan de paas-gourmet. Wat een geweldige avond was dat. En als ik eerlijk ben.....Metallica was de tegenvaller van de dag. Speelden 3 eigen nummers.
Pas toen James met Toni Iommi en Queen Stone Cold Crazy performde hoorde het bij het totaalplaatje

• Leuk

Users who are viewing this thread