Rock Werchter 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.697
5.041
Komende van op festivals als Alcatraz en Graspop geweest te zijn. Het systeem met herbruikbare bekers daar is 10x beter dan het systeem die Werchter heeft. Het feit dat je jouw beker niet kan ingeven aan de bar als je een nieuw drankje ophaalt gaat mijn petje te boven, naast het feit dat je nergens langs de klub c en barn je leeggoed kwijt kan. Dit lijkt mij vooral gedesigned om je beker in zo'n bak te gooien en niet je leeggoed op te eisen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: saurus

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.121
1.296
Komende van op festivals als Alcatraz en Graspop geweest te zijn. Het systeem met herbruikbare bekers daar is 10x beter dan het systeem die Werchter heeft. Het feit dat je jouw beker niet kan ingeven aan de bar als je een nieuw drankje ophaalt gaat mijn petje te boven, naast het feit dat je nergens langs de klub c en barn je leeggoed kwijt kan. Dit lijkt mij vooral gedesigned om je beker in zo'n bak te gooien en niet je leeggoed op te eisen.
Aan The Barn en Klub C zijn er inderdaad echt te weinig recycle punten. Temeer omdat het daar zo moeilijk is om je van punt A naar punt B te begeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Scottie89

Nieuw lid
2 jul 2024
3
4
Sergio Herman killin’ it in The Barn.

En oja The Last Dinner Party, kende ik niet echt; wat een band, wat een frontvrouw! Helemaal fan nu, dankzij de RW livestream :)
 
  • Haha
Waarderingen: johanra

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.121
1.296
TLDP was zo geil dat ik mijn seksualiteit in twijfel begin te trekken.
The Barn is the place to be om aan je geaardheid te beginnen twijfelen vandaag.
Straks gaat Janelle Monae je misschien doen denken dat je van Androïden houdt en zodadelijk gaat Jessie Ware je misschien kunnen overtuigen dat je van disco houdt !

Zo’n sterke Barn vandaag !
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.350
4.573
Waar zijn de Britten eigenlijk dit jaar ?
Vorig jaar was het hier een Britse overrompeling en nu lijken er nauwelijks te zijn…

Komen die alleen in de jaren dat er geen groot voetbaltoernooi is of zo ?
Bij ons staan er behoorlijk wat op de camping. Als ik ze niet versta, begin ik in het Engels. Blijken het Vlamingen te zijn. 🤪
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.635
4.416
My Lady Of Mercy was op plaat al fenomenaal, maar live x100. Wat een banger en wat heeft Abigail een waanzinnige strot.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.552
11.813
TLDP was zeker goed. Geen muziek waar ik helemaal lyrisch van wordt maar snap verdomd goed waarom dit aansluit. Tof ze gezien te hebben.

Ff bijgepraat bij bankjes en nu in een belachelijk lege Barn voor Jessie Ware.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Leon