Roadburn 2025

Gilla zal me ook niet verbazen maar ik weet of daar een gedeelte van het publiek blij van wordt.
Zou het? Op de Roadburn van tegenwoordig moet dat wel kunnen toch. Vond dat op Zeitgeist wel echt super intens live, zou het geen mismatch vinden. Al zal de ervaring op de main van Doornroosje incl. lichtshow wel wat anders zijn dan in de skatehall haha.

Zou het? Op de Roadburn van tegenwoordig moet dat wel kunnen toch. Vond dat op Zeitgeist wel echt super intens live, zou het geen mismatch vinden. Al zal de ervaring op de main van Doornroosje incl. lichtshow wel wat anders zijn dan in de skatehall haha.
Ik hou van Gilla Band, op zeitgeist was het geweldig inderdaad, en heb ze de 'early works' nog zien touren toen ze nog niet early works waren maar het is een band die een beetje in de jesus and the mary chain hoek valt voor mij. Past eigenlijk perfect geluidwijs op roadburn maar ik denk dat het meer volk trekt op een Zeitgeist dan een roadburn, denk dat hun 'normale' show nu er eigenlijk beter past dan de eerste EPS waar ze nu mee gaan optreden.

Hopelijk zit ik er compleet naast.

Cave in, P99, Great Falls en/of Black Curse zouden te gek zijn... Echter heb ik nu al geen gaatje in het schema, dus zal de fomo wel groter worden.

Iets van Oranssi Pazuzu zou ook wel nice zijn. Juho Vanhanen speelt op donderdag met Oranssi Pazuzu en sluit zondag af met Haunted Plasma. Hij moet zich toch vermaken de andere dagen?🤔

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Cave in, P99, Great Falls en/of Black Curse zouden te gek zijn... Echter heb ik nu al geen gaatje in het schema, dus zal de fomo wel groter worden.

Iets van Oranssi Pazuzu zou ook wel nice zijn. Juho Vanhanen speelt op donderdag met Oranssi Pazuzu en sluit zondag af met Haunted Plasma. Hij moet zich toch vermaken de andere dagen?🤔
Ik moet nog steeds Waste of Space Orchestra inhalen van (ik denk) 2018 editie toen ik maar een dag was.

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC
Ik moet nog steeds Waste of Space Orchestra inhalen van (ik denk) 2018 editie toen ik maar een dag was.
Dat zou heel fijn zijn, Waste of Space Orchestra was in 2018 echt geweldig. Echter lijkt me dit weer een grote onderneming voor een surprise act :). Zelfde geldt voor Neurosis. Maar andere kant, Roadburn/Walter houdt wel van uitdagingen!
Al zouden dit soort acts op de mainstage moeten komen en daar zie ik weinig ruimte voor.

Amenra zal me ook niet verbazen; colin speelt 2 keer al los en de band begint met touren weer net na roadburn.

Snapinst.app_484351635_18289932946216331_1612609079740454354_n_1080-1742520314-1000x1250.jpg

hopelijk voor volgend jaar dan

• Wow
Waarderingen: fred alweer..
Voor mij wordt het dit jaar de eerste keer Roadburn.
Hoe worden de secret shosw bekend gemaakt en hoe ver van tevoren?

Het lastige van shows in de Engine Room vind ik dat het snel vol zit en de geluidskwaliteit daar toch vaak iets minder is. Ik verwacht dan bij bv Blind Girls, Gillian Carter en Glassing dat het dringen/wachten wordt.

En dan te bedenken dat we een aantal jaar geleden de hele spoorzone niet hadden en we het moesten doen met Cul de Sac, Patronaat en de Extase.

Glassing afgelopen jaar op Pelagic Fest gezien, erg goede band! Maar geen must see omdat ik ze al gezien heb en Oranssi Pazuzu sowieso wil zien. Dus hopelijk lukt het om een paar nummers mee te krijgen.

Do:
Xiu Xiu
Supplicate
Kylesa
The Body & Dis Fig
Curses
Envy / Gilla Band
The Bug

Vr:
Messa
Buffalo Nichols
Envy
Dis Fig ft. Spooky J
Zombie Zombie
MAQUINA
New Age Doom ft. Tuvaband
Thou/Smote

ZA:
Sumac & Moor Mother
Oxn
Denisa
Doodseskader
Ora Cogan
Chat Pile

ZO:
Vuur & Zijde
Insect Ark
Frente Abierto
Micheal Gira & Kristof Hahn
Sumac
Bon Ningen / Ponte Del Diavolo
Gott
Haunted Plasma

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC
Nog wel een ander interessant nieuwtje: de Koepelhal wordt momenteel verbouwd en is bij lange na niet op tijd klaar voor Roadburn. De hal waar normaliter de merch is is daardoor niet beschikbaar. De Engine Room is tijdens het festival vanaf de voorkant (waar je normaliter ook naar binnen ging) toegankelijk. De Terminal is alleen vanaf buiten te benaderen vanaf de zijkant aan de kant van het NS-plein.

Om de merch te herbergen komt er een grote tent in het Spoorzone gebied. Hier zit vermoed ik ook de speciaalbierbar, die daar vorig ook ergens stond.

1743177026451.png

Bijlagen

• 1743176996331.png
    1743176996331.png
    335,3 KB · Weergaven: 2
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en fred alweer..
Nog wel een ander interessant nieuwtje: de Koepelhal wordt momenteel verbouwd en is bij lange na niet op tijd klaar voor Roadburn. De hal waar normaliter de merch is is daardoor niet beschikbaar. De Engine Room is tijdens het festival vanaf de voorkant (waar je normaliter ook naar binnen ging) toegankelijk. De Terminal is alleen vanaf buiten te benaderen vanaf de zijkant aan de kant van het NS-plein.

Om de merch te herbergen komt er een grote tent in het Spoorzone gebied. Hier zit vermoed ik ook de speciaalbierbar, die daar vorig ook ergens stond.

Bekijk bijlage 13551
Ja ik zag het slagveld dat nu voor de Hall ligt(aan de zijkant/'normale ingang') en dacht jep dit gaat interessant worden. Wordt leuk zo switchen tussen bands.

Nu maar hopen dat het weer mee zit! Geen zin om in de regen te moeten wachten om de Terminal te komen
Wordt sowieso wel weer tijd ja. In 2022 (?) was het echt heerlijk om tussendoor even een biertje te pakken buiten, maar de afgelopen jaren was het vooral schuilen.

Wordt sowieso wel weer tijd ja. In 2022 (?) was het echt heerlijk om tussendoor even een biertje te pakken buiten, maar de afgelopen jaren was het vooral schuilen.
Ik heb teveel binnen gestaan vorig jaar denk maar vorig jaar hadden we een aantal kleine buitjes en voor de rest was het volgens mij wel prima. Niet heel warm maar wel droog.

Users who are viewing this thread