Rock Werchter 2025

Vind dit wel vrij bijzonder moet ik zeggen je zou toch zeggen dat de kleine namen juist makkelijk te lossen moet wezen

Flogging Molly!1!! 🎉

(Anders is het ook zo troosteloos hier, als er niks te vieren valt).

Edit: ik bedoel natuurlijk 👧👃👃. Mijn god, koffie.

Laatst bewerkt:
Hoop hierop! Want anders gaat hun presale niet goed verlopen vrees ik
De focus qua bekendmaking zal toch meer op de gewone voorverkoop liggen, denk ik. Dan zou vanmiddag 16.00 uur toch het beste moment zijn. Veel mensen zullen met het nieuwe pakketje toch even gaan inventariseren met hoeveel ze gaan (ik wel in ieder geval) zodat je de volgende dag kunt kopen.
Graspop kan ook morgen 16.00 uur met 2 namen komen. Maar goed, het gaat niet altijd logisch.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en mattman
Ik ga hier misschien belachelijk overkomen. Maar infeite zou er toch een wetgeving mogen komen dat er x-aantal procent van uw affiche bekend moet zijn tegen dat je in verkoop gaat.
Ik mag er niet aan denken dat er een dag uitverkoopt en dat op die dag Jack White staat🥲

Ik ga hier misschien belachelijk overkomen. Maar infeite zou er toch een wetgeving mogen komen dat er x-aantal procent van uw affiche bekend moet zijn tegen dat je in verkoop gaat.
Ik mag er niet aan denken dat er een dag uitverkoopt en dat op die dag Jack White staat🥲
Dat van die wetgeving lijkt me onzin, maar verder wel eens met dat het ook gewoon netter is om zo goed mogelijk te wéten waarvoor je een ticket koopt.

Moet aan Idles denken, een maat van me is fan maar kon geen ticket meer kopen voor hun show. Goed, gewoon hopen dat de ticketverkoop normaal loopt, zoals alle jaren. En fans van artiesten die in pakweg januari en februari toegevoegd worden, ook gewoon een ticket kunnen kopen. Lijkt me voor die artiesten ook wel prettiger.

Dat van die wetgeving lijkt me onzin, maar verder wel eens met dat het ook gewoon netter is om zo goed mogelijk te wéten waarvoor je een ticket koopt.

Moet aan Idles denken, een maat van me is fan maar kon geen ticket meer kopen voor hun show. Goed, gewoon hopen dat de ticketverkoop normaal loopt, zoals alle jaren. En fans van artiesten die in pakweg januari en februari toegevoegd worden, ook gewoon een ticket kunnen kopen. Lijkt me voor die artiesten ook wel prettiger.
Inderdaad. Ik zou een ticket gekocht hebben mocht ik weten dat Idles kwam. Helaas uitverkocht door de Foo Fighters die dag.
En van de extra tickets die dan eens vrijkwamen was ik er telkens binnen het half uur bij, maar altijd te laat.
Redelijk klote voor de fans van de bands die niet per se voor een headliner komen.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread