Rock Werchter 2025

Waarom niet, er is echt wel een grote groep die sowieso elk jaar gaat, al was het alleen maar voor de sfeer.
En de headliners zijn prima voor RW 2025
Yes…er is altijd wel iets te beleven, wij gaan ook altijd, goed georganiseerd, fijne sfeer, ongeacht de line-up. En die valt nooit tegen eigenlijk.
Zometeen de tickets binnen hengelen. Ben wel benieuwd wat er met zo’n presale al verkocht wordt?

Toch nog een keer een dubbel check, ga normaal niet naar werchter. Is een weekendkaart met regular camping makkelijk aan te komen als vandaag de pre-sale niet lukt? Ik ben Pinkpop gewend, wat al jaren niet uitverkoopt en geen stress bij gemoeid is 😂

Hoop hierop! Want anders gaat hun presale niet goed verlopen vrees ik
Hoe kan een presale niet goed verlopen? De groep die standaard gaat, is best groot. Deze headliners hebben ook best wat fans. Doel van de presale is vooral wat spreiding van de piek, zodat niet iedereen op hetzelfde moment probeert in te loggen.

Combi is nog nooit in 1x uitverkocht geweest. Duurt meestal maanden.
Thanks! Stress hier, omdat Sam Fender als concert meteen weg was (trauma😂) in heel europa, en ik LP concert skip omdat ze ook op Werchter komen. Dus ik ben heeeeel enthousiast over deze Line-Up😊

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ticket koop je gewoon via ticketmaster. Gaan later pas in de verkoop.
Afterparty the Hive is inderdaad niet toegankelijk. Wel heeft A1 zijn eigen after party.

Faciliteiten zijn op zich prima. Maar kan niet echt vergelijken met the Hive. Voor ons hoeft het ook niet al te luxe te zijn.

Op A1 is het gewoon zelf een plekje zoeken en niet dat achterlijke touwtjeaanpak.
Thanks, klinkt op zich prima! Moet je er gelijk bij zijn als die tickets wel in de verkoop gaan?

Ticket koop je gewoon via ticketmaster. Gaan later pas in de verkoop.
Afterparty the Hive is inderdaad niet toegankelijk. Wel heeft A1 zijn eigen after party.

Faciliteiten zijn op zich prima. Maar kan niet echt vergelijken met the Hive. Voor ons hoeft het ook niet al te luxe te zijn.

Op A1 is het gewoon zelf een plekje zoeken en niet dat achterlijke touwtjeaanpak.
Ik ga dit jaar voor het eerst, dit is de tweede keer dat ik lees over een touwtjes aanpak, wat houdt dit in? 🙈

Sorry voor offtopic, ik zit al wekenlang mee te lezen en te smullen van alle rumoeren. Hoop dat er snel een pakketje komt.

Thanks! Stress hier, omdat Sam Fender als concert meteen weg was (trauma😂) in heel europa, en ik LP concert skip omdat ze ook op Werchter komen. Dus ik ben heeeeel enthousiast over deze Line-Up😊
Als je combi gaat, kan je bij RW lekker achteruitleunen.

Zoals gezegd: vorig jaar had je tot 26 juni de tijd, en dat was een lineup met Foo Fighters én Dua Lipa. ;-) Zelfs dat ene 'zotte' jaar met Foos, Radiohead, SOAD, Linkin Park, Arcade Fire, KoL, Blink, Lorde enzovoort was pas eind maart ergens uitverkocht.

Combi's voor 2019 (dus met Pink, Muse, Tool, The Cure, Mumford, Florence enzo) zijn volgens mij zelfs helemaal niet uitverkocht geraakt.

Ik ga dit jaar voor het eerst, dit is de tweede keer dat ik lees over een touwtjes aanpak, wat houdt dit in? 🙈

Sorry voor offtopic, ik zit al wekenlang mee te lezen en te smullen van alle rumoeren. Hoop dat er snel een pakketje komt.
Touwtjes: crew bakent met een touw de camping af voor een deel totdat die helemaal vol staat en gaat dan traagjes achteruit zodat de hele camping vol staat.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Als je combi gaat, kan je bij RW lekker achteruitleunen.

Zoals gezegd: vorig jaar had je tot 26 juni de tijd, en dat was een lineup met Foo Fighters én Dua Lipa. ;-) Zelfs dat ene 'zotte' jaar met Foos, Radiohead, SOAD, Linkin Park, Arcade Fire, KoL, Blink, Lorde enzovoort was pas eind maart ergens uitverkocht.

Combi's voor 2019 (dus met Pink, Muse, Tool, The Cure, Mumford, Florence enzo) zijn volgens mij zelfs helemaal niet uitverkocht geraakt.
2022 op 9 februari alle combi- en dagtickets uitverkocht.

2022 op 9 februari alle combi- en dagtickets uitverkocht.
Ja, maar ook dat: echt maanden na de start van de ticketverkoop. Ook toen kon je gewoon ergens in pakweg januari op je gemak je ticket kopen. En ook echt het absolute record ooit denk ik, qua combi's. En dat jaar was qua headliners nu ook wel echt een buitenbeentje qua grote namen, niet?

Bovendien wordt het altijd van tevoren aangekondigd als bepaalde tickets bijna uitverkocht zijn. Je kunt dus afwachten (maar houdt wel de website/de app/dit forum in de gaten).

Hoe snel zijn individuele dagtickets uitverkocht geraakt?
Ik wil op basis van de geruchten wel op donderdag gaan, en vrees dat met Linkin Park die dag ook snel uitverkocht zal geraken.
Alleen is Linkin Park op zich verre van voldoende voor mij. Met Amyl & The Sniffers is het 'bijna'.

Stereophonics het Koninklijk Circus uitverkocht voor einde april.
Staan 28/6 in Glasgow en weekend Werchter (04/7) in Londen.
Ga ze in april zien maar zou ook heerlijk zijn rond 18u00 met de vrienden en pilske int zonneke op de wei

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Hoe snel zijn individuele dagtickets uitverkocht geraakt?
Ik wil op basis van de geruchten wel op donderdag gaan, en vrees dat met Linkin Park die dag ook snel uitverkocht zal geraken.
Alleen is Linkin Park op zich verre van voldoende voor mij. Met Amyl & The Sniffers is het 'bijna'.
Vorig jaar de zondag met de Foo Fighters op een paar uur uitverkocht. Was ongezien snel voor Werchter.
Nu met een gehypete headliner op donderdag, ... moeilijk te zeggen. Donderdag verkoopt altijd wal moeilijker, maar met de hype rond Linkin Park en het snelle uitverkopen van Pukkelpop en de Werchter zondag vorige keer, zou het wel eens snel kunnen gaan.

Vriendin van mij zit in hetzelfde schuitje. Zou heel graag die donderdag gaan als er dan naast Amyl and the Sniffers ook nog Fontaines DC staat. Zonder Fontaines hoeft het niet voor haar. Hopelijk wordt dat toch duidelijk voordat de ticketverkoop begint.

Users who are viewing this thread