Rock Werchter 2025

Hoe snel zijn individuele dagtickets uitverkocht geraakt?
Ik wil op basis van de geruchten wel op donderdag gaan, en vrees dat met Linkin Park die dag ook snel uitverkocht zal geraken.
Alleen is Linkin Park op zich verre van voldoende voor mij. Met Amyl & The Sniffers is het 'bijna'.
Vorig jaar met Foo Fighters héél snel. Linkin Park is op een donderdag dus nog net iets 'moeilijker' dan zaterdag of zondag, maar verwacht toch ook dat die dagtickets wel eens snel kunnen gaan. Mogelijk zijn die na een eerste pakketje met interessante extra namen voor die dag wel allemaal weg.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Ben toch wel licht teleurgesteld dat de presale van RW begint met alleen de 4 headliners… Had toch graag net iets meer willen weten...

• Leuk
Waarderingen: appelschil
Presale wachtrijen zijn niet zo lang. Donderdag 3000 en zondag maar 900 voor me. Combi tickets bijna 4000.

Ging vanuit de lobby naar de wachtruimte. Wachtrij is overgeslagen. Kon direct combi kopen.
Kortom
Mijn 10e Werchter is een feit.
Gek, ik drukte om 1 over 10 op de link zonder dus van tevoren al in de wachtruimte te gaan zitten en werd als 4000e geplaatst. Nog steeds aan het wachten 😂

2 combi binnen. had maar 250 wachtende voor me
en erna 2 dag tickets binnen zonder wachtrij voor donderdag omdat ik via combi zo vlot binnegeraakte

• Confetti
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread