Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Werchter komt vandaag sowieso met namen gezien morgen hun voorverkoop begint.
Had ze gisteren al verwacht, maar toen kwam Slipknot. Dus verwacht morgen misschien een dubbele aankondiging (?)
Werchter komt vandaag sowieso met namen gezien morgen hun voorverkoop begint.
Had ze gisteren al verwacht, maar toen kwam Slipknot. Dus verwacht morgen misschien een dubbele aankondiging (?)
Ik zie net dat lindemann een festivalshow heeft aangekondigd voor 13juni als die de afsluiter zou zijn voor zondag zie ik de kaarten nog wel eens snel de deur uitgaan aan rammstein fans. Voor mij moet het zeker niet.
Ik zie net dat lindemann een festivalshow heeft aangekondigd voor 13juni als die de afsluiter zou zijn voor zondag zie ik de kaarten nog wel eens snel de deur uitgaan aan rammstein fans. Voor mij moet het zeker niet.
WITHIN TEMPTATION, SEX PISTOLS featuring FRANK CARTER, JINJER, THE WARNING, APOCALYPTICA, DORO, ROYAL REPUBLIC, EXODUS, DRAGONFORCE, EAGLES OF DEATH METAL, NOTHING MORE, L.A. GUNS, OLD MAN'S CHILD, CRIMSON GLORY, REMEDY, SARCATOR, BLOODSTAIN.
Vind het wel vrij jammer dat je de headliners van te voren al grotendeels kunt opnoemen. Is toch veel leuker om 4 namen tegelijk te droppen en meer af te wisselen voor het verrassingseffect.
Vind het wel vrij jammer dat je de headliners van te voren al grotendeels kunt opnoemen. Is toch veel leuker om 4 namen tegelijk te droppen en meer af te wisselen voor het verrassingseffect.
Wat ze ook doen, er zal altijd gezaag en geklaag komen. De ene vindt dat ze beter heel de affiche tegelijk lossen, de andere vindt het leuk om 2 weken lang elke dag een naam te krijgen...
Wat ze ook doen, er zal altijd gezaag en geklaag komen. De ene vindt dat ze beter heel de affiche tegelijk lossen, de andere vindt het leuk om 2 weken lang elke dag een naam te krijgen...
Daar hebben we het al vaker over gehad. Als een festival als graspop ieder jaar 8 grote headliners wil plaatsen gaan we jammergenoeg vaker hetzelfde krijgen aangezien de groep bands die kunnen headlinen nu eenmaal beperkt is