Graspop Metal Meeting 2025

Werchter komt vandaag sowieso met namen gezien morgen hun voorverkoop begint.
Had ze gisteren al verwacht, maar toen kwam Slipknot. Dus verwacht morgen misschien een dubbele aankondiging (?)

Werchter komt vandaag sowieso met namen gezien morgen hun voorverkoop begint.
Had ze gisteren al verwacht, maar toen kwam Slipknot. Dus verwacht morgen misschien een dubbele aankondiging (?)

Blijkbaar in 2023 zijn ze de verkoop ook gestart met alleen maar wat headliners, de dagen/weken erna volgden pas meer namen

Edit: en Graspop en Werchter hebben al eens op dezelfde dag een aankondiging gehad.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Benieuwd of de presale nog een korting geeft tov normale verkoop.
Benieuwd wat anders de motivatie zou zijn om het vroeg te kopen

Ik zie net dat lindemann een festivalshow heeft aangekondigd voor 13juni als die de afsluiter zou zijn voor zondag zie ik de kaarten nog wel eens snel de deur uitgaan aan rammstein fans. Voor mij moet het zeker niet.

Blijkbaar in 2023 zijn ze de verkoop ook gestart met alleen maar wat headliners, de dagen/weken erna volgden pas meer namen

Edit: en Graspop en Werchter hebben al eens op dezelfde dag een aankondiging gehad.
In 2023 was voor de editie van 2024 dus dit jaar eigenlijk. Of bedoelt u eigenlijk in 2022 voor 2023?

Ik zie net dat lindemann een festivalshow heeft aangekondigd voor 13juni als die de afsluiter zou zijn voor zondag zie ik de kaarten nog wel eens snel de deur uitgaan aan rammstein fans. Voor mij moet het zeker niet.
Zou ideaal zijn als die zondag afsluit, kan ik vroeger naar huis. Double whammy als ze Disturbed ervoor zetten, ben ik alle files voor (of net niet).

Vind het wel vrij jammer dat je de headliners van te voren al grotendeels kunt opnoemen. Is toch veel leuker om 4 namen tegelijk te droppen en meer af te wisselen voor het verrassingseffect.
Wat ze ook doen, er zal altijd gezaag en geklaag komen. De ene vindt dat ze beter heel de affiche tegelijk lossen, de andere vindt het leuk om 2 weken lang elke dag een naam te krijgen...

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123
Wat ze ook doen, er zal altijd gezaag en geklaag komen. De ene vindt dat ze beter heel de affiche tegelijk lossen, de andere vindt het leuk om 2 weken lang elke dag een naam te krijgen...
Het is natuurlijk de aard van het beestje of beter gezegd de mens.
Zoveel mensen zoveel wensen en we denken in de eerste plaats voor onszelf.

Aan de andere kant vervelend maar soms brengt dit ook positieve verandering

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
Ik bedoel meer dat er wel wat meer variatie in bands mag zijn. je kunt nu al een aantal bands opnoemen die er over 2 3 jaar staan

Ik bedoel meer dat er wel wat meer variatie in bands mag zijn. je kunt nu al een aantal bands opnoemen die er over 2 3 jaar staan
Daar hebben we het al vaker over gehad. Als een festival als graspop ieder jaar 8 grote headliners wil plaatsen gaan we jammergenoeg vaker hetzelfde krijgen aangezien de groep bands die kunnen headlinen nu eenmaal beperkt is :)

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en nikita

Users who are viewing this thread