Graspop Metal Meeting 2025

Ik vond Disturbed live ook niet zo overtuigend, daardoor laatste keer geskipt voor Ice Nine Kills

Als ze echter een Sickness set doen, zou ik wel geïnteresseerd zijn om ze weer eens een kans te geven. Dat album is toch wel hun beste werk.

Volbeat tijd geleden in Groningen gezien toen vond ik het best leuk.
Niet al te lang geleden in Eindhoven was niet best.
Laatste keer graspop halverwege, halve veld leeg , en vond ik het heel matig.
Gewoon niet mijn ding en zou het samen met 5fdp de grootste domper vinden.😊
Ik ben toen ook gaan slapen tijdens Volbeat. Vond het gewoon saai.

Ach ben blij dat de namen los beginnen te komen maar eigenlijk vind in het fijn dat ik weet waar het hoofdpodium wordt gevuld. Maar vooral ook dat de undercard namen er ook aankomen. Daar zitten de parels die ik nog moet ontdekken.
Verder zijn de tenten en jupiler ook prima plekken voor de slots tijdens de headliners.

Voor mij is dus genoeg keus en als het echt allemaal niet mee zit kan ik gaan slapen. Dat klinkt ook niet slecht op sommige momenten.

• Leuk
Waarderingen: Valthys en Piebe71
We gaan er gewoon voor. Vandaag is de dag!

(Want zelfs al doen ze de andere dagen de headliners wel combineren moeten we nog 5 aankondigingen hebben)

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Timmy en MartinB
We gaan er gewoon voor. Vandaag is de dag!

(Want zelfs al doen ze de andere dagen de headliners wel combineren moeten we nog 5 aankondigingen hebben)
als ze iedere dag 1 doen, zitten we volgende week donderdag op 8 headliners en dan voor de vrijdag een pakket namen.

vandaag dan maar: korn, disturbed, of toch volbeat

• Leuk
Waarderingen: Timmy
nieuw gokje:

Iron maiden - sleep token
slipknot - powerwolf
korn - rise against - The Misfits
volbeat - till lindemann - Falling in Reverse

Geen Within Temptation meer? Denk dat ze in bovenstaande situatie die nog wel ergens tussen krijgen, is ze moeten op Alcatraz staan of iets dergelijks

Geen Within Temptation meer? Denk dat ze in bovenstaande situatie die nog wel ergens tussen krijgen, is ze moeten op Alcatraz staan of iets dergelijks
denk dat within temptation eerder een stok achter de deur is. aangezien die er al zovaak gestaan hebben

Mijn gok:

Iron maiden - Judas Priest
slipknot - Powerwolf
Korn- Volbeat - The Misfits
Muse - Within Temptation

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Hoping for

Till Lindemann
Marilyn Manson
Sabaton
Korn
The Cure
Creed (Werchter?) or Scott Stapp
Smashing Pumpkins (Werchter?)
I'd kill for Nine Inch Nails

Can we please also get Blood Incantation? They seem cool. Maybe Unleash the Archers, The Warning and Kreator as well

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Alma
Hoping for

Till Lindemann
Marilyn Manson
Sabaton
Korn
The Cure

Can we please also get Blood Incantation? They seem cool. Maybe Unleash the Archers, The Warning and Kreator as well

Sabaton (exclusief Sweden Rock), The Cure (geen zomertour en anders Werchter) en Kreator (Alcatraz) kan je in ieder geval al 100% afstrepen.

Hoping for

Till Lindemann
Marilyn Manson
Sabaton
Korn
The Cure

marilyn manson zit in de rechtbank tijdens graspop, denk dat die kans 0 is

Hoping for

Till Lindemann
Marilyn Manson
Sabaton
Korn
The Cure

Sabaton, the Cure, Creed, Smasing Pupkins wont happen.

Oh the Ashley Walters case. She's probably a nutcase if you read about her and just trying to press some money out of MM. She said MM forced her to stand on a chair for 12hrs. Yeah, sure. But yes, that might impact any chances for GMM unless the stuff gets recanted or delayed again.

MMs current tour is sold out and praised. No more drunk fat embarassement.

Ok I'll take Rob Zombie as a replacement

• Haha
Waarderingen: dvdh666
Oh the Ashley Walters case. She's probably a nutcase if you read about her and just trying to press some money out of MM. She said MM forced her to stand on a chair for 12hrs. Yeah, sure. But yes, that might impact any chances for GMM unless the stuff gets recanted or delayed again.

MMs current tour is sold out and praised. No more drunk fat embarassement.

Ok I'll take Rob Zombie as a replacement
Doe maar gewoon je laatste zin😉. Zou Rob Zombie ook graag zien

Mijn gok:

Iron maiden - Judas Priest
slipknot - Powerwolf
Korn- Volbeat - The Misfits
Muse - Within Temptation
Word tijd dat The Misfits weer eens naar Europa komen hoor! Vooral nu ik die op een line up als Coachella zie staan, mogen ze echt eens wat meer aan de andere kant van de oceaan doen!
Waarom is er zoveel heisa rond Slipknot?

Een van de grootste metalbands die op het grootste metalfestival (van de Benelux) staan is toch goed of zie ik iets verkeerd?
Denk dat dat meer te doen is doordat ze er alweer staan, zelfde met Maiden. Altijd strakke shows (buiten laatste Slipknot passage dan), maar bijvoorbeeld, dit word de 9e dat ik naar GMM ga, en het word de 4e keer dat ik ze daar zie. Het is laatste jaren gewoon een herhalende headliner

Users who are viewing this thread